Gå til innhold

Ønsker noen råd , om hvordan jeg bør forholde meg til dette.


vitro

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, havnet i gruppe hvor jeg for første gang i livet, i gruppesammenheng, har fått kommentar "du er en jeg misliker". Vært i veldig mange grupper, men aldri opplevd dette før. Ikke engang naboer som har hatet meg, har klart å gå så lang - en motarbeider det å mislike, og jobber egentlig med det å like folk en i utgangspunkt misliker.

Det som er problemet, er at foreleseren dagen før sa "En kommer lengre med å  jobbe med folk en misliker. Hvis en jobber med venner, så risikerer en å miste venner pga konflikter".

Synes det egentlig det er litt morsomt, at det er nøyaktig denne personen - i lys av en del andre ting - som  ønsket å jepeardise et helt team arbeid, pga en slik forelesning.

Personlig tror jeg at det har noe med at vedkommende har studert en del  negative temaer på universitet, innen psykologi, som gjør at en kanskje blir et slags hat menneske - hvem vet.

Hvordan tenker dere jeg bør oppfatte dette?

Takk for svar.

Endret av vitro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør gi f.

Ingen kan bli likt av alle 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du må godta er at du ikke kan bli likt av alle. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what, om denne personen ikke liker deg?? Har det noe å si? Selv om du er fantastisk så er det sikkert ting du gjør/ sier/ er på som er sykt irriterende for noen. Alle har noe!

Anonymkode: d0005...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi noen ikke liker deg så er de et hat menneske? Alle kan ikke like alle, man er ikke en dårlig person for det. 

Anonymkode: fd8e2...ee3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville prøvd å finne ut om personen er litt dum/i en rar oppvekstfase der den sosiale intelligensen svikter - eller om det er meningen å skape konflikt/mobbe. Eller eventuelt, om du har gjort noe konkret h*n ble personlig fornærmet for.

For ja.  Ikke så rart at et og annet menneske på din vei utvikler en tanke om at de misliker deg, men å si det er noe helt annet.

Anonymkode: 9d3d3...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hatt mye konflikter med folk?

Anonymkode: c1b7d...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...