Gå til innhold

Hvilken av disse to AquaPlay virker morsomst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for den første. Men til toåring hadde jeg kanskje venta et år og heller kjøpt denne? Det kommer selvfølgelig an på toåringen, men aqua-banene krever god finmotorikk og en forståelse for at vannet skal være oppi, sanda skal holdes utenfor og banen ikke skal plukkes fra hverandre.
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, smurfebuss said:

Jeg hadde gått for den første. Men til toåring hadde jeg kanskje venta et år og heller kjøpt denne? Det kommer selvfølgelig an på toåringen, men aqua-banene krever god finmotorikk og en forståelse for at vannet skal være oppi, sanda skal holdes utenfor og banen ikke skal plukkes fra hverandre.
 

 

Man trenger jo ikke blande inn sand. En 2-åring vil kanskje ikke forstå alt med banen men de kan jo leke med den og dytte båter bortover vannet osv. Er jo og forskjell på en som akkurat ble 2 og en som snart er 3 :) Min som var 1,5 år i fjor lekte litt med sånn aquaplay og plukket det ikke fra hverandre, bare plasket litt og flyttet på båten og sånn.

Anonymkode: eab1e...63d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok også kjøpt den første forresten (Mountain lake)

Anonymkode: eab1e...63d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man trenger jo ikke blande inn sand. En 2-åring vil kanskje ikke forstå alt med banen men de kan jo leke med den og dytte båter bortover vannet osv. Er jo og forskjell på en som akkurat ble 2 og en som snart er 3 :) Min som var 1,5 år i fjor lekte litt med sånn aquaplay og plukket det ikke fra hverandre, bare plasket litt og flyttet på båten og sånn.

Anonymkode: eab1e...63d

Vi har ikke sand i hagen og siden det koster litt for meg tenker jeg det er bedre å kjøpe det nå så barnet har glede av det et år ekstra enn å utsette til neste år. Gjør ikke noe om det ikke brukes helt riktig😊

Anonymkode: 36d77...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Den første har min nevø og han ELSKER den, så hadde valgt den :laugh:

Endret av Pink Kitty
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har den første, og den er morsom, men en venn av barnet ødela pumpen med en gang, og den går ikke å kjøpe som ekstradel. Så litt kjipt. 

Anonymkode: d73e6...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt den første, og den har vært superpopulær! Men obs dette med sand og dritt i den ja, til slutt kom det for mye inn i «skjøtene», og den ble lekk.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den første før, men synes ikke den pumpefunskjonen for å få båten opp funka helt optimalt for små barnehender. Nå har vi den på link nr 2 og ungene synes den er mye morsommere 😊

Anonymkode: 9658f...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde den første før, men synes ikke den pumpefunskjonen for å få båten opp funka helt optimalt for små barnehender. Nå har vi den på link nr 2 og ungene synes den er mye morsommere 😊

Anonymkode: 9658f...a9b

Omvendt mener du vel, at dere hadde den andre før og nå har den første?😊

Anonymkode: 36d77...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den første, og det har vært en stor suksess hos våre barn. De leker ikke med den nå lenger, men da de var mindre kom den frem hver vår og ble brukt mye. Den blir veldig skitten av blader, barnåler, insekter osv, så vi måtte vaske den en del. Det er litt jobb, men de har hatt mye gøy med den. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...