Gå til innhold

selvtillit og relasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har blitt skikkelig glad i en mann som trener og er i god fysisk form. Veltrent og kjekk.

Selv trener jeg i perioder, men er ikke noe trent, men slank/slapp. 
 

Jeg føler meg for dårlig for han, føler at jeg ikke er bra nok. Det er så mye som stopper meg. Bruker ikke klær som kan vise ditten og datten, og ja, jeg vet at de fleste damer har cellullitter. Men det sitter stuck i meg, og selvtilliten er mega dårlig på sommerhalvåret. Utenom dette vet jeg at jeg er ei pen dame, men det sykelige dårlige selvbildet mitt til kropp ødelegger relasjoner da jeg tar avstand og vurderer bare å drite i hele fyren fordi jeg er usikker. 
 

Vet at det eneste som hjelper er å faktisk trene, spise sunt og utfordre seg selv. Skriver jo dette likevel…. Vet ikke helt hvorfor. 

 

Noen som føler på samme? Evt tips?

 

Hilsen tåpelig 28-åring. 🫠

Anonymkode: 4911e...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

❤️

Endret av ZarahSweet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er sammen med deg er det jo fordi han synes du er flott som du er. 
 

Det er fint at du ønsker å holde deg i form, men ikke pga en mann, men fordi du vil ha en sunn og sterk kropp.

Jeg er slank og veltrent. Jeg har strekkmerker dog. Plaget meg når jeg var yngre, men nå driter jeg i det. Er ikke noe jeg får gjort med dem og jeg er i bedre form enn de fleste 20 åringer🤷🏻‍♀️ (Er 42)

Kjæresten min forguder meg og kroppen min. Ingen har tent han som meg. 

Så om du vil komme i bedre form; gjør det for din egen del! Den rette mannen vil elske deg for deg, ikke for en perfekt, retusjert fitness kropp.

Anonymkode: aab62...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye trening som skal til for at det hjelper på selvfølelsen - og det er dette som er problemet ditt, ikke utseende. Om trening skal til for at du ikke 24/7 går rundt og føler deg dårlig for kjæresten din, så er det kanskje verdt å investere i noe trening? Sannsynligvis ligger problemet dypere. Tviler du noen ganger på hans interesse for deg? Eller har du såpass dårlig selvbilde at du bør søke profesjonell hjelp?

Anonymkode: f47b6...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...