Gå til innhold

Samlivsbrudd, trøstesex med exen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står midt i et samlivsbrudd og vi er snart ferdige med å fordele eiendeler osv. Begge har det vondt, men føler at bruddet er riktig. Han har foreslått at vi treffes og har litt trøstesex. Alle (og vi begge) vet jo at det i utgangspunktet er en dårlig idè, men så slo det meg at jeg faktisk har hatt det med alle mine ekser! Vi har liksom "fadet ut" med sex noen ganger etter bruddet, som en felles trøst.

Er det jeg som er rar her, eller er dette ganske vanlig? (Dette gjelder de jeg har hatt seriøse og langvarige forhold med, ikke flirter som bare har gått over)

Anonymkode: 4f97b...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle eksene mine har villet det også, men aldri hatt sex med en eks

Anonymkode: a2022...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig, men ikke lurt.

Anonymkode: baa35...8cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres uryddig og vondt ut. 

Anonymkode: 8f607...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysete greier. slikt man driver med som tenåring. Be ham heller ta en runk. 

Anonymkode: aedfc...14e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hva du vil. Burde ikke være noe problem når dere begge vil avslutte og begge vil ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAN føreslår det pga enkel tilgang. Og trøster seg med deg, til han finner ny. Da blir du såret igjen. Bare hold deg unna sex med han. 

Anonymkode: c5a58...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det har skjedd meg, har det vært fordi et brudd skaper så intense følelser og man får lyst der og da. Om man liksom avtaler det, skjønner jeg ikke helt greia, har alltid vært passion der og da for min del, ikke noe jeg har hatt noe behov for på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst?

Anonymkode: 3b736...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Har du lyst?

Anonymkode: 3b736...501

Vel. Jeg er (kanskje i overkant) glad i sex, så det har aldri vært noe problem i forholdene. For min del har det vært en grei måte å «fade hverandre ut» på – men det kommer alltid til et punkt hvor jeg må si stopp uansett. Så det blir litt doble brudd, for de vil gjerne ikke gi slipp på sexen…

Anonymkode: 4f97b...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en ex er helt uaktuelt. Det samme er sex med tilfeldige, ukjente også.

Jeg må ha en romantisk/følelsesmessig tilknytning for å ha lyst på sex med noen.

Anonymkode: d8491...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig får de mer respekt for meg og kommer alltid tryglende tilbake når jeg ikke ligger med de😅 de jeg har ligget med har blitt idioter etterpå fordi jeg har latt de styre på. 

Anonymkode: 9b21a...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg må ha en romantisk/følelsesmessig tilknytning for å ha lyst på sex med noen.

Anonymkode: d8491...8be

Det er kanskje der jeg er litt rar, da. For jeg blir veldig knyttet til folk – og selv om vi ikke har fått forholdene til å funke, så er jeg skikkelig takknemlig for alt vi har hatt sammen. Det er alltid jeg som har initiert bruddene – hadde nok ikke vært det samme om det var motsatt ;). Så det er litt skyldfølelse og medlidenhet oppe i det hele. Så tar sexen brodden av det vondeste.

 TS.

 

 

Anonymkode: 4f97b...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er kanskje der jeg er litt rar, da. For jeg blir veldig knyttet til folk – og selv om vi ikke har fått forholdene til å funke, så er jeg skikkelig takknemlig for alt vi har hatt sammen. Det er alltid jeg som har initiert bruddene – hadde nok ikke vært det samme om det var motsatt ;). Så det er litt skyldfølelse og medlidenhet oppe i det hele. Så tar sexen brodden av det vondeste.

 TS.

Anonymkode: 4f97b...dc2

Det er akkurat det. Du slår opp og vil ha sex med på veien, og tenker at det plastrer såret litt hos den andre. Istedet blir det en uklar avslutning og å ikke få ro til å sørge. 

Anonymkode: baa35...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...