Gå til innhold

Damer og sex fantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M 29 her. Sett en del seksuelle innlegg så hiver meg på.    Pleier kvinner i 40 åra og ha sex fantasier eller for tankek om sex med en yngre kollega/mann ( hvis mannen er kjekk, fit og karismatisk ?  

Vi mannfolk får ofte seksuelle tanker lyster når vi ser en dame vi er tiltrukket av. Og hadde gripet sjansen om dama er 25 eller 45. 

 

 

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen gjør, andre ikke.

Selv har jeg aldri hatt seksuelle tanker om kollegaer, og heller ikke om menn jeg ikke har en relasjon med. Går jeg forbi en kjekk mann på gata, er det jo estetisk pent å se på, men jeg får ingen tanker om sex med vedkommende. Uansett hvor gammel han er.

K 45.

Anonymkode: 3c233...552

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen gjør, andre ikke.

Selv har jeg aldri hatt seksuelle tanker om kollegaer, og heller ikke om menn jeg ikke har en relasjon med. Går jeg forbi en kjekk mann på gata, er det jo estetisk pent å se på, men jeg får ingen tanker om sex med vedkommende. Uansett hvor gammel han er.

K 45.

Anonymkode: 3c233...552

Hmm takk for svar ! Interessant hvor ulikt kvinner og menn er mentalt /psykologisk.   Ser jeg en pen dame eller seksuelt tiltrekkende  så tenker vi automatisk på sex.  Dere kvinner må vel like og bli kjent med vedkommende.. 

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Noen gjør, andre ikke.

Selv har jeg aldri hatt seksuelle tanker om kollegaer, og heller ikke om menn jeg ikke har en relasjon med. Går jeg forbi en kjekk mann på gata, er det jo estetisk pent å se på, men jeg får ingen tanker om sex med vedkommende. Uansett hvor gammel han er.

K 45.

Anonymkode: 3c233...552

Mange karer tror det og gå med stram t skjorte og "flexe" vil føre til sex med eldre damer.  

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en lengre periode nå hvor sexlysten har vært helt ekstrem. Har da følt en veldig intens tiltrekning mot en yngre kollega på 19 år. Så ille at jeg har slitt med konsentrasjonen når han var på jobb. Han har heldigvis sluttet 🙈

K34

Anonymkode: 4781f...d53

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli tiltrukket av kollegaer. Men jeg tenner ikke på de som er mye yngere enn meg. Kan kanskje hatt en seksuelt forhold med noen hvis de var maks 7 år yngere enn meg, men ikke mer enn det. Men jeg tenner med på eldre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en godt voksen mann og tenner veldig på yngre sexy damer og gutter/menn, men siden jeg er godt gift vil det aldri bli aktuelt med utroskap (om ikke hun godkjenner det eller vi er i en trekant). 

Anonymkode: f8cca...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M 29 her. Sett en del seksuelle innlegg så hiver meg på.    Pleier kvinner i 40 åra og ha sex fantasier eller for tankek om sex med en yngre kollega/mann ( hvis mannen er kjekk, fit og karismatisk ?  

Anonymkode: 312bd...50c

Jeg har absolutt vært tiltrukket av kollega ja. Men han var noe eldre en meg.

Jeg tiltrekkes ikke seksuelt av yngre. Kjekk/fit har også lite å si for om jeg finner en mann interessant 😊

Anonymkode: 96060...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har absolutt vært tiltrukket av kollega ja. Men han var noe eldre en meg.

Jeg tiltrekkes ikke seksuelt av yngre. Kjekk/fit har også lite å si for om jeg finner en mann interessant 😊

Anonymkode: 96060...0cd

Samme her:) k42

Anonymkode: b49e9...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har absolutt vært tiltrukket av kollega ja. Men han var noe eldre en meg.

Jeg tiltrekkes ikke seksuelt av yngre. Kjekk/fit har også lite å si for om jeg finner en mann interessant 😊

Anonymkode: 96060...0cd

Hva må en mann gjøre får å få din oppmerksomhet da? Og jeg mener positiv oppmerksomhet.🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (4 minutter siden):

Hva må en mann gjøre får å få din oppmerksomhet da? Og jeg mener positiv oppmerksomhet.🤭

Om han treffer med humoren så er mye gjort. Utover det så er det gjerne no udefinerbart. En x-faktor. Noe som gjør at han skiller seg ut fra mengden.

Men om han har humoren, får meg til å le samtidig som han ikke tar seg selv høytidelig, gjerne humor på egne vegne, samtidig som han holder god blikkontakt, så er mye gjort😅. Helt i tråd med forskning på hva som skaper interesse/tiltrekning hos mange kvinner egentlig. Så jeg er helt normal der.

Jeg er svært lite visuell av meg når det gjelder min seksualitet. Kan ikke huske jeg noen gang har tenkt at jeg vil ha sex med noen bare pga utseende/kropp. Det er ganske uinteressant.

 

Anonymkode: 96060...0cd

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R

Endret av gulesokker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Om han treffer med humoren så er mye gjort. Utover det så er det gjerne no udefinerbart. En x-faktor. Noe som gjør at han skiller seg ut fra mengden.

Men om han har humoren, får meg til å le samtidig som han ikke tar seg selv høytidelig, gjerne humor på egne vegne, samtidig som han holder god blikkontakt, så er mye gjort😅. Helt i tråd med forskning på hva som skaper interesse/tiltrekning hos mange kvinner egentlig. Så jeg er helt normal der.

Jeg er svært lite visuell av meg når det gjelder min seksualitet. Kan ikke huske jeg noen gang har tenkt at jeg vil ha sex med noen bare pga utseende/kropp. Det er ganske uinteressant.

 

Anonymkode: 96060...0cd

Ja blir ikke særlig overrasket over det du skriver nei...🤭😂

Humor som treffer deg krever både sosial- og vanlig intelligens..og selvtillit..😁 Akkurat den mixen som får det til å dirre litt i eggstokkene vel..?🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange karer tror det og gå med stram t skjorte og "flexe" vil føre til sex med eldre damer.  

Anonymkode: 312bd...50c

Det vil det ikke.

Prøv heller å strekke litt på deg så hun ser en flik av magen.

Anonymkode: 6f385...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt en lengre periode nå hvor sexlysten har vært helt ekstrem. Har da følt en veldig intens tiltrekning mot en yngre kollega på 19 år. Så ille at jeg har slitt med konsentrasjonen når han var på jobb. Han har heldigvis sluttet 🙈

K34

Anonymkode: 4781f...d53

Du kunne lett ha endt i sengs med han. Mannfolk sier aldri nei 

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gulesokker skrev (1 time siden):

Blir ikke tiltrukket seksuelt av menn før jeg kjenner dem. Synes svært få menn er kjekke før jeg kjenner dem som person og er glad i dem. Damer derimot er pene og tiltrekkende fra start :) er heller ikke tiltrukket av folk som er mer enn 2-3 år yngre enn meg da jeg føler det blir upassende. 
 

haha leste igjen og så at du hovedsakelig spør kvinner i førtiåra. Vet ikke hvordan man sletter posten sin, om det går 😅 

 

 

Er en milf trend nå vettu

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får seksuelle tanker om menn ja, men må kjenne dem først, kjekk/fit/osv er underordnet. Så randoms på gata: nei. Kollega: kan hende. Er 41, han må være over 30.

Anonymkode: 4d158...310

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjeldent jeg får sexuelle tanker pga. menn, men en situasjon kan gjøre meg yr. Fantasien inneholder sjeldent et klart ansikt eller kropp, det er hva som skjer som er viktig. Jeg har hatt sexuelle fantasier om en kollega som er smart, morsom og omsorgsfull, men selv om han er sånn passe pen, er det kroppen til mannen min jeg ser for meg i fantasien, tror jeg. Det visuelle er som flere sier heller ikke så viktig for meg. 
Gi meg en latter, et blikk, en dans, tilfeldig berøring og la meg se at du er raus og inkluderende med andre, spesielt de som ikke andre ser, så vil jeg se på deg med beundring. En pen kropp er til hjelp, men får ikke plass i fantasiene mine, for der er det situasjon som teller. 

Anonymkode: 908f4...4e2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 8.58):

Det er sjeldent jeg får sexuelle tanker pga. menn, men en situasjon kan gjøre meg yr. Fantasien inneholder sjeldent et klart ansikt eller kropp, det er hva som skjer som er viktig. Jeg har hatt sexuelle fantasier om en kollega som er smart, morsom og omsorgsfull, men selv om han er sånn passe pen, er det kroppen til mannen min jeg ser for meg i fantasien, tror jeg. Det visuelle er som flere sier heller ikke så viktig for meg. 
Gi meg en latter, et blikk, en dans, tilfeldig berøring og la meg se at du er raus og inkluderende med andre, spesielt de som ikke andre ser, så vil jeg se på deg med beundring. En pen kropp er til hjelp, men får ikke plass i fantasiene mine, for der er det situasjon som teller. 

Anonymkode: 908f4...4e2

Er det skikkelig boost for damer 40+ og få kompl av yngre menn ? 

Anonymkode: 312bd...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2024 at 10:47 PM, AnonymBruker said:

Om han treffer med humoren så er mye gjort. Utover det så er det gjerne no udefinerbart. En x-faktor. Noe som gjør at han skiller seg ut fra mengden.

Men om han har humoren, får meg til å le samtidig som han ikke tar seg selv høytidelig, gjerne humor på egne vegne, samtidig som han holder god blikkontakt, så er mye gjort😅. Helt i tråd med forskning på hva som skaper interesse/tiltrekning hos mange kvinner egentlig. Så jeg er helt normal der.

Jeg er svært lite visuell av meg når det gjelder min seksualitet. Kan ikke huske jeg noen gang har tenkt at jeg vil ha sex med noen bare pga utseende/kropp. Det er ganske uinteressant.

 

Anonymkode: 96060...0cd

Kan det ha noe å gjøre med at du uansett ikke har sjangs til å ha sex med de mennene som er seksuelt attraktive rent fysisk sett? 

Anonymkode: 14d58...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...