Gå til innhold

Hvor går grensen kvinne med barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor går grensen kvinne med barn? 

Hva er det en mann skal takle når kvinne har barn fra tidligere forhold? 

Positive. Negative sider som finnes i det?

Anonymkode: dca83...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mannen opplever det som noe han må prøve å takle, så håper jeg ikke du går inn i forholdet. Da kommer det til å gå rett vest når forelskesen gir seg.

De parene jeg vet om som har hatt langvarige forhold selv om den ene har barn fra før, er hvor den barnløse personen er en positivt anlagt type som ikke ser på barn som noen byrde.

De som kommer med "forsørge en annen manns barn" retorikk skal du holde deg milevis unna.

Anonymkode: d76d2...2c1

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takle? 
 

Har en unge og vi klarer oss utmerket. Skulle jeg mot formodning på sikt flytte sammen med en mann så forventer jeg at han behandler barnet mitt som sin egen.

Det vil bli et oss og vi blir en familie.

Ellers blir vi særboere og kjærester.

 

Anonymkode: 70a17...eb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor går grensen kvinne med barn? 

Anonymkode: dca83...4cb

Et sted mellom Norge og Sverige. Den gjelder for kvinner, barn og menn.

Sitat

Hva er det en mann skal takle når kvinne har barn fra tidligere forhold? 

Barn? En barnefar som potensielt fremdeles er inne i bildet? Å etablere tillit fra et barn som potensielt er negativt innstilt til deg?

Sitat

Positive. Negative sider som finnes i det?

Hvis det skjer på vinteren så kan gradestokken vise seg fra sin negative side.

Anonymkode: 67c54...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor går grensen mann med barn? 

Hva er det en kvinne skal takle når mann har barn fra tidligere forhold? 

Positive. Negative sider som finnes i det?

Anonymkode: dca83...4cb

Sånn da har jeg korrigert det før noen skal ta livet av alle alenemødre dukker opp, så kan man generelt snakke om aleneforeldre istedenfor. 

Anonymkode: 25a55...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en mann over 45 uten egne barn som bor hjemme skal hun være griselekker for å godta unger på kjøpet ja.

Anonymkode: 93b3a...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som en mann over 45 uten egne barn som bor hjemme skal hun være griselekker for å godta unger på kjøpet ja.

Anonymkode: 93b3a...008

Hvorfor det? Mann over 45 kan ikke plukke fra øverste hylle lenger, jeg tenkte automatisk at det må være noe galt med deg. 

Anonymkode: 25a55...9ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er dårlig formulert og helt uten kontekst. Prøv igjen.

Anonymkode: 8fc39...2d9

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive er at du får to nye mennesker i livet ditt, en liten og en stor. Dobbel dose kjærlighet. 

Det negative er at du må investere masse i forholdet til begge. Du bør like barn og familieliv. 

Gitt spørsmålet ditt, tror jeg ikke du bør bli sammen med en kvinne med barn. 

Anonymkode: ded3b...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det positive er at du får to nye mennesker i livet ditt, en liten og en stor. Dobbel dose kjærlighet. 

Det negative er at du må investere masse i forholdet til begge. Du bør like barn og familieliv. 

Gitt spørsmålet ditt, tror jeg ikke du bør bli sammen med en kvinne med barn. 

Anonymkode: ded3b...903

Kurs biten, hvor finnes den? Via familievernkontoret? 

Anonymkode: dca83...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som en mann over 45 uten egne barn som bor hjemme skal hun være griselekker for å godta unger på kjøpet ja.

Anonymkode: 93b3a...008

Som et menneske på over 45 bør du ha så mye oppi toppetasjen at du aldri blir en del av en husholdning der det finnes barn når du er så negativ at du tenker at hun på kompensere for at hun har barn. Holdningen din kommer til å skade barnet. Og du er fullstendig avstumpet hvis det ikke plager deg at du skader et barn. Dessuten er det ingen kvinner med et fnugg av ansvarsfølelse som kommer til å velge deg når de forstår hvordan du er skrudd sammen, griselekker eller ei.

Anonymkode: d76d2...2c1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som en mann over 45 uten egne barn som bor hjemme skal hun være griselekker for å godta unger på kjøpet ja.

Anonymkode: 93b3a...008

Hahaha, ja, du kan jo drømme! 
Tipper kanskje barnløs mann (45) på KG ikke er særlig griselekker selv…

Anonymkode: 88e51...3ef

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Som et menneske på over 45 bør du ha så mye oppi toppetasjen at du aldri blir en del av en husholdning der det finnes barn når du er så negativ at du tenker at hun på kompensere for at hun har barn. Holdningen din kommer til å skade barnet. Og du er fullstendig avstumpet hvis det ikke plager deg at du skader et barn. Dessuten er det ingen kvinner med et fnugg av ansvarsfølelse som kommer til å velge deg når de forstår hvordan du er skrudd sammen, griselekker eller ei.

Anonymkode: d76d2...2c1

Desverre så finnes det en stor andel de naive ansvarsløse kvinnene som ser gjennom rosa briller som plukker den type menn, for så og lage tråd på f.eks KG om den fæle situasjonen de står i nå

Anonymkode: ebece...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne med 3 barn vil jeg si at bonusforelder ikke er for alle. 

Selv har jeg en mann som tok i mot oss med åpne armer,  selv om han ble advart av meg flere ganger, og fikk gjentatte muligheter å trekke seg ut. Han stiller opp, er interessert og oppdrar på lik linje som meg.  

En mann som ikke hadde vært interessert i det, hadde jeg heller ikke involvert meg i. 

Jeg har selv fått oppleve viktigheten av å ha en bonusfar som var der, når min far ikke brydde seg. Jeg er den jeg er i dag pga ham. ❤️

Så om man ikke er interessert i å gå inn i det med "hud og hår", er det bedre om man finner seg noen uten barn.  

For enkelt er det ikke å være bonusfar. Uansett hvor mye på skinner det går. Det kreves en spesiell tålmodighet og raushet som ikke alle har. 

Så er du usikker,  ikke gå den veien!

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokoladebanan skrev (2 timer siden):

Som kvinne med 3 barn vil jeg si at bonusforelder ikke er for alle. 

Selv har jeg en mann som tok i mot oss med åpne armer,  selv om han ble advart av meg flere ganger, og fikk gjentatte muligheter å trekke seg ut. Han stiller opp, er interessert og oppdrar på lik linje som meg.  

En mann som ikke hadde vært interessert i det, hadde jeg heller ikke involvert meg i. 

Jeg har selv fått oppleve viktigheten av å ha en bonusfar som var der, når min far ikke brydde seg. Jeg er den jeg er i dag pga ham. ❤️

Så om man ikke er interessert i å gå inn i det med "hud og hår", er det bedre om man finner seg noen uten barn.  

For enkelt er det ikke å være bonusfar. Uansett hvor mye på skinner det går. Det kreves en spesiell tålmodighet og raushet som ikke alle har. 

Så er du usikker,  ikke gå den veien!

Takk for godt innspill. Trengte den nå. 

Vil du ha barn med nåværende mann?

Anonymkode: dca83...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det positive er at du får to nye mennesker i livet ditt, en liten og en stor. Dobbel dose kjærlighet. 

Det negative er at du må investere masse i forholdet til begge. Du bør like barn og familieliv. 

Gitt spørsmålet ditt, tror jeg ikke du bør bli sammen med en kvinne med barn. 

Anonymkode: ded3b...903

Her forutsetter du at barnet og den voksne blir glade i hverandre. Det er langt fra sikkert. Mange tråder her inne som viser at hverken barn eller ny partner er særlig begeistret for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor går grensen kvinne med barn? 

Hva er det en mann skal takle når kvinne har barn fra tidligere forhold? 

Positive. Negative sider som finnes i det?

Anonymkode: dca83...4cb

Det er ikke noe du skal takle...

Du skal bare godta og akseptere at slik er det....

Så gjøre det beste ut av det.

Barna først 💛 

Alltid 💛

Hodet kaldt og hjertet varmt 💛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokoladebanan skrev (2 timer siden):

Som kvinne med 3 barn vil jeg si at bonusforelder ikke er for alle. 

Selv har jeg en mann som tok i mot oss med åpne armer,  selv om han ble advart av meg flere ganger, og fikk gjentatte muligheter å trekke seg ut. Han stiller opp, er interessert og oppdrar på lik linje som meg.  

En mann som ikke hadde vært interessert i det, hadde jeg heller ikke involvert meg i. 

Jeg har selv fått oppleve viktigheten av å ha en bonusfar som var der, når min far ikke brydde seg. Jeg er den jeg er i dag pga ham. ❤️

Så om man ikke er interessert i å gå inn i det med "hud og hår", er det bedre om man finner seg noen uten barn.  

For enkelt er det ikke å være bonusfar. Uansett hvor mye på skinner det går. Det kreves en spesiell tålmodighet og raushet som ikke alle har. 

Så er du usikker,  ikke gå den veien!

Enig 🏆

Kunne ikke sagt det bedre selv 🏆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri flyttet sammen med en kvinne og en annen manns barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takle? 
 

Har en unge og vi klarer oss utmerket. Skulle jeg mot formodning på sikt flytte sammen med en mann så forventer jeg at han behandler barnet mitt som sin egen.

Det vil bli et oss og vi blir en familie.

Ellers blir vi særboere og kjærester.

 

Anonymkode: 70a17...eb9

Behandler ditt barn som sitt eget... Ungen du tar med deg den dagen det blir slutt og han er uten rettigheter.

Anonymkode: 8dbc7...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...