Gå til innhold

Er du redd for å bli forlatt for en yngre kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket at det har vært flere tråder om aldersforskjell osv i det siste. Vil da spørre: er dere kvinner redde for å bli forlatt for en yngre kvinne? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: bb186...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 40 og mannen er 45. Vi har tre barn sammen, og et bra forhold og er ikke redd for at han skal gå ifra meg. Bare tapere av menn som er sammen med damer som kunne vært døtrene deres

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg kan ikke konkurrere med en yngre kvinne med fin kropp, vill sexlyst og et underliv som ikke er maltraktert av barnefødsler.

Anonymkode: 71169...09e

  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare yngre? Det er jo like vondt å bli forlatt for noen som er like gammel som deg?

Anonymkode: 81423...17d

  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke redd for å bli forlatt. Vi har det godt.

Sånn mtp alder: Jeg er 8 år yngre enn ham, så han har jo allerede en yngre kvinne; meg😁

Anonymkode: 05cd3...1ed

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg kan ikke konkurrere med en yngre kvinne med fin kropp, vill sexlyst og et underliv som ikke er maltraktert av barnefødsler.

Anonymkode: 71169...09e

Jeg er sikker på at du er nydelig selv❤️ 

Anonymkode: bb186...011

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Og jeg er eldre enn han. Han elsker MEG, ikke alderen min. 

Anonymkode: e5bdb...0e8

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har merket at det har vært flere tråder om aldersforskjell osv i det siste. Vil da spørre: er dere kvinner redde for å bli forlatt for en yngre kvinne? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: bb186...011

Overhode ikke :)  Fordi han elsker meg og vil ha meg og jeg vil ha han. Jeg fikk han tross alt selv om jeg er betydelig eldre. Er trygg nok på meg selv og min kropp til å vite at jeg er fantastisk som jeg er ;) 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg kan ikke konkurrere med en yngre kvinne med fin kropp, vill sexlyst og et underliv som ikke er maltraktert av barnefødsler.

Anonymkode: 71169...09e

Er mannen din sammen med deg bare pga utseendet ditt?

Anonymkode: e5bdb...0e8

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har merket at det har vært flere tråder om aldersforskjell osv i det siste. Vil da spørre: er dere kvinner redde for å bli forlatt for en yngre kvinne? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: bb186...011

Jeg er ikke redd for det, for jeg hadde ikke involvert meg med en mann som er overfladisk i utgangspunktet.....

Da hadde jeg heller valgt å forbli alene....

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, finnes ike redd. For det første er det hans tap ettersom jeg er en usedvanlig kul kvinne, og dessuten er han en fornuftig mann som ikke hadde gitt opp det vi har for større pupper eller fastere rompe. For det tredje er han mer preget av alderen enn meg, selv om vi er akkurat like gamle. 

Anonymkode: bb95d...655

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er vel generelt redd for at han skal få et innfall og forlate meg, selv om jeg ikke tror det er så sannsynlig. Men for en yngre kvinne? Nei. De tingene han setter pris på ved meg er ting som gjerne kommer ved alder. Klokskap, hvordan jeg er som mamma, at jeg er økonomisk sterk og god til å navigere det ledernivået vi begge operer i. At jeg er trygg og åpen seksuelt tror jeg også han skjønner at kommer av alder. Om han en gang forlater meg er det i alle fall ikke for å få en yngre kvinne, det kan jeg virkelig aldri se for meg at han hadde traktet etter.

Anonymkode: 7a408...90b

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har merket at det har vært flere tråder om aldersforskjell osv i det siste. Vil da spørre: er dere kvinner redde for å bli forlatt for en yngre kvinne? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: bb186...011

Nei det er jeg ikke. Hvis han ikke vil ha meg lenger, så var ikke forholdet vårt sterkt nok. (og dessuten er det som regel kvinner som pleier å dra fra mannen) ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg kan ikke konkurrere med en yngre kvinne med fin kropp, vill sexlyst og et underliv som ikke er maltraktert av barnefødsler.

Anonymkode: 71169...09e

Er dette et seriøst svar fra en kvinne? 😜 de fleste underliv blir ikke maltraktert av barnefødsler. Dersom man opplever store dype rift eller prolaps får man jo forsvarlig behandling for å rette opp i det. Hvorfor skal en yngre kvinne ha vill sexlyst? Har lest mange mener sexlysten går opp og de blir bedre i senga når man blir litt eldre. Ungene blir større og man får mer frihet og overskudd. Og hvis man tar vare på seg selv så kan også ei på 40 ha en flott kropp 🙂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy283 skrev (12 minutter siden):

Jeg er 40 og mannen er 45. Vi har tre barn sammen, og et bra forhold og er ikke redd for at han skal gå ifra meg. Bare tapere av menn som er sammen med damer som kunne vært døtrene deres

Det stemmer jo ikke. 

Anonymkode: 47445...ed8

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, finnes ike redd. For det første er det hans tap ettersom jeg er en usedvanlig kul kvinne, og dessuten er han en fornuftig mann som ikke hadde gitt opp det vi har for større pupper eller fastere rompe. For det tredje er han mer preget av alderen enn meg, selv om vi er akkurat like gamle. 

Anonymkode: bb95d...655

Denne innstillingen her likte jeg 💕🪷

Bare ei grepa dame kunne skrevet dette her 🏆

Fantastisk bra 💪💪💪

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har merket at det har vært flere tråder om aldersforskjell osv i det siste. Vil da spørre: er dere kvinner redde for å bli forlatt for en yngre kvinne? Hvorfor, hvorfor ikke?

Anonymkode: bb186...011

Absolutt ikke. Noen menn vil ikke ha damer som er en halv dag yngre enn seg. Jeg er ett år yngre enn mannen min og han synes det er mer enn nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare erfaring med å bli forlatt for eldre så ingen bekymring for yngre enn så lenge. 

Anonymkode: 63dfc...844

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor bare yngre? Det er jo like vondt å bli forlatt for noen som er like gammel som deg?

Anonymkode: 81423...17d

Fordi kvinnene her inne går jo i harnisk hver gang det er snakk om menn og yngre kvinner. Så tydeligvis stikker det jo veldig dypt at menn foretrekker mer attraktive kvinner enn dem selv, og at spesielt de aller best mannfolka også kan velge de unge attraktive kvinnene. 
 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, er ikke redd for å bli forlatt. Vi har det godt.

Sånn mtp alder: Jeg er 8 år yngre enn ham, så han har jo allerede en yngre kvinne; meg😁

Anonymkode: 05cd3...1ed

Er han 48 og du 40 er du jo strengt tatt hverken ung eller en yngre kvinne. Dere er etter alle praktiske formål jevngamle. 
 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, finnes ike redd. For det første er det hans tap ettersom jeg er en usedvanlig kul kvinne, og dessuten er han en fornuftig mann som ikke hadde gitt opp det vi har for større pupper eller fastere rompe. For det tredje er han mer preget av alderen enn meg, selv om vi er akkurat like gamle. 

Anonymkode: bb95d...655

med andre ord så har han ikke sjangs på unge attraktive kvinner uansett så du frykter ingenting.

Anonymkode: 2fe58...7d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumkonto skrev (3 minutter siden):

Er dette et seriøst svar fra en kvinne? 😜 de fleste underliv blir ikke maltraktert av barnefødsler. Dersom man opplever store dype rift eller prolaps får man jo forsvarlig behandling for å rette opp i det. Hvorfor skal en yngre kvinne ha vill sexlyst? Har lest mange mener sexlysten går opp og de blir bedre i senga når man blir litt eldre. Ungene blir større og man får mer frihet og overskudd. Og hvis man tar vare på seg selv så kan også ei på 40 ha en flott kropp 🙂

Helt seriøst, ja. Jeg snakker ikke om de fleste underliv, jeg snakker om mitt. (Selv om de fleste underliv blir betydelig endret av fødsler). Man får ikke behandling kastet etter seg akkurat, nei. Jeg har ikke alvorlige nok plager til å få det, men det betyr ikke at ikke sexlivet er en skygge av hva det var. Noen har fin kropp som 40-åring og noen har til og med bra sexlyst, men de fleste kan ikke måle seg med ei på 25. Og for min del har toget gått, jeg ser ut som et takras.

Heldigvis liker han andre sider ved meg, da. Men jeg hadde løyet om jeg påstod at det ikke bekymrer meg. 

Men nok om meg :)

Anonymkode: 71169...09e

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...