Gå til innhold

Hvordan føle meg sexy igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg altså så totalt utiltrekkende! Føler meg som motbydelig søppel som min mann aldri kommer til å ville ta i igjen. 

De siste 2-3 årene har han kanskje prøvd seg totalt 5 ganger. Jeg, langt fler men får alltid nei. Da vi skulle lage barn var det sex 1-2 ganger akkurat på EL og ikke noe mer.

Gravid ble jeg, og da ville han hvertfall ikke mer. Etter barnet kom til verden har det naturligvis blitt mindre, kanskje 2 ganger siden barnet ble født (barnet er nå 2 år).

Jeg la på meg litt under svangerskap, men har slanket meg en del og ligner nå mer på meg selv. På generelt grunnlag tror jeg ikke jeg er så verst, alder og situasjon tatt i betraktning. Merker at andre menn ser på meg, tviler ikke på at jeg kunne fått meg noe hos andre menn.

Men… min egen mann later ikke til å ville ta i meg med ildtang. Det er så vondt og trist. Hvordan bli sexy for han igjen? Slanker meg og fikser meg og prøver så godt jeg kan her?

Anonymkode: 18717...3de

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler meg altså så totalt utiltrekkende! Føler meg som motbydelig søppel som min mann aldri kommer til å ville ta i igjen. 

De siste 2-3 årene har han kanskje prøvd seg totalt 5 ganger. Jeg, langt fler men får alltid nei. Da vi skulle lage barn var det sex 1-2 ganger akkurat på EL og ikke noe mer.

Gravid ble jeg, og da ville han hvertfall ikke mer. Etter barnet kom til verden har det naturligvis blitt mindre, kanskje 2 ganger siden barnet ble født (barnet er nå 2 år).

Jeg la på meg litt under svangerskap, men har slanket meg en del og ligner nå mer på meg selv. På generelt grunnlag tror jeg ikke jeg er så verst, alder og situasjon tatt i betraktning. Merker at andre menn ser på meg, tviler ikke på at jeg kunne fått meg noe hos andre menn.

Men… min egen mann later ikke til å ville ta i meg med ildtang. Det er så vondt og trist. Hvordan bli sexy for han igjen? Slanker meg og fikser meg og prøver så godt jeg kan her?

Anonymkode: 18717...3de

Det hjelper jo ikke hva du gjør når problemet ligger i han vettu..

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 minutter siden):

Det hjelper jo ikke hva du gjør når problemet ligger i han vettu..

Hvordan da? At han ikke tenner på meg lenger?

Anonymkode: 18717...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det er jo ikke sikkert at han synes du er mindre sexy. Har du lagt på deg mye?

Veldig god sjanse for at problemet med mangelen på sexiniativ ligger hos han, ikke hos deg eller følelsene hans til deg

 

Leste igjen nå, og er overbevist om at det er han som sliter med noe. Depresjon?

Sitat

På generelt grunnlag tror jeg ikke jeg er så verst, alder og situasjon tatt i betraktning. Merker at andre menn ser på meg, tviler ikke på at jeg kunne fått meg noe hos andre menn.

Men… min egen mann later ikke til å ville ta i meg med ildtang

 

Endret av Veronicha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronicha skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke sikkert at han synes du er mindre sexy. Har du lagt på deg mye?

Veldig god sjanse for at problemet med mangelen på sexiniativ ligger hos han, ikke hos deg eller følelsene hans til deg

 

Leste igjen nå, og er overbevist om at det er han som sliter med noe. Depresjon?

 

Jeg la på meg 20 kg i svangerskap, men det er nesten borte nå, noen få kg igjen. Men, han ville jo ikke ha sex med meg før de kiloene heller. 

Han går faktisk på antidepressiva. Kan det være en bivirkning av det? Hvordan kan jeg tenne han? Har snakket om det og han sier han vil vi skal ha mer sex, men når det kommer til stykket blir jeg avvist hver gang. I årevis nå.

Er så kjedelig å føle seg så stygg hjemme, særlig når jeg i større og større grad får oppmerksomhet ute. Blir veldig usikker på om jeg er stygg eller ikke :( 

Anonymkode: 18717...3de

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar initiativ og viser at du har lyst på han og han avslår, så ville jeg tippet at sexlysten rett og slett har dabbet av, og at dette ikke er pga deg.

Årskene til lav sexlyst kan jo være så mangt, alt fra lav testosteron, livsstil, stress osv.

Hadde forsøkt å få til dialog rundt det, hørt om han føler han har mindre lyst enn tidligere, og om det evt. er et savn hos han. Derfra prøve å finne ut hva som skal til, om han ønsker det.

Ser han ikke problemet må du gjøre dine vurderinger av om du takler å ha det sånn.

Det er kjipt å leve i et sexløst forhold, det tærer på både selvtillit, livskvalitet og forholdet i seg selv ♥️

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan da? At han ikke tenner på meg lenger?

Anonymkode: 18717...3de

Ja, du bør nok ta en orat med han og høre om han stadig har følelser.

Anonymkode: 3f7fe...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan da? At han ikke tenner på meg lenger?

Anonymkode: 18717...3de

Opplagt..mest sannsynlig tenner han ikke på noen.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenker ikke bare kropp. Om han ikke føler seg verdsatt, sett og elsket så spiller det ingen rolle hvordan du ser ut

Anonymkode: c8921...b66

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg la på meg 20 kg i svangerskap, men det er nesten borte nå, noen få kg igjen. Men, han ville jo ikke ha sex med meg før de kiloene heller. 

Han går faktisk på antidepressiva. Kan det være en bivirkning av det? Hvordan kan jeg tenne han? Har snakket om det og han sier han vil vi skal ha mer sex, men når det kommer til stykket blir jeg avvist hver gang. I årevis nå.

Er så kjedelig å føle seg så stygg hjemme, særlig når jeg i større og større grad får oppmerksomhet ute. Blir veldig usikker på om jeg er stygg eller ikke :( 

Anonymkode: 18717...3de

Han ville jo ha deg en gang..Må si jeg tviler veldig på at du er stygg ts..Har hørt den her visa før, t.o.m fra kvinner som viste seg å være grisedeilig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du bør nok ta en orat med han og høre om han stadig har følelser.

Anonymkode: 3f7fe...e9f

Han påstår at han elsker meg, at jeg er hans dronning og jeg vet ikke hva. Han er snill ellers og virker som han er redd for å miste meg. Har truet med å gå og det vil han ikke. 

men da virker det jo egentlig som at jeg ikke er verdt noe :( kan menn være glad i en kvinne på den måten uten å ville ha sex med henne?

 

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Opplagt..mest sannsynlig tenner han ikke på noen.

Så han er blitt aseksuell? Kan man bare bli det?

Anonymkode: 18717...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Han ville jo ha deg en gang..Må si jeg tviler veldig på at du er stygg ts..Har hørt den her visa før, t.o.m fra kvinner som viste seg å være grisedeilig.

Folk påstår jeg er det. Og, som nevnt merker jo at andre menn er interessert, særlig nå som jeg har gått ned alle kiloene igjen. Gjør det bare ekstra frustrerende at jeg tydeligvis er frastøtende på hjemmebane :( 

Anonymkode: 18717...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han påstår at han elsker meg, at jeg er hans dronning og jeg vet ikke hva. Han er snill ellers og virker som han er redd for å miste meg. Har truet med å gå og det vil han ikke. 

men da virker det jo egentlig som at jeg ikke er verdt noe :( kan menn være glad i en kvinne på den måten uten å ville ha sex med henne?

 

Så han er blitt aseksuell? Kan man bare bli det?

Anonymkode: 18717...3de

Antidepressiva. Ja absolutt, er ikke sexlysten det første som forsvinner da tro?

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk påstår jeg er det. Og, som nevnt merker jo at andre menn er interessert, særlig nå som jeg har gått ned alle kiloene igjen. Gjør det bare ekstra frustrerende at jeg tydeligvis er frastøtende på hjemmebane :( 

Anonymkode: 18717...3de

Jeg ville vært mer interressert Før du mista alle kiloene...😆😂

Har du vurdert å gå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 minutt siden):

Antidepressiva. Ja absolutt, er ikke sexlysten det første som forsvinner da tro?

Skal faktisk sjekke boksen hans i morgen! Hadde vært en lettelse om det er forklaringen!

 

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Jeg ville vært mer interressert Før du mista alle kiloene...😆😂

Har du vurdert å gå?

Smaken er vel som baken ofte 😅

Ja. Men, er vanskelig det også med et lite barn. Familien fungerer jo. Bare helt sykt vanskelig å se for seg å leve med å føle seg så lite attraktiv resten av livet. Vurderer å finne en elsker 😕 

Anonymkode: 18717...3de

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal faktisk sjekke boksen hans i morgen! Hadde vært en lettelse om det er forklaringen!

 

Smaken er vel som baken ofte 😅

Ja. Men, er vanskelig det også med et lite barn. Familien fungerer jo. Bare helt sykt vanskelig å se for seg å leve med å føle seg så lite attraktiv resten av livet. Vurderer å finne en elsker 😕 

Anonymkode: 18717...3de

Tja..siden mor er den viktigste i familien vil jeg si familien ikke fungerer som den er nå. Skjønner godt du vurderer en elsker ja..

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nedsatt sexlyst er vanlig på antidepressiva. Det kan hende han sliter med å få ereksjon. Hvor lenge har han gått på de?

Anonymkode: 20e1a...b08

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han går faktisk på antidepressiva. Kan det være en bivirkning av det?

Dette er en velkjent bivirkning av flere antidepressiva.

Anonymkode: e27e3...266

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (5 timer siden):

Antidepressiva. Ja absolutt, er ikke sexlysten det første som forsvinner da tro?

Jo, nedsatt libido og erektil dysfunksjon er blant bivirkningene.

Anonymkode: 405d2...1bb

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet totalt evnen til å få orgasme etter en dag på antidepressiva!

Helt sykt! Uansett hva jeg gjorde, null orgasme! Null nytelse! Skremmende! Null følelse! De greiene der er farlig! Underlivet mitt ble helt dødt! DA ble jeg deprimert😆

Sluttet med en gang, og orgasmene kom tilbake!  Kjærlighetssorgen gikk over også, på naturlig måte. 

Jeg ville snakket med mannen. Gå på antidepressiva er ingen god situasjon. 

Er han veldig kravstor? Jeg tror ikke at kroppen din er årsaken, det er bare dine tanker. Kjærlighet gir lyst, og lyst gir sex. Å bli tatt på er normalt godt, det frigjør noen naturlige gode hormoner i oss. 

 

Endret av Sander33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...