Gå til innhold

Forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på forholdet. Hvordan grunnleggende ting bør være tilstede? Føler jeg har tenkt så mye at jeg ikke har blitt noe klok på noe. Hva er viktig for deg i et forhold? Og hva kan man ikke ha noe av? Vet dette er individuelt, men ønsker å høre meninger fra andre, kanskje det får meg til å reflektere litt ❤️

Anonymkode: 4eac5...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er usikker på forholdet. Hvordan grunnleggende ting bør være tilstede? Føler jeg har tenkt så mye at jeg ikke har blitt noe klok på noe. Hva er viktig for deg i et forhold? Og hva kan man ikke ha noe av? Vet dette er individuelt, men ønsker å høre meninger fra andre, kanskje det får meg til å reflektere litt ❤️

Anonymkode: 4eac5...a05

Viktig for meg i et forhold er, ærlighet, respekt, takhøyde og at man er rund i kantene. Man må tåle hverandre på godt og vondt. At begge tar like stor del av alle hverdagslige sysler om det er barn i bilde. 

Viktigst av alt for min del er humor. At man elsker hverandre og vil hverandre alt det beste tar jeg som en selvfølge.

Hva jeg ikke kan ha noe av er vanskeligere å svare konkret på. 

Anonymkode: d6794...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det jeg kan si er at jeg aldri har vært i et sunnere forhold enn jeg er nå.

Vi er totalt åpen og ærlig mot hverandre. Vi kjenner hverandres svakheter og ting vi synes er vanskelig og begge løfter og inspirerer hverandre.

Vi har like verdier, moraler og syn på barneoppdragelse.

Vi lytter til hverandre og tar hensyn til hverandre. 
 

Det er «oss». Vi er generøse og rause med hverandre.

Vi er bestevenner. Vi kan tulle og le, prate om alt fra piss til verdensproblemer. Vi kan dra på byen sammen eller bare henge i sofaen.

Vi har en ekstrem kjemi både seksuelt og som kjærester. Likt kjærlighetsspråk der vi begge er fysiske, kysser, holder hender, gir hverandre små gaver/oppmerksomhet. 
 

Han har aldri gitt meg antydning til dårlig magefølelse. Jeg har aldri vært så trygg før.

Endret av ZarahSweet
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Viktig for meg i et forhold er, ærlighet, respekt, takhøyde og at man er rund i kantene. Man må tåle hverandre på godt og vondt. At begge tar like stor del av alle hverdagslige sysler om det er barn i bilde. 

Viktigst av alt for min del er humor. At man elsker hverandre og vil hverandre alt det beste tar jeg som en selvfølge.

Hva jeg ikke kan ha noe av er vanskeligere å svare konkret på. 

Anonymkode: d6794...28d

Helt enig!

En som lytter, omsorgsfull og til stede på dårlige dager og, ikle bare de gode. En som er tålmodig og gir deg en klem og sier det går bra. En som tar vare på deg og bryr seg om deg!

Ikke en som snur ryggen til i det det blir vanskelig!

Anonymkode: 0898f...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp gått ut av et forhold med en mann som har massevis av gode egenskaper, men likevel ikke dekker de behovene jeg har innsett at jeg har i et forhold. Så min helt ferske liste ser nå slikt ut:

Ærlighet og respekt
Humor, smil og latter!
Sexlivet må funke bra
Noenlunde like interesser (funker ikke så bra uten, har jeg funnet ut)

Det jeg har lært, er at magefølelsen ikke skal kimses av. Jeg følte det egentlig allerede fra starten av, at dette kanskje ikke var en så god match. Men som nevnt hadde han mange gode egenskaper, så jeg ville veldig gjerne at det skulle funke. Hva er det som gjør deg usikker? Hva som er viktig for deg i et forhold er det bare du som vet. Men om du er veldig i tvil allerede fra starten av, så er det verdt å ta en ekstra tenkerunde.

Forresten, ting jeg ikke vil ha noe av, siden du spør:

Kontrollerende eller sjalu
Misbruk av rusmidler
Selvopptatt og oppmerksomhetssyk, gjerne i SoMe
Økonomisk ustabil
Dårlig personlig hygiene
Sinne/aggresjon - man må kunne snakke ordentlig om ting uten å hisse seg opp eller bli høylytt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...