Gå til innhold

Er du redd for å bli banket opp av guttebarn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper seriøst dette er trolling.

Anonymkode: 1e27f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som svarer at deres gutt er snill som et lam så tror jeg ikke det er disse TS sikter til 😜

 

Jeg er ikke redd de for min del, men har ei datter jeg håper slipper unna!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mye reddere for meg enn jeg er for dem.

Anonymkode: 84b6d...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun guttebarn fra Mena land.

Anonymkode: 1958b...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt redd for det. Har vært redd gutter hele livet. Tror de ser det på meg. Men jeg er kvinne, relativt attraktiv og møter ikke blikket deres. Disse tingene tenker jeg er nok til å ikke provosere dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye mannevond ungdom i dag som ville vært avlivet om de var bikkjer. 

Anonymkode: 8f71f...fcd

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebarn.. det ordet har jeg ikke hørt siden bibellesing på søndagsskolen.

Anonymkode: e4a54...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ble jeg nesten nedkjørt av en gjeng med unge gutter (ungdomsskole/begynnelse av vgs). i Bergen De hadde leid bysykler og bare syklet rundt og krasjet de og falt på tull. Som sagt, så falt han ene nesten på meg som gikk langs veien. Jeg sa "det gikk fint, men kanskje være litt forsiktig neste gang". Det klikket for gjengen. De syklet rundt meg og ropte du er feit, du er stygg, du er rasist, vi kan banke deg og mange andre stygge ord. Var heldigvis i byen, så jeg ble ikke kjemperedd, men veldig ubehagelig var det!! Dette var 4-5 gutter av utenlandsk opprinnelse.  Har blitt skeptisk til gjenger med tenåringsgutter, og er livredde for mine egne ungdommer. 

Anonymkode: 0e348...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I fjor ble jeg nesten nedkjørt av en gjeng med unge gutter (ungdomsskole/begynnelse av vgs). i Bergen De hadde leid bysykler og bare syklet rundt og krasjet de og falt på tull. Som sagt, så falt han ene nesten på meg som gikk langs veien. Jeg sa "det gikk fint, men kanskje være litt forsiktig neste gang". Det klikket for gjengen. De syklet rundt meg og ropte du er feit, du er stygg, du er rasist, vi kan banke deg og mange andre stygge ord. Var heldigvis i byen, så jeg ble ikke kjemperedd, men veldig ubehagelig var det!! Dette var 4-5 gutter av utenlandsk opprinnelse.  Har blitt skeptisk til gjenger med tenåringsgutter, og er livredde for mine egne ungdommer. 

Anonymkode: 0e348...732

Synd jeg ikke var der å kunne hjelpet deg.

Anonymkode: 3c91e...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke redd etnisk norske guttebarn.

Ja, jeg presiserte etnisk norsk av en grunn.

Anonymkode: 19b86...3fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Siden de er så sinte og aggressive for tiden :( Jeg er livredd guttebarn.  For en stund siden var det en mann som ble banket opp da han ba noen ungdommer (guttebarn så klart) være stille på en kino her jeg bor. Dette fører jo til mye frykt og folk tør kanskje ikke si fra når guttebarn er voldelige? 

Er du selv redd? Og hvorfor er guttebarn så aggressive? Jeg hadde aldri turt å ha guttebarn, hadde vært livredd konstant for å bli slått. 

Anonymkode: d1c81...167

Guttebarn  faktisk? 

Anonymkode: b9299...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke redd «guttebarn» nei. Men jeg kan ha respekt for gjenger. Både gutter og jenter. For man vet aldri. Og er dem rusa på noe så er det ikke bare bare. 

Anonymkode: f4877...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebarn faktisk! Så for meg småbarn nå. Er ikke redd for små guttebarn, nei. Men enkelte ungdomsgjenger kan være ubehagelig å treffe på. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CX86 skrev (1 time siden):

Til dere som svarer at deres gutt er snill som et lam så tror jeg ikke det er disse TS sikter til 😜

 

Jeg er ikke redd de for min del, men har ei datter jeg håper slipper unna!

Jo, tydeligvis mener ts alle, hun hadde jo ikke turt å ha en sønn.

Anonymkode: b7976...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Siden de er så sinte og aggressive for tiden :( Jeg er livredd guttebarn.  For en stund siden var det en mann som ble banket opp da han ba noen ungdommer (guttebarn så klart) være stille på en kino her jeg bor. Dette fører jo til mye frykt og folk tør kanskje ikke si fra når guttebarn er voldelige? 

Er du selv redd? Og hvorfor er guttebarn så aggressive? Jeg hadde aldri turt å ha guttebarn, hadde vært livredd konstant for å bli slått. 

Anonymkode: d1c81...167

Slutt å generaliser du, å ikke heter det guttebarn

Anonymkode: c0fb5...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for nedsettende innhold,innlegg fra ekstern kilde  med opphavsrett,brukerangrep,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenåringsgutter, og kjenner derfor en del tenåringer. 

På generell basis vil jeg si at de aller fleste tenåringer (både gutter og jenter) er snille, hyggelige, veloppdragne ungdommer/unge voksne, som det ikke er noe farlig å snakke strengt til eller møte på gata. 
De er mer av typen som ville forsøkt å hjelpe/skaffe hjelp hvis noe skjedde deg. 

Men det er jo alltid noen som girer hverandre opp. Og som gjør ting de ikke skal. Og som ikke har med seg det riktige settet med normer og regler hjemmefra. 
Sånn har det også alltid vært. 

Jeg tror utfordringen i dag er at de nok har lettere tilgang på rusmidler enn før. (Og vi er i en periode der det er "normalisert".) 
I tillegg får ikke dårlig oppførsel samme konsekvenser for barn og unge nå som det gjorde før. Skolen har bl.a. mistet en del av sin mulighet til å være autoritær. 
Og spesialskoler for de som sliter finnes nesten ikke mer. Noe som gjør at de som trenger noe ekstra i vanlig skole, ikke lenger får det de trenger. 

 

Jeg ville nok ikke blandet meg inn i en diskusjon/krangel/bråk blant ungdommer jeg ikke kjente. (Uavhengig av kjønn.) 
Jeg ville heller tilkalt noen som faktisk hadde autoritet til å ta tak i saken. 
 

Anonymkode: dc927...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga til dels voldelig mobbing på barne- og ungdomsskolen er jeg livredd grupper av barn/ungdom uansett kjønn.

Anonymkode: 9d32b...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...