Gå til innhold

Noen som har prøvd Rema sine "nye" bleier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de skriver de har gjort om på bleien og pakkene etterligner Libro ved at det er små pakker med færre bleier og det står "ekstra myke" på pakken.

Hva er egentlig blitt annerledes med de enn deres gamle variant? Og opplever dere de som bedre? Jeg synes de gamle luktet mer tiss ved bruk enn andre merker. 

Anonymkode: a97a2...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd buksebleiene deres, og syntes bare de var sinnsykt store i låra. Ble lekkasje etter bare noen timer, mens libero sine varer hele natta. Har lagt dem bort - kanskje passer de når barnet blir (en god del) større.

Anonymkode: 0451f...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de nye bleiene godt. Godt for 2-åringen at bleia ikke er så stiv. Har også en baby som har brukt de nye.

Anonymkode: cccac...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har prøvd buksebleiene deres, og syntes bare de var sinnsykt store i låra. Ble lekkasje etter bare noen timer, mens libero sine varer hele natta. Har lagt dem bort - kanskje passer de når barnet blir (en god del) større.

Anonymkode: 0451f...4eb

Hvilken størrelse var det?

Anonymkode: a97a2...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Liker de nye bleiene godt. Godt for 2-åringen at bleia ikke er så stiv. Har også en baby som har brukt de nye.

Anonymkode: cccac...862

Så de er blitt mykere enn det de var?

Anonymkode: a97a2...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de  godt. Hos oss lekker de mindre, teipbleiene altså. Vi har en tynn toåring. Før brukte vi Libero, men har opplevd mye lekasje med de i det siste, spesielt på natten. Føler rema sine bleier går lengre opp på ryggen.

Anonymkode: e6b40...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker de

Anonymkode: 82aa9...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de nye buksebleiene fra Rena, ganske godt fornøyd. Det hendte ofte at jeg klarte å ryke de gamle i forsøket på å dra dem på, mens de nye er kraftigere og ryker ikke lett.

Anonymkode: c0946...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de godt! Har brukt Libero i alle år, men etter å tilfeldigvis ha prøvd rema sine så gikk vi over til det:-) Merker faktisk veldig lite forskjell. Kjøper med tape, siden bhg ønsker det. 

Anonymkode: d7526...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvilken størrelse var det?

Anonymkode: a97a2...26c

Str 4. Barnet bruker str 4 i up&go om natten, og str 3 i teipbleier fra libero, pampers eller anglamark på dagtid. Han er en slank og litt liten fyr på 7 måneder og like under 8 kilo.

Anonymkode: 0451f...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare buksebleier eller har de «vanlig» type og?😊 Kunne tenkt meg å prøvd de. Bruker normalt sett bare Libero Touch.

Anonymkode: 3cd48...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanlig bleier med teip i størrelse 5. Merker egentlig ingen forskjell, men de er kanskje litt mykere når jeg tenker meg om. Vi liker de godt 😊

Anonymkode: 07e75...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg liker de  godt. Hos oss lekker de mindre, teipbleiene altså. Vi har en tynn toåring. Før brukte vi Libero, men har opplevd mye lekasje med de i det siste, spesielt på natten. Føler rema sine bleier går lengre opp på ryggen.

Anonymkode: e6b40...84c

Libero sine tape-bleier har jo endret seg til det verre nå nylig. Før hadde vi aldri lekkasjer hos hverken 2-åringen eller minstefrøkna på 10 mnd., nå er det lekkasjer nesten daglig hos de begge…

Forsøker Änglamark tape-bleier på dagtid nå. Bruker fortsatt Libero up&go på natt uten lekkasjer.

Anonymkode: fa6ed...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare hos meg, eller har Rema sluttet å selge pampers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye rema bleiene er like gode som de gamle syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...