Gå til innhold

Han flørter med andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/1/2024 at 1:18 PM, AnonymBruker said:

Hei. Typen min jeg nylig har blitt sammen med er en veldig flørtete kar av ren natur. Han har ei venninne som han har hatt seksuelt samvær med samtidig som jeg og han ble kjent. Dem er nå venner bare. Problemet er litt at hun kaller han pen høyt foran meg og han sier hun er det tilbake. Han kan se på hun mye og samtidig andre jenter. Dette kan bare bli overtenking og spekulasjoner fra min side uten det trenger å bety noe. Han er glad i å snakke med andre damer ute- som er helt greit. Men han tar de ofte med opp å danser. Gir dem ekstra mye oppmerksomhet. Jeg er også flørtete av meg, men i ett forhold har jeg ikke disse behovene.

Noen innspill her?🤨spesielt på hun venninna

Anonymkode: c15f4...64c

De er "bare venner" helt til de har sex igjen, hehe. Naive damer. 

Anonymkode: 9ba45...564

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er forskjellige, som vi vet, og dette du beskriver, ts,  er ikke kvaliteter jeg ser etter i en partner. 

I mine øyne utstråler en slik atferd lavt selvbilde og et utømmelig behov for bekreftelse fra andre. 

Jeg vil ha en mer trygg og stødig mann å dele livet med. En som er fornøyd med det vi har, en som får energi og kjærlighet fra det vi to deler. En som ikke jakter verken andre eller noe bedre, men vil skape noe sammen jeg og han.

So it's a no from me.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørter aldri i et forhold. Jeg og han er begge åpne og sosiale og kan prate med begge kjønn, men vi har ikke seksuelle og flørtende undertoner. Det finner jeg respektløst.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier han når du spør han om hvorfor han flørter med andre? Sier han "det var ikke flørting" eller innrømmer han at det var flørting og sier at du ikke skal ta på vei?

Anonymkode: e4744...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva sier han når du spør han om hvorfor han flørter med andre? Sier han "det var ikke flørting" eller innrømmer han at det var flørting og sier at du ikke skal ta på vei?

Anonymkode: e4744...91f

Ts her: 

Han forteller han ikke mente det slikt og ikke ser på de tingene han gjør som flørting 🙃

Anonymkode: c15f4...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen må jo få ha venninner

Anonymkode: 589ad...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 0.15):

Mannen min er kjempeflørtete av natur uten at det er noe mer. Men det er ikke med ekser eller lignende. Han bare oppleves flørtende fordi han er sosial, morsom og sjarmerende. Han synes det er gøy, og jeg skjønner det godt. Hender jeg også flørter, ikke fordi jeg er interessert, men fordi det er moro og artig å få oppmerksomheten. Jeg har likevel aldri flørtet intensivt eller latt det gå noe lengre, og det kunne aldri falt meg inn å være utro. Vi har vært sammen i 20 år.

Jeg synes for øvrig det er veldig forskjell å flørte med ekser o.l. foran deg, og å flørte med den gamle kassadama på Rema som mannen min gjør.

Jeg synes også det er viktig å snakke om grenser. Spørre ham hva han synes det er greit at du gjør, og hva er det greit at han gjør.

Ellers tror jeg aldri vi kan stoppe utroskap hvis det er partners plan. Vi eier dem ikke, så ingenting vi gjør kan stanse det om det er aktuelt å være det. Vi kan derimot være den beste partneren, så man har det godt og fint sammen. 

Anonymkode: 8c344...b0f

Jeg er også flørten av meg av natur. Noe mannen var ganske sjalu av i starten av forholdet. Nå derimot, så syns han det er litt stas at menn sjekker meg opp (spesielt litt yngre menn). 
Han er trygg på meg og vet hvor han har meg og jeg har aldri vært utro. Men liker å flørte litt.. noe også han er blitt flinkere med årene (som jeg syns er helt greit). Og det piffer opp forholdet vårt (vi har vært sammen i 25 år nå).

Anonymkode: 156ce...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt aggressiv mot damene i ei slik setting som TS beskriver. Men altså, bortsett fra det er det ikke noe truende for meg om en partner av meg flørtet slik med andre. Det er forutsatt at han danser med meg også, og ikke rakker ned på meg mens han gir komplementer til andre.

Av alle problemer som kan oppstå ved å forholde seg til ett annet menneske, synes jeg dette er et mindre ett. 

Endret av Sparkling_Pink
Dårlig settningsstruktur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke taklet det, og skjønner egentlig ikke hvorfor man skal behøve å takle det heller. Ingen som har vært oppriktig interessert i meg og hatt respekt for meg, har oppført seg sånn.

Anonymkode: 74aa6...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 15.11):

Jeg er også flørten av meg av natur. Noe mannen var ganske sjalu av i starten av forholdet. Nå derimot, så syns han det er litt stas at menn sjekker meg opp (spesielt litt yngre menn). 
Han er trygg på meg og vet hvor han har meg og jeg har aldri vært utro. Men liker å flørte litt.. noe også han er blitt flinkere med årene (som jeg syns er helt greit). Og det piffer opp forholdet vårt (vi har vært sammen i 25 år nå).

Anonymkode: 156ce...df6

Er du min kone? ❤️ Presis som jeg har opplevd forholdet til henne. Var nokså sjalu i begynnelsen siden hun er nokså flørten av seg, men hun har trygget meg og nå synes  jeg det er veldig stas om hun blir sjekket opp, gjerne mens jeg ser på fra sidelinjen :D Hun får lett kontakt med andre og kan virke noe flørtete, men jeg vet hun avviser alle og aldri har vært utro (vi er veldig åpne og ærlige med hverandre). Dette booster forholdet vårt utrolig nok. Viktig å få anerkjennelse også utenfor forholdet. Jeg er imidlertid ikke så veldig god i flørting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar de ofte med opp å danser? Er dere pensjonister på svingklubb? 
 

Men fra spøk til alvor. Flørting er helt ok. Det er ikke noe man bør være nødt å legge lokk på selv om man er i forhold. Flørting er gøy og tilfører livet glede. Man bør være såpass sikker på seg selv at man ikke trenger at partner kun har øyne for deg for at man skal få den bekreftelse man trenger. 

Anonymkode: 4473a...a3b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er dødfødt og det vet du. Hvis det er sånn der i en så tidlig fase så kan du jo bare forestille deg hvordan fremtiden vil bli med den fyren der! Snakker av erfaring.

Spar deg for bryet, tårene, redselen og følelsen av at du ikke er bra nok og at det er DEG det er noe galt med! 

Anonymkode: 0d126...975

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...