Gå til innhold

er det fint med jenter som har brystmuskler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På engelsk kalt "pecs". Synes dere det er fint med jenter som trener bryst så mye at de kan gjøre en skikkelig "pec flex". Jeg synes jeg har sett mer og mer av dette på sosiale medier nå.  Ser også flere kvinner som trener tungt på "chest day" (ikke bare hip thrust). Personlig synes det kan være ganske estetisk faktisk, hvis hun er ellers feminin på andre måter. Men mulig tegn på at vi går i retning et mer androgynt samfunn?

Anonymkode: 4d425...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg blir myk i tissemannen hvis damen har muskler. Jeg liker å føle meg stor og sterk, hvis ikke blir jeg redd. :(

Anonymkode: 35f92...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei 

Anonymkode: ac5e9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva andre synes! Selv var jeg en "liten og søt" jente frem til jeg ble 36 år, med bmi på 18,5 og nesten ikke en muskel i kroppen, ja utenom rumpa da, for den må jo trenes til samfunnets standard. Tenkte ikke på hva jeg ville og hva jeg var komfortabel med, men hva samfunnet forventet av meg. Men det var liksom ikke meg. 

De siste to årene har jeg latt være å bry meg om at visse kroppsdeler skal overgå forventninger fra dagens standard. Og trener helkropp. Har nå en kropp som er flotte proporsjoner hvor overkropp, armer inklusivt brystmuskler er svært veltrent, sammen med ben, lår og rumpe. 

Og skal jeg fortelle en hemmelighet? 

- Det er selvfølelsen, personlighet og utstrålingen som er viktig. Hvis du trives med trening, så tren for treningens del, ikke for å forme deg etter hva andre synes. Du blir først fornøyd og komfortabel når du finner deg og "din stil". 

 

Anonymkode: 3bb8d...746

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 22.22):

På engelsk kalt "pecs". Synes dere det er fint med jenter som trener bryst så mye at de kan gjøre en skikkelig "pec flex". Jeg synes jeg har sett mer og mer av dette på sosiale medier nå.  Ser også flere kvinner som trener tungt på "chest day" (ikke bare hip thrust). Personlig synes det kan være ganske estetisk faktisk, hvis hun er ellers feminin på andre måter. Men mulig tegn på at vi går i retning et mer androgynt samfunn?

Anonymkode: 4d425...943

Fint med litt uper Chest action og litt skuldre action,  men ikke mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 22.22):

På engelsk kalt "pecs". Synes dere det er fint med jenter som trener bryst så mye at de kan gjøre en skikkelig "pec flex". Jeg synes jeg har sett mer og mer av dette på sosiale medier nå.  Ser også flere kvinner som trener tungt på "chest day" (ikke bare hip thrust). Personlig synes det kan være ganske estetisk faktisk, hvis hun er ellers feminin på andre måter. Men mulig tegn på at vi går i retning et mer androgynt samfunn?

Anonymkode: 4d425...943

Ja!!! Det er rått😍😍

Anonymkode: c52a7...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Personlig synes jeg er utrolig flott, at man kan være så feminin til vanlig , og samtidig et råskinn på gymmet,  med store muskler som ikke er så synlige ellers. Brystmuskler kan bidra til å fremheve brystene også.

 

Anonymkode: 4d425...943

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sytes hun som spilte lora croft nå sist var hot, hun hadde muskel definisjon i bryst og rygg🥵

Anonymkode: ee66b...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de må selvsagt dekke seg til. 

Er virkelig spørsmålet om det er "fint"? Du kan spørre om hva som helst, og svarene du får vil som regel variere mellom ytre ja og ytre nei. 

Fellesnevneren for svarene, er at de er subjektive, for det finnes ikke et objektivt riktig svar på smaksspørsmål. 

Dette vil kunne spare deg for mye filosofering i fremtiden. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (1 time siden):

Nei, de må selvsagt dekke seg til. 

Er virkelig spørsmålet om det er "fint"? Du kan spørre om hva som helst, og svarene du får vil som regel variere mellom ytre ja og ytre nei. 

Fellesnevneren for svarene, er at de er subjektive, for det finnes ikke et objektivt riktig svar på smaksspørsmål. 

Dette vil kunne spare deg for mye filosofering i fremtiden. 😄

Men de vinkling så er det jo ikke nødvendig å diskutere noe som helst😅 så klart er det som livet selv subjektivt.

Anonymkode: ee66b...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...