Gå til innhold

Hvilket land er tryggest i Latin Amerika?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilket land er tryggest i Latin Amerika? Har lest Uruguay er det tryggeste, hsr noen vært der? Bodd der? Hva kan man si om Uruguay? 
jeg vil også dra til colombia, men det sies det er mye narkotika der i forhold til andre land. 

Anonymkode: 80465...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Costa Rica er statistisk sett det tryggeste landet. Det er også det dyreste landet, mye på nivå med Norge særlig når det gjelder mat. Ville styrt unna land som Equador og Colombia, deler av Mexico etc. Uruguay eller Chile synes jeg virker bra.

Anonymkode: 73da5...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er fra Colombia, og han sier at det er en fordel å reise med noen som enten selv er lokale fra Colombia eller i det minste Latin-Amerika. Men han sier at man trygt kan reise der, med visse forholdsregler, man må bare lese seg opp på hva man må være obs på. Medellín og Bogotá er kanskje ikke de byene man vil dra alene til. Narkotika er jo ikke det eneste problemet, det er et land preget av lange og mange konflikter, og korrupsjon. Når det kommer til språk bør man lære seg/kunne nok spansk til at man kan gjøre seg forstått og selv klarer å forstå det grunnleggende, med supplerende hjelp fra feks translate. I tillegg til Uruguay er visst Argentina og Chile rimelig trygge land å besøke. 

Anonymkode: 9ec87...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...