Bacteria Skrevet 2. mai #21 Del Skrevet 2. mai Hahah… Nei Norge kommer aldri til å bli muslimsk. Selv om noen frykter det og andre har det som sin våte drøm. Da må det i tilfelle skje noe helt spesielt i verden. Norge ble kristent, det hadde med stormaktene og geopolitikk å gjøre. Nordmenn er for uavhengige og null interessert i en religion som betyr underkastelse. Om det skjer, blir det krig først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 2. mai Forfatter #22 Del Skrevet 2. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er blitt fortalt at muslimene kommer til å ta over siden 80-tallet. Da tenker jeg at det ikke er veldig mye å være redd for ettersom samfunnet er mer liberalt enn noen sinne. De har virkelig ikke mye å vise til. Anonymkode: 3ca46...cb2 Det er ikke alt som skjer lineært og gradvis. En overtakelse kan skje iløpet av kort tid. Iran og Afghanistan ble ganske raskt revolusjonert til strenge islamske regimer på 70-tallet (tror jeg der var). Den muslimske befolkningen vokser stabilt, men de store endringene merkes ikke før det plutselig blir en stor omveltning i styringsorganer og kulturelle normer. Endret 2. mai av Mayer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. mai #23 Del Skrevet 2. mai Mayer skrev (21 timer siden): Forstår ikke at islamske verdier er attraktivt for etniske europeere... det betyr jo bl.a. mindre likestilling, mindre frihet for kvinner mm. Akkurat det er sikkert attraktivt for enkelte menn. Men nei jeg tror ikke islam, eller religion generelt, har en så lys fremtid, med mindre det blir sult, krig og katastrofe i hele verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #24 Del Skrevet 2. mai Næh. Ateistiske kvinner kommer til å styre verden, etter at religion, menn og annet skrot er fjernet. Anonymkode: d040b...226 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #25 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ser denne påstanden slenges ut støtt og stadig, men har til gode å se noen troverdige kilder på dette. Det er i alle fall ikke tilfelle i Norge, hvor kvinner med innvandrerbakgrunn har får færre barn enn etnisk norske kvinner. Det samme ser ut til å være tilfelle i Danmark: Anonymkode: 69623...9e1 Du må jo skille mellom østeuropeere og muslimer. Somaliere i Norge får mer enn dobbelt så mange barn som etnisk norske. https://www.utrop.no/nyheter/lettnorsk/185233/ Anonymkode: cb997...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #26 Del Skrevet 2. mai Nei, tror ikke det. Bekymrer meg langt mer for den framvoksende fascismen (AfD. Trump og Putin). Anonymkode: 37724...0a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 2. mai #27 Del Skrevet 2. mai Det spiller virkelig ingen rolle for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 2. mai #28 Del Skrevet 2. mai Det vanligste er vel etnisk rensing slik som f.eks i Tyskland på 30 tallet da jødene begynte å bli litt vel mange. Historien gjentar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #29 Del Skrevet 3. mai ThereGoesBob skrev (6 timer siden): Det vanligste er vel etnisk rensing slik som f.eks i Tyskland på 30 tallet da jødene begynte å bli litt vel mange. Historien gjentar seg. Hvordan gjentar den seg (i dag)? Anonymkode: 1b81f...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #30 Del Skrevet 3. mai Mayer skrev (På 2.5.2024 den 0.11): Islam er den raskest voksende religionen. Muslimske familier har høyere føderater enn etniske europeere. Vil Skandinavia og Europa forøvrig bli muslimsk om noen tiår? Eller vil islam endre seg? Nei, Islam vil vokse, men fødselstallene er fallende så andelen vil stabilisere seg over tid. Anonymkode: 31f10...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai #31 Del Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Næh. Ateistiske kvinner kommer til å styre verden, etter at religion, menn og annet skrot er fjernet. Anonymkode: d040b...226 Ateister får så få barn at de vil dø ut lenge før religiøse. Andelen ateister vil falle over de neste tiårene når barnløse ateister dør i hopetall fremover. Anonymkode: 31f10...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #32 Del Skrevet 4. mai Se på listene til Kapital over Norges rikeste. Du finner ikke en eneste muslim blant de 400 høyeste. Selv om de begynner å bli flere her har de veldig liten reell makt. De er her hovedsakelig for å presse lønningene ned for vanlige arbeidstakere og for at befolkningen skal ha noe å krangle om seg i mellom slik at de ikke vender aggresjonen andre steder. Om de skulle bli en reell trussel i framtiden vil de kjapt bli slått hardt ned på. Anonymkode: db624...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #33 Del Skrevet 5. mai Nei det tror jeg ikke Jeg tror at i fremtiden som er om noen år, så vil ikke religioner bety så mye Alle vil akseptere hverandre mer som de er og alle får tro på det de vil selv Anonymkode: 3cd55...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå