Gå til innhold

Tinder...Hva tenker dere om menn, som oppgir at dem ønsker at damene skal oppgi vekt uoppfordret ved kontakt?

Irak

Anbefalte innlegg

Irak skrev (11 timer siden):

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Jeg tror jeg ville vist en artikkel om hvor bekymret folk er når russen viser så lite dømmekraft. Regner med at personen er over nitten år, og kanskje tar det til seg?

Anonymkode: 08e6e...2a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet med vekt er jo at det ikke sier noe som helst om fordelingen. 🤣

Nei, her må hjernen tennes ikke øynene😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helt greit. Da slipper han å kaste bort både sin tid og tiden til andre damer som han (mest sannsynlig) ikke finner attraktiv, selv om vekt ikke indikerer om en kvinne er slank/trent osv. Det mest optimale er jo å spørre om fettprosent 🤭

Mange jenter poserer og leker med vinkler slik at de f.eks ser mye slankere ut enn de er.

Jeg er jente selv, bare så det er sagt.

Anonymkode: 1144f...a40

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du fortsatte med hersketeknikken ja, har noe mellom øra også😂 prøv igjen

Anonymkode: caa7c...91b

Så utrolig som det kan virke så kretser ikke verden rundt din akse.

Jeg sa at penisstørrelse ikke er viktig,  men at for meg er det viktig at han har noe mellom øra. Hvordan får du det til å handle om deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg tror jeg ville vist en artikkel om hvor bekymret folk er når russen viser så lite dømmekraft. Regner med at personen er over nitten år, og kanskje tar det til seg?

Personen er en godt voksen mann i alder ihvertfall. Refleksjonsmessig så kjenner jeg han ikke så godt. Han er vanskelig å komme innpå. Veldig gill å snakke med, og skrive med er han da. Altså han har ikke hverken sagt, eller skrevet noe til meg som gjør meg vondt ihvertfall. Så da har jeg respekt for han. Enig i alt han gjør er jeg ikke da, men han er voksen og må finne ut av det selv tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge damer avviser meg fordi jeg er under 180 høy, mener jeg det er helt legitimt å spille krav til maks vekt.😉

Anonymkode: ab14f...fa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forteller mannen hvor mye jeg veier når jeg sitter på trynet hans og fiser. Også dumper jeg ham like etterpå og går videre til neste. :)

Anonymkode: 3374d...4fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så lenge damer avviser meg fordi jeg er under 180 høy, mener jeg det er helt legitimt å spille krav til maks vekt.😉

Lol dverg. Du kommer aldri til å få deg noe, ikke engang ei feit ei.

Anonymkode: 3374d...4fa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg...Kanskje jeg har blitt veldig gammel, men for meg er det mer naturlig å snakke om den beste boka msn har lest og sånn. Fordel: Får luka ut de som IKKE leser bøker. Mye viktigere enn cm og kilo.

Anonymkode: b8e14...615

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig i at vekt for menn er høyde for kvinner, for både kvinner og menn kan bry seg om høyde og vekt.

Kvinner har høydekrav, det har menn også. Menn har vektkrav, det har kvinne også.

Men så varierer det hva individer anerkjenner som sexy. Jeg liker menn som er høyere enn meg og normalvektige, god form men ikke stor trent. (Jeg er ikke stor trent, vil ha litt kos i livet igså)

Men syns fortsatt det er ufint å spørre om vekt spesielt, vet av mange menn som er ukomfortabel med sitt tall. Det er å mange sosiale antenner fra begge leire og du opptrer ufint, turn off.

Anonymkode: 2f06a...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er uenig i at vekt for menn er høyde for kvinner, for både kvinner og menn kan bry seg om høyde og vekt.

Kvinner har høydekrav, det har menn også. Menn har vektkrav, det har kvinne også.

Men så varierer det hva individer anerkjenner som sexy. Jeg liker menn som er høyere enn meg og normalvektige, god form men ikke stor trent. (Jeg er ikke stor trent, vil ha litt kos i livet igså)

Men syns fortsatt det er ufint å spørre om vekt spesielt, vet av mange menn som er ukomfortabel med sitt tall. Det er å mange sosiale antenner fra begge leire og du opptrer ufint, turn off.

Det er å mangle sosiale antenner fra begge leire, om du opptrer ufint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har ikke hatt en kjæreste over 180, har avvist deg for manglende sosiale evner når du ikke forstår at dame 1 sine handlinger, ikke betyr at dame 2 er lik. 

Men la oss være ærlige her, du hadde uansett krav til maksvekt, ellers har du ikke hatt lyst til å utelukke noen. Ikke lat som at du er så kravler og uoverfladisk når du som alle andre fra starten av hadde preferanser. Du straffer ikke noen, du fremstår usexy.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I dette innlegget her opplever jeg at du generaliserer....

Ikke bra.....

Synes det er teit hvis dette er en gjengs oppfatning i samfunnet....

Stakkars mennesker tenker jeg da....

Men det er jo meg det da....

Jeg er vel litt rar sånn virker det som......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 9.32):

Spør om cm tilbake.

Anonymkode: 6712f...61a

184cm, over gjennomsnittet!

Anonymkode: b75a3...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har visse krav. Noen fler enn andre.

Jeg har noen krav til partner jeg også, og noen av dem går på utseende, men jeg sier det jo selvsagt ikke til noen. Jeg dater bare ikke de jeg ikke finner attraktive, enkelt og greit.

Virker som at noen trur at det å ha preferanser er det samme som å gå rundt til fremmede på gata og rope dem opp i ansiktet at "du er ikke min type, din stygging!".

Anonymkode: 0d500...082

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er helt fair. Hvis vekt er en preferanse han vektlegger, er det like greit å sile det ut med en gang. Det må da være bedre å bli avvist allerede på nett enn å bli avvist for at man er for feit eller for tynn når man her truffet hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada de må få lov å kreve det, for all del! Men jeg kaster ikke bort tiden på sånne menn.

Samme med kvinner som vil vite høyde. Dem om det. Menn må gjerne velge bort de kvinnene.

Anonymkode: 318a1...7db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 23.55):

En må jo på noen måte finne ut om den en snakker med i det hele tatt er aktuell å møte..?  Tenk å bruke masse tid og når en møtes mangler dama 50 kg og 20 cm for at jeg skal tenne på hu..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sendt vekten og samtidig skrevet "byebye". 

Anonymkode: 1e790...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (5 minutter siden):

En må jo på noen måte finne ut om den en snakker med i det hele tatt er aktuell å møte..?  Tenk å bruke masse tid og når en møtes mangler dama 50 kg og 20 cm for at jeg skal tenne på hu..?

Har de fleste så smale preferanser? Jeg aner ikke hvilken høyde eller vekt jeg ønsker at en date skal ha. Og det er helt greit om den andre synes slikt er Så viktig, men da er nok vi neppe en match. 

Anonymkode: 1e790...1a4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...