Gå til innhold

Bedre eller dårligere sexliv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

Eller savner du fortsatt hvordan exen var i senga og alt han gjorde med deg? 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

Eller savner du fortsatt hvordan exen var i senga og alt han gjorde med deg? 

Anonymkode: f81bb...e2e

Hvorfor spør du om det? Menn er ulike og er forskjellige, fins aldri 2 like menn og aldri 2 liker kvinner heldigvis kan en si :) Så nei en kan ikke finne en som matchet på samme måte som den du har hatt best sex i livet ditt. Men i fremtiden er det mulig å finne en som en får enda bedre sex med enn den du hiitil har hatt beste sexen med. Men hele greiene handler om hva er god og beste sexen for deg? Vi er ulike og for noen er den måten dem har hatt sex med den beste, for andre går hakker over på et høyere og mer intimere nivå enn det dem som har sex som har et lavere nivå. Altså vi er ulike som mennesker og har ulike verdier og meninger på hva som er god sex for oss. Men har vel også med erfaring vil jeg nevne. Personer med mye erfaring og lyst har  gjerne mer kompleks sex enn dem med mindre erfaringer og mindre lyst. Så alt i alt dreier det seg om å finne ei med samme nivå som du ønsker av sex, hvis sexen er veldig viktig for deg vel å merke.

Anonymkode: 64ce7...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor spør du om det? Menn er ulike og er forskjellige, fins aldri 2 like menn og aldri 2 liker kvinner heldigvis kan en si :) Så nei en kan ikke finne en som matchet på samme måte som den du har hatt best sex i livet ditt. Men i fremtiden er det mulig å finne en som en får enda bedre sex med enn den du hiitil har hatt beste sexen med. Men hele greiene handler om hva er god og beste sexen for deg? Vi er ulike og for noen er den måten dem har hatt sex med den beste, for andre går hakker over på et høyere og mer intimere nivå enn det dem som har sex som har et lavere nivå. Altså vi er ulike som mennesker og har ulike verdier og meninger på hva som er god sex for oss. Men har vel også med erfaring vil jeg nevne. Personer med mye erfaring og lyst har  gjerne mer kompleks sex enn dem med mindre erfaringer og mindre lyst. Så alt i alt dreier det seg om å finne ei med samme nivå som du ønsker av sex, hvis sexen er veldig viktig for deg vel å merke.

Anonymkode: 64ce7...4ba

Fordi jeg jeg er engstelig for at jeg ikke finner noen som exen (det var han son gjorde det slutt) og jeg savner sexen skikkelig.

Kanskje dumt spørsmål, men ville bare høre hvordan det har vært for andre når de traff ny partner. 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg jeg er engstelig for at jeg ikke finner noen som exen (det var han son gjorde det slutt) og jeg savner sexen skikkelig.

Kanskje dumt spørsmål, men ville bare høre hvordan det har vært for andre når de traff ny partner. 

Anonymkode: f81bb...e2e

Får svare deg igjen da. Det har jo med kjemien og heile pakka det å gjøre om du finner noen som matcher samme nivå du hadde med exen din. Vanlig at man kan ha den beste sexen med en partner, og ikke får like god sex igjen med andre, men kan og være så heldig. Jeg har hatt mye god sex i livet mitt ja, og er sammen nå med han som jeg har hatt sex best med hittil i livet mitt :)  Men vi har det fint oss i mellom og. Du finner nok noen som du får det bedre med, hvor gammel er du? Jeg er jo voksen k45

Anonymkode: 64ce7...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har en ex (maaange år siden) som fortsatt er den beste sexpartneren jeg har hatt. Tenker på det en gang i blant men lever fint med at det ikke ble oss; han var en dust 😂

Anonymkode: aaf0f...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Joda, har en ex (maaange år siden) som fortsatt er den beste sexpartneren jeg har hatt. Tenker på det en gang i blant men lever fint med at det ikke ble oss; han var en dust 😂

Anonymkode: aaf0f...a3c

Masse duster av mannebein ja. Leit deg frem til den beste mannen igjen vel :)

Anonymkode: ebda4...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giftet meg med den beste, så savner absolutt ingenting. 

Menn jeg var sammen med tidligere gjorde vel forsåvidt en god innsats i starten, men så ble de late eller egoistisk, gjerne begge deler, og det er selvfølgelig hvordan det ble frustrasjon jeg husker bedre enn de smurte meg godt i starten for å vise at de var verdt å satse på. Husker dem ikke som gode elskere, siden de bare var det som fake til jeg trodde de var bra menn. 

Han jeg er gift med har aldri blitt lat eller egoistisk, og det forholdet er nå fire ganger lengre enn mitt lengste tidligere forhold. Mange mange år med god sex. 😊 

Anonymkode: 05d06...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

Eller savner du fortsatt hvordan exen var i senga og alt han gjorde med deg? 

Anonymkode: f81bb...e2e

Opp med humøret og entusiasmen🤭 du kan absolutt prate deg frem til din egen beste elsker.. vær sexpositiv, og fortell nøyaktig hva du liker.. Når han gjør det du ønsker.. må du være flink med å vise din takknemlighet, så gjør du det han ønsker.. Etter noen uker er dere deres beste elskere❤️

Synes du det er vanskelig? eller høres det alt for lett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Opp med humøret og entusiasmen🤭 du kan absolutt prate deg frem til din egen beste elsker.. vær sexpositiv, og fortell nøyaktig hva du liker.. Når han gjør det du ønsker.. må du være flink med å vise din takknemlighet, så gjør du det han ønsker.. Etter noen uker er dere deres beste elskere❤️

Synes du det er vanskelig? eller høres det alt for lett ut?

Akkurat nå vanskelig, hadde jo skutt gullfuglen også rotet jeg det til. Han og jeg var akkurat som du beskriver at man burde være. 

Mulig jeg bare overtenker, og redd for å sitte 10 år frem i tid å tenke på det jeg mistet. 

Anonymkode: f81bb...e2e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Giftet meg med den beste, så savner absolutt ingenting. 

Menn jeg var sammen med tidligere gjorde vel forsåvidt en god innsats i starten, men så ble de late eller egoistisk, gjerne begge deler, og det er selvfølgelig hvordan det ble frustrasjon jeg husker bedre enn de smurte meg godt i starten for å vise at de var verdt å satse på. Husker dem ikke som gode elskere, siden de bare var det som fake til jeg trodde de var bra menn. 

Han jeg er gift med har aldri blitt lat eller egoistisk, og det forholdet er nå fire ganger lengre enn mitt lengste tidligere forhold. Mange mange år med god sex. 😊 

Anonymkode: 05d06...7c0

Det var jo sånn jeg ville ha det med han som det er slutt med nå. Vi hadde vært sammen i 5 år og sexen/intimiteten var perfekt! Han jeg burde giftet meg 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Får svare deg igjen da. Det har jo med kjemien og heile pakka det å gjøre om du finner noen som matcher samme nivå du hadde med exen din. Vanlig at man kan ha den beste sexen med en partner, og ikke får like god sex igjen med andre, men kan og være så heldig. Jeg har hatt mye god sex i livet mitt ja, og er sammen nå med han som jeg har hatt sex best med hittil i livet mitt :)  Men vi har det fint oss i mellom og. Du finner nok noen som du får det bedre med, hvor gammel er du? Jeg er jo voksen k45

Anonymkode: 64ce7...4ba

Jeg håper man kan være så heldig. Jeg er k41 år, så har levd et liv med mange sexpartnere (dating/ons). Og av de seriøse forholdene som har vart flere år har jeg ikke savnet sexen i etterkant, det var bra og eksperimentellt, men ikke wow, sikkert fordi de var menn jeg ikke ville ha eller idioter. Helt til nå da 😧 joda såklart kjemien er viktig, ellers vil det ikke fungere. Føler meg som en bitter dame som også blir misunnelig på hun neste som får være med han i senga og overalt (hater å være bitter, men det er kanskje normalt) 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Masse duster av mannebein ja. Leit deg frem til den beste mannen igjen vel :)

Anonymkode: ebda4...4b5

Tenker det hadde vært mye enklere om han faktisk hadde vært en dust mot meg.. Men ja helt enig, mange duster der ute og jeg er ikke interessert i møte dem 😂

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var jo sånn jeg ville ha det med han som det er slutt med nå. Vi hadde vært sammen i 5 år og sexen/intimiteten var perfekt! Han jeg burde giftet meg 

Anonymkode: f81bb...e2e

Går det ikke an å reparere? 💕🪷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

Eller savner du fortsatt hvordan exen var i senga og alt han gjorde med deg? 

Anonymkode: f81bb...e2e

Hvorvidt X var din beste elsker kommer helt og holdent an på deg. For en annen kan X være det verste marerittet hun har opplevd i senga – i verste fall både skremmende og smertefullt.

I tillegg farges din personlige opplevelse av X i stor grad av hva du følte for ham der og da, noe som uansett ville forandret seg over tid.

Og på toppen av det hele farges hvordan du husker X av hvor lang tid som er gått, samt en rekke andre faktorer.

Så det du "sammenligner" er ikke X vs Y, men hele opplegget rundt X vs hele opplegget rundt Y.

Det hele er så subjektivt og full av feilkilder at det rett og slett ikke gir mening i det hele tatt.

Anonymkode: ad7f6...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

 

Anonymkode: f81bb...e2e

Jeg avsluttet en pulevenn etter kort tid, fordi han hadde for stor penis. Samleie var ubehagelig og all spontanitet var umulig. Da er det meningsløst å skulle være pulevenn liksom. Så vi hadde ikke deilig sex, men han hadde stor (for stor for meg) penis. 

 

Anonymkode: 09f0e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg avsluttet en pulevenn etter kort tid, fordi han hadde for stor penis. Samleie var ubehagelig og all spontanitet var umulig. Da er det meningsløst å skulle være pulevenn liksom. Så vi hadde ikke deilig sex, men han hadde stor (for stor for meg) penis. 

 

Anonymkode: 09f0e...ceb

Ja altså han trenger jo mer en bare en stor kukk 😅 det er liksom hele pakka som var helt perfekt, og for min del blir sexen mye bedre når man har følelser for hverandre så ikke interessert i å ha sex bare for å ha sex. 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (6 timer siden):

Går det ikke an å reparere? 💕🪷

Det er opp til han nå 😧 jeg vil reparere det 

Anonymkode: f81bb...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du opplevd brudd med en som du hadde deilig, kinky sex med, stor kuk og alt sammen. For å så finne en kjæreste etterhvert hvor sexlivet var like bra eller bedre? 

Eller savner du fortsatt hvordan exen var i senga og alt han gjorde med deg? 

Anonymkode: f81bb...e2e

Ja, jeg har opplevd brudd hvor jeg etter bruddet trodde at jeg ikke ville finne noen bedre, for så å finne noen så mye bedre at jeg absolutt ikke savner den som jeg mistet. Det har skjedd meg 2 ganger, og fortsatt tror jeg at jeg ikke finner noe bedre hvis jeg mister den jeg har i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...