Gå til innhold

Har noen blitt lurt av sine kjærester her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Asså jeg tror at mannen min lurer meg godt asså, han er på mobilen sin hele tia uansett hva vi gjør, og veldig stille da sånn at en kan virkelig lura  hva det er med han. Men smiler til meg og kysser meg søtt. WTF? Lurer han meg med noe? Dere som har blitt lurt anyone?

Anonymkode: f4771...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny på kvinneguiden? Det er veldig mange her som er lurt av kjæresten sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (3 minutter siden):

Ny på kvinneguiden? Det er veldig mange her som er lurt av kjæresten sin.

Når du nevner det så er jeg ny inne ja. AHa du sier det ja, mange som blir lurt av sin kjæreste her hmm. Hvorfor gjør dem dette da? Hva oppnår dem? 
Er jo det samme med min mann må jeg si. Han virker så fjerne og sånn glans av falskhet, men har jo ikke vøre sammen så mange månedene heller. Så lure jo på om jeg egentligen kjenner han i det heile tatt. Hvem er han egentlig? Hva har han å skjule med den oppførselen sin mot meg? Er han en mann med eller uten ? 

Får en jo til å tenke på litt av hvert i mine egne øyner hva det er i han. Magefølesen sier det er noe men hva er jo et annet spørsmåle. Må nok gå litt inni den ja. Men hva er det egentlige klassiske menn lure damene med sånn teoretiske? 

 

Anonymkode: f4771...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har spilt bort flere hundre tusen kroner. Han vet ikke at jeg vet. Han tror han har sluppet unna med det. Det har han ikke, bare vent..

Anonymkode: dc3d5...4f4

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min samboer har spilt bort flere hundre tusen kroner. Han vet ikke at jeg vet. Han tror han har sluppet unna med det. Det har han ikke, bare vent..

Anonymkode: dc3d5...4f4

Hah  kan jeg tru ja. Andre klassikere menn som lurer oss dame? Vil gjerne lese damer.

Anonymkode: f4771...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bruke søkefeltet og lese til du blir grønn! 

Anonymkode: 73456...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eks er her inne på kg, han tror han er smart, at ingen vet det er ham, men han har avslørt seg for lengst. Han lagde mange andre kontoer på andre sosiale medium også, b.la. Deviantart. Brukte samme brukernavn som her på KG. Han hadde postet ett bildre fra Oslo, noen hadde kledd seg ut som en-eller-annen pokermon og jeg hadde gått rett forbi dette samme dagen som ham, så da jeg kommenterte at det var tatt i Oslo og hvilken dag, forsto han liksom ikke hva jeg snakket om, begynte å ro seg vekk  greier, men han var for lengst avslørt. Man trenger ikke være Sherlock Holmes for å finne ut at det er ham! Han er lett å avsløre! 🤣

Anonymkode: a9a18...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min også, kan sitte på mobilen i timesvis, hun påstår hun ser på sminkevideoer å sånt. Men nå setter jo TS meg på tanken om at det er noe hun skjuler, kan vel ikke sitte timesvis og se på sminkevidoer.

Men med nærmere ettertanke så tror jeg faktisk det er mulig. folk blir mer og mer oppslukt av mobilen sin, yngre de er jo værre er det. Ser ut som tik-tok og andre apper er som narkotika, de blir fraværende til omverdenen rundt seg og får abstinenser om de må legge fra seg mobilen for en liten stund.

Så spørsmålet tror jeg heller blir om du gidder å kaste bort tiden på en som finner mobilen mer interssant enn både deg og de rundt seg.

Anonymkode: 0b46a...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Asså jeg tror at mannen min lurer meg godt asså, han er på mobilen sin hele tia uansett hva vi gjør, og veldig stille da sånn at en kan virkelig lura  hva det er med han. Men smiler til meg og kysser meg søtt. WTF? Lurer han meg med noe? Dere som har blitt lurt anyone?

Anonymkode: f4771...fcd

Hvorfor tror du han lurer deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min eks er her inne på kg, han tror han er smart, at ingen vet det er ham, men han har avslørt seg for lengst. Han lagde mange andre kontoer på andre sosiale medium også, b.la. Deviantart. Brukte samme brukernavn som her på KG. Han hadde postet ett bildre fra Oslo, noen hadde kledd seg ut som en-eller-annen pokermon og jeg hadde gått rett forbi dette samme dagen som ham, så da jeg kommenterte at det var tatt i Oslo og hvilken dag, forsto han liksom ikke hva jeg snakket om, begynte å ro seg vekk  greier, men han var for lengst avslørt. Man trenger ikke være Sherlock Holmes for å finne ut at det er ham! Han er lett å avsløre! 🤣

Anonymkode: a9a18...ffc

Haha :) Jasså dustete fyr må jo grine eller le men ødelegger ja. Lurer på hvor mange det er av dem her inne?

Anonymkode: 0c434...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...