Gå til innhold

Er interessert i en mann på 38, er selv 42


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 år liksom?? 😂

18 år mellom oss, vi har det fint. 

Anonymkode: 81241...8ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så jeg blir ikke sett på som eldre kvinne liksom? 
TS

 

Anonymkode: 32ded...478

Vi kan jo ikke vite hvordan denne spesifikke mannen ser på deg, men 4 års aldersforskjell er ikke mye.

Anonymkode: 157f2...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Å nei…blir det verre? 

Anonymkode: 32ded...478

Nei da, med mindre du lar deg påvirke av ekstremistene her på KG som anser 50 og eldre som passé. Alder er bare et tall…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 19.27):

Så jeg blir ikke sett på som eldre kvinne liksom? 
TS

 

Anonymkode: 32ded...478

Jeg er 38 og kunne ikke vært sammen med ei på 42.

Har ikke barn, men kan tenke meg det. I den alderen kan faktisk 4 år være en stor dealbreaker mtp barnespørsmål.

Hvis jeg hadde vært 25 hadde det jo ikke gjort noe om hun var 29.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2024 at 7:20 PM, AnonymBruker said:

Hei. Vil gjerne høre kanskje spesielt fra menn, om dere synes dette er stor aldersforskjell? Rent utseendemessig ser jeg yngre ut enn 42, eller jeg ser bra ut for min alder kan man kanskje si og er godt trent. Nå er jeg interessert i en mann som er 4 år yngre, han ser også bra ut og liker å trene. Det er en gjensidig flørtete tone mellom oss og vi trives i hverandres selskap. 
jeg har tidligere vært sammen med en mann som har vært 4 år yngre, men det er akkurat som om

når jeg har bikka 40 er jeg mer sensitiv på alderen min.
 

Så spørsmålet er, vil de fleste menn se på noen som er over 40 gammelt, når man selv er 38? 

Anonymkode: 32ded...478

Her er kjerringen fem år yngre, men om hun hadde vært fem år eldre hadde ikke det gjort noe. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Jeg er 38 og kunne ikke vært sammen med ei på 42.

Har ikke barn, men kan tenke meg det. I den alderen kan faktisk 4 år være en stor dealbreaker mtp barnespørsmål.

Hvis jeg hadde vært 25 hadde det jo ikke gjort noe om hun var 29.

Hvorfor har du ikke fått barn før? Det begynner å haste for deg også

Anonymkode: e2b59...fc1

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjompenisse skrev (På 3.5.2024 den 20.18):

Bare vent til du har passert 50 😉

Pfft, jeg er passert med to år, kjæresten min er 9 år yngre enn meg 😇

Anonymkode: 10f7f...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor har du ikke fått barn før? Det begynner å haste for deg også

Anonymkode: e2b59...fc1

Har ikke truffet noen.

Kan godt være jeg er infertil for alt jeg vet. Men ser en god del menn som får barn fra 40-60 årene (ikke at det er ideelt). Friske, flotte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (24 minutter siden):

Har ikke truffet noen.

Kan godt være jeg er infertil for alt jeg vet. Men ser en god del menn som får barn fra 40-60 årene (ikke at det er ideelt). Friske, flotte barn.

Jeg synes det er fint med deg at du viser både ærlighet og en viss sårbarhet i det du skriver. Du har lyst på familie, men har egentlig ikke helt trua? Jeg ville ikke gått for en eldre mann (men nå er jeg 50 + og har de barna jeg skal ha + vel så det), men jeg liker og respekterer tilnærminga di. Lykke til!

Anonymkode: 64522...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er fint med deg at du viser både ærlighet og en viss sårbarhet i det du skriver. Du har lyst på familie, men har egentlig ikke helt trua? Jeg ville ikke gått for en eldre mann (men nå er jeg 50 + og har de barna jeg skal ha + vel så det), men jeg liker og respekterer tilnærminga di. Lykke til!

Anonymkode: 64522...f3d

Stemmer. Det er litt for mye som tyder på at det ikke går.

Kunne fint gått for en kvinne eldre enn meg hvis jeg var i 20-årene eller tidlig 30-årene.

Syns mange kvinner er flotte i både 40 og 50-årene, så det går ikke på alder i seg selv.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekstrem aldersforskjell, men ikke ekstrem nok til at jeg ikke kunne latt det gå for en person som ellers var helt fantastisk.

Anonymkode: 34397...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem.

Jeg var nettopp fylt 41 og ble sammen med en mann på 37 ❤️❤️

Anonymkode: 27277...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det koker ned til om han har egne barn, og hvis ikke - ønsker han seg det?

 

Anonymkode: a0db5...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke aldersliberal, men 4 år er jo å være jevngamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har skrevet at han har barn fra før.

Anonymkode: eb813...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (7 timer siden):

Jeg er 38 og kunne ikke vært sammen med ei på 42.

Har ikke barn, men kan tenke meg det. I den alderen kan faktisk 4 år være en stor dealbreaker mtp barnespørsmål.

Hvis jeg hadde vært 25 hadde det jo ikke gjort noe om hun var 29.

I likhet med at noen menn får barn i 40-60 årene(selv om det er ugunstig, som du sier) så er det kvinner som også får. Sikkert ikke i 60 årene, mulig ikke i 50 årene heller. Men i 40 årene er det noen som får ja. Så om du egentlig liker kvinner i 40 årene, så vet jeg ikke om du burde utelukke om du kommer til 40 og ikke har familie enda. Kanskje møter du ei i samme situsjon som deg. Men prøv å ikke vent til 50 og 60, det er kjipt for barna. Er egentlig åpen for at folk skal leve livet, men på et punkt er det jo ekstremt sent. 

Anonymkode: eb813...dcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg er like sensitiv på alder som deg, ts. Jeg er 34 og nærmer meg 35 og tenker jeg ikke kan treffe noen under 35. Har ikke følt meg selvsikker siden jeg var 29. Tror det handler om at jeg har datet menn som har dratt meg ned pga alder og sagt ting som om det må være stress for meg som dame å bli eldre fordi utseende snart forsvinner og at jeg snart er for gammel for barn. Nå har jeg sluttet å date for å beskytte meg selv og den skjøre selvfølelsen. 
Likevel ville jeg oppfordret deg til å gi det en sjans siden det er en flørtende tone, det finnes tross alt mange menn som er forelsket i kjæresten som er eldre enn dem. Blant annet min bror på 40 og hans samboer på 44, broren min ser på det som like gammelt og er jo nesten det. 

Anonymkode: 39e97...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone er 6 år eldre enn meg. Jeg valgte henne fordi hun får meg til å føle meg bra, vi har det godt sammen, ler av samme ting, har god sex. Vi har samme verdier og syn. Vi har gode dager sammen. 

Det er det som er viktig i mine øyne. Hun er i 40 årene, jeg i 30 årene. Hun har gitt meg to flotte barn. 

 

 

Anonymkode: fed34...d58

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tre år eldre enn min mann. Vet ikke hva han tenkte da jeg ble 40 og han var 37, men vi er fremdeles gift og alt går bra❤️ Jeg ser også bra ut for alderen. 

Anonymkode: 12e3e...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker om 4 år!!!! 🤣

Anonymkode: e8881...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...