Gå til innhold

Hva er ditt beste kjøp det siste året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er kjøpet du er mest fornøyd med det siste året.

Jeg er svært fornøyd med min fitbit charge 5. Kjøpte vel ca 1 år siden. Veldig fornøyd 😄

Anonymkode: 1888c...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dunkåpe som hadde kostet 3500 og var satt ned med 70 %🤩 Har vært gull denne lange vinteren og kalde våren.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny elsykkel ja! Hadde en helt ok en fra før, men nå en Tern som får plass til barn og varer og alt mulig. Fantastisk fin å sykle på ❤️

Anonymkode: a3fe3...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er kjøpet du er mest fornøyd med det siste året.

Jeg er svært fornøyd med min fitbit charge 5. Kjøpte vel ca 1 år siden. Veldig fornøyd 😄

Anonymkode: 1888c...61e

Ny elsparkesykkel, svær doning som er stabil og fin, med kraftig motor så jeg kan kjører rimelig bratte bakker (de skryter på seg 22%, og det stemmer nok det, men ikke i fullt tempo i hvert fall :D).

Den har blinklys og ellers vesentlig høyere sikkerhet enn min forrige, noe jeg setter stor pris på da jeg er voksen og ikke har behov for bil, men synes det er kjekt å komme seg rimelig raskt rundt i byen til tider. Den forrige gikk vel å merke et par km/t raskere (benyttet 10% slingringen som er/var i loven), men jeg lever helt fint med at det står 20 og ikke 22 på displayet ;)

Og til de som hater slike doninger, jeg kjører med refleksvest, ekstra blinkende lys både foran og bak, og på sekken om jeg skulle ha det på meg så det er enten lys eller refleks høyt på sykkelen om du ser meg bakfra. Går av før fotgjengeroverganger, slik man gjør med sykkel (eller skal gjøre i hvert fall), men dette ser ut til å være en aldri så liten trigger for en del aggresive sjåfører 😂

Anonymkode: d4f58...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg mitt neste kjøp blir elsykkel

Anonymkode: 1888c...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighet 

Anonymkode: ea952...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt flott kjøleskap/kombiskap. Endelig ett som virker som det skal!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...