Gå til innhold

Tinder...Hva tenker dere om menn, som oppgir at dem ønsker at damene skal oppgi vekt uoppfordret ved kontakt?


Irak

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker det er en mann ingen kvinne bør ha kontakt med. 🤷‍♀️

Anonymkode: 90c0f...cea

  • Liker 28
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn kvinner som spør om høyde. Jeg er kvinne selv og begge deler er frekt. 

Anonymkode: e3797...0ac

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt for kvinner = høyde for menn. Skal ikke menn få stille krav?

Anonymkode: caa7c...91b

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Vekt for kvinner = høyde for menn. Skal ikke menn få stille krav?

Anonymkode: caa7c...91b

Tilføying: Til og med ett krav som er lett å oppfylle hvis du gidder. Lav høyde som mann er du fucked, heldigvis fikk jeg nesten 190cm.

Anonymkode: caa7c...91b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er helt greit å ha preferanser på hvem man ønsker å ha sex med. Kvinner har det, da bør menn kunne ha det også. Så får bare kvinner slutte å irritere seg. 

Anonymkode: f5ceb...6f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenker at det er helt greit å ha preferanser på hvem man ønsker å ha sex med. Kvinner har det, da bør menn kunne ha det også. Så får bare kvinner slutte å irritere seg. 

Anonymkode: f5ceb...6f4

Å gud bedre hvor irriterte de blir o, går alltid en liten faen i meg når de spør om høyden. Jeg sier alltid høyden for så å skyte inn vekt spørsmålet før de svarer.

Blir blokkert hver eneste gang 😂😂

Anonymkode: caa7c...91b

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (19 minutter siden):

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Tja. Tenker det er naturlig at folk har preferanser.

Noen liker høy, korte, tynne, trente, formfulle, lyse, mørke osv osv.

Det er naivt å tro at noen er fri for preferanser angående hva man tiltrekkes.

 

Personlig tiltrekkes jeg ikke høye, lyse kvinner. Jeg har en dragning mot typisk «petit» kvinner som er litt mørke.

Dette er ikke noe jeg har bestemt eller kan noe for. 
Alle mine beste venner kan godt være lyse kvinner på 180. Men om det er snakk om attraksjon/tiltrekning, så faller de utenfor mine preferanser for fysisk attraksjon.

Anonymkode: 1d3fd...c9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (22 minutter siden):

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Hahaha. Det er skikkelig turn off. Glem det. 

Men han er veldig interessert i psykologi? Så hvis jeg da sier at jeg er psykolog, blir han da skremt eller veldig interessert? 

Anonymkode: 67042...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er lov å ha preferanser, men at de som stiller kilokrav kanskje ikke er de som får seg mest.

For det er lov å bruke både skamvett og øynene på de man sveiper på - man ser jo om dama er tjukk eller ikke 🤷‍♀️

Anonymkode: b4844...e5c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har bilde i helfigur ville jeg ha sett bilder i helfigur eller spurt om vekt (litt drøyt å spørre om). 

Gått på to dates der daten var supersøt, men var ekstremt store, min vekt +20/30kg minst. Jeg er voksen mann. Helt uaktuelt med ei stor dame. Damer som er lavere enn deg og over +30kg. 

Jeg er en sporty fyr, og vil ikke ha kjæreste/samboer/kone som er overvektig. Det er ett krav. Hun må være lettere enn meg (voksen mann). Jeg vil ikke overta hennes matvaner, og bli overvektig.

Det er helserisiko på hjerte og hjerneslag og kortere liv og redusert livskvalitet. 

Jeg kunne jo bare kjørt på og feid over de to tykke, men vi hadde en koselig date med god mat. For meg virker det som om de skjulte sin unormalt store størrelse til å gå på date, og lande en kjekkas, for å pule. De ville mye mer! Men da datet jeg for å finne en samboer, ikke for å finne sexpartnere. Hatt mye utrolig deilig sex med store damer, det er ikke det. 

Etter det sluttet jeg å swipe/date damer uten bilde i helfigur i kjæreste jakt. 

Anonymkode: 21925...2f4

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov. Jeg veier 110 kg og det er greit å opplyse om det hvis noen spør. Det syns ikke på ansikt bilder. Tar du deg nær av det så jobb med deg selv 👍

Anonymkode: e2a7f...d0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som for menn å bli spurt om høyde. Bare at høyde kan man ikke gjøre noe med, mens vekt sier noe om helsen og livsstilen og kan gjøres noe med.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufint å slenge ut uprovosert. Men 100% på sin plass å følge opp med hvis hun spør om hvor høy du er.

Slikt går begge veier, og det får damer pent bare godta.

(for ordens skyld er jeg litt i høyeste laget)

Anonymkode: 394a1...f3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (34 minutter siden):

Jeg kjenner en som har gjort dette her, så stusser jeg litt over det, for han virker egentlig veldig reflektert.....Han er veldig interessert i psykologi blant annet har jeg skjønt....Men jeg stusser jo litt på dette her merker jeg....

Any thoughts?

Dette er ikke en mann jeg er interessert i bare så det er sagt.....

Psykologi tiltrekker seg mye gærninger og tullinger bare så det er sagt. Tydeligvis. 

Anonymkode: c20fe...638

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare treffe hverandre og se om man er tiltrukket? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sosialt akseptert i samfunnet å spørre om hvor høye noen er, men ikke hvor mye de veier. Det kan man like eller ikke, men sånn er det. Akkurat som det ikke er sosialt akseptert å spørre om hvor stor penis en mann har eller hvor mange penger noen har. Jeg ble spurt om sistnevnte på en første date, og det ble ingen date nr 2. Hvis noen spør om vekt viser det at de har manglende sosiale evner. Så får man heller sveipe til venstre på folk uten helfigurbilder. 

Anonymkode: 7dd88...f8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sosialt akseptert i samfunnet å spørre om hvor høye noen er

Er det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hahaha. Det er skikkelig turn off. Glem det. 

Men han er veldig interessert i psykologi? Så hvis jeg da sier at jeg er psykolog, blir han da skremt eller veldig interessert? 

Anonymkode: 67042...4c5

Ja jeg er enig i at det er turnoff. Jeg var veldig nysgjerrig på han her for min venninne hevdet at han er en psykopat...

Og da blir jeg litt sånn....Det skal jeg prøve å finne ut av 😂🤔. Mulig jeg tenker for godt om meg selv i dette tilfellet her da...Usikker... Respekt for meg opplever jeg at han har...Empati også...Han ble veldig interessert når min datter fikk en spiseforstyrrelse...Da snakket vi sammen i to timer, og jeg opplevde at han var god til å lytte ellers hadde jeg ikke sagt noe i det hele tatt....

Men jeg var litt redd for at han skulle tro at jeg var interessert i han siden vi er single begge to...Lurer på om han tenker at han er Guds gave til damene eller noe sånt...Usikker 🤔. Så jeg sa til han at jeg ikke er interessert i han, ei er jeg heller ei innbilsk 😂.

Så spurte han.... Hvorfor ikke?

Så da svarte jeg bare at jeg var interessert i en annen....

Han blir sikkert både skremt og fascinert vil jeg tro 😂. Spørs om han tør å snakke med en psykolog da....Usikker...Meg snakker han med, og jeg opplever at han har mye empati og innsikt i det som er vondt...

Så vet jeg samtidig at veien mellom refleksjon og handling kan være ulike, og at ikke alle klarer å uttrykke det i handlinger bestandig.

Feks i forhold til psykisk press...Det vet jeg at venninna mi har utsatt han for så til de grader i forhold til barna....Tror nok han gjør så godt han kan, men denne psykologiske krigen mellom dem to er svært ødeleggende, og jeg tror han blir veldig trigget i forhold til det....Dette er slik jeg opplever han skriftlig, og jeg spør han ikke rett ut om venninna mi...Han lurer på hva han kan gjøre for henne, men da bare svarte jeg at hans fokus burde ligge på barna, og ikke henne....

Mer enn det kan jeg ikke si sa jeg til han da....

Så nå vil ikke min venninne snakke med meg noe mer siden jeg var åpen om at jeg tok kontakt med han.....

Så da tenker jeg....Vettu du hva....

Jeg har vist at jeg er til å stole på så mange ganger....Så nå gir jeg henne snart opp merker jeg....

Jeg tenker på barna deres er det jeg gjør...Så hvis jeg kan få den mannen til å tenke seg om, le eller bare være snill så er det verdt det merker jeg.

Man kan ikke endre andre, bare seg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tja. Tenker det er naturlig at folk har preferanser.

Noen liker høy, korte, tynne, trente, formfulle, lyse, mørke osv osv.

Det er naivt å tro at noen er fri for preferanser angående hva man tiltrekkes.

 

Personlig tiltrekkes jeg ikke høye, lyse kvinner. Jeg har en dragning mot typisk «petit» kvinner som er litt mørke.

Dette er ikke noe jeg har bestemt eller kan noe for. 
Alle mine beste venner kan godt være lyse kvinner på 180. Men om det er snakk om attraksjon/tiltrekning, så faller de utenfor mine preferanser for fysisk attraksjon.

Anonymkode: 1d3fd...c9f

Joda ser den...

Og vet om menn som tenner på formfulle damer også....

Hvilken vei det går spiller ingen rolle sånn sett....

Naiv jeg da skjønner jeg, som tror at jeg kan klare å finne meg en mann som elsker meg for meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...