Gå til innhold

Sære treningssenter regler

Libelbe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Må man ikke bruke håndkle lengre? Så teoretisk kan man legge seg på benken og svømme i andres svette? Og barbent? Sprer virkelig folk fotsoppen sin rundt?

Nesten glad det er lenge siden jeg har vært på treningssenter 

Anonymkode: f4737...e1a

Jeg har aldri opplevd regel om håndkle. Jeg har vært på ulike senter de siste 15 årenen

Anonymkode: 49680...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg fikk beskjed om å dra fra gymmet en gang fordi det ikke var lov med singlet. Det ironiske var at jeg hadde kjøpt den på det gymmet samme dag fordi jeg hadde glemt t skjorta mi. Da ble jeg faktisk sur. 

Anonymkode: c3072...f4f

Da hadde jeg bedt om pengene tilbake…

Anonymkode: a589e...a74

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (På 3.5.2024 den 15.35):

Bookingsperre så fort en har glemt å avbooke en gruppetime eller ikke rekker å avbooke innen avbookingsfristen 5t før time. 

Jeg trener kun hjemme, ikke på senter.

Men, denne regelen er vel fordi veldig mange booker timer de aldri møter opp til? Skjønner det er frustrerende. På samme måte som du blir fakturert for legetimen om du ikke møter opp og ikke har avbestilt innen fristen.

Anonymkode: cccc0...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Singlet-forbud i styrkesalen, men ikke i klatreavdelingen og gruppetimer

Skulle gjerne hatt forbud mot å okkupere treningsapparater (manual, styrkeapparat) i over 30 min - særlig provoserende når vedkommende sitter å skravler i telefonen mens h*n samtidig "bruker" utstyret.

Hensynsløs filming burde det også finnes regler for, bryr meg ikke selv, men vet mange synes det er skikkelig ubehagelig å havne i en random insta-snutt.  

Anonymkode: df750...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg trener kun hjemme, ikke på senter.

Men, denne regelen er vel fordi veldig mange booker timer de aldri møter opp til? Skjønner det er frustrerende. På samme måte som du blir fakturert for legetimen om du ikke møter opp og ikke har avbestilt innen fristen.

Anonymkode: cccc0...d5f

Det er ganske stor forskjell på det. Hos legen går hele timen i dass, hvis pasienten ikke kommer, og en kaster bort legens tid. Da er det helt fair å betale. Men på gruppetime er det mange andre kunder som er der og trener, så en trenger ikke avlyse timen selv om én person ikke møter opp. Dessuten har de fleste andre treningssentre regel om 3 ikke møtt før du får sperre, ikke bare 1 som hos meg, og avbookingsfrist er innen 2t før time, så det er urimelig strengt på mitt senter sammenlignet med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så sært egentlig, men på mitt senter er det ikke tillatt med singlet, som andre også har nevnt. Man må óg ha tildekket rygg og midje (slik at ingen kommer i crop-teskjorter feks). I begynnelsen synes jeg det var irriterende, men nå er jeg vant til det. Eneste jeg merker nå er at på regnværsdager blir det så inni ***** klamt der inne, og da savner jeg å kunne gå i en luftigere singlet for selv de mest pustende t-skjortene mine blir klissvåte av svette 😬

Anonymkode: 29fe9...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...