Gå til innhold

Ei jente jeg kjenner holder gutter på pinebenken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun vet at tre gutter liker henne. Men hun spiller "hard to get" for alle tre. Hun er egentlig ikke interessert i noen av dem, men hun holder dem på pinebenken. Sender dem meldinger, gir dem alle nok oppmerksomhet til at de fortsetter å tro at de har sjangs. Hun liker oppmerksomheten hun får. Hun tenker ikke over hvor slem hun er mot dem. 

Jeg vil si at ikke vil være hennes venn lenger. Kan jeg gjøre det, men god samvittighet?

Anonymkode: 0efa9...862

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjalu much?

Anonymkode: e7a08...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si ifra til gutta. Om de tror deg vil være en annen sak.

 

Karma kommer på ett eller annet tidspunkt.

 

 

Let it fucking go

Anonymkode: 752bb...de9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sjalu much?

Anonymkode: e7a08...84d

Nei, jeg syns bare hun oppfører seg veldig dårlig.

Anonymkode: 0efa9...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan jo si ifra til gutta. Om de tror deg vil være en annen sak.

 

Karma kommer på ett eller annet tidspunkt.

 

 

Let it fucking go

Anonymkode: 752bb...de9

Jeg kjenner dem ikke så de kommer nok ikke til å tro meg.
Får håpe karma kommer.

Anonymkode: 0efa9...862

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg kjenner dem ikke så de kommer nok ikke til å tro meg.
Får håpe karma kommer.

Anonymkode: 0efa9...862

Du kan fint droppe henne som venninne om du ikke ønsker å være venn med henne.

Trolig har hun stort bekreftelsesbehov, det kommer som oftest av mangel på bekreftelse i barndommen. Så det kan ligge mye bak her.

Anonymkode: 752bb...de9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun vet at tre gutter liker henne. Men hun spiller "hard to get" for alle tre. Hun er egentlig ikke interessert i noen av dem, men hun holder dem på pinebenken. Sender dem meldinger, gir dem alle nok oppmerksomhet til at de fortsetter å tro at de har sjangs. Hun liker oppmerksomheten hun får. Hun tenker ikke over hvor slem hun er mot dem. 

Jeg vil si at ikke vil være hennes venn lenger. Kan jeg gjøre det, men god samvittighet?

Anonymkode: 0efa9...862

Går det virkelig ikke an for ei jente, å snakke med gutter uten at det skal være noe mer i bildet? Og ut i fra det begynne å dramatisere?

Anonymkode: f3185...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun vet at tre gutter liker henne. Men hun spiller "hard to get" for alle tre. Hun er egentlig ikke interessert i noen av dem, men hun holder dem på pinebenken. Sender dem meldinger, gir dem alle nok oppmerksomhet til at de fortsetter å tro at de har sjangs. Hun liker oppmerksomheten hun får. Hun tenker ikke over hvor slem hun er mot dem. 

Jeg vil si at ikke vil være hennes venn lenger. Kan jeg gjøre det, men god samvittighet?

Anonymkode: 0efa9...862

Jeg vil ikke si at hun er slem, jeg betrakter det som en flørt å være "hard to get"🥰Luremuser kan faktisk være gode venner, de setter farge på hverdagen❤️

Kan dere ikke være venner uten sex da? Hva er egentlig problemet du ikke vil si?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en av de guttene eller er du en sjalu venninne? Man er ikke slem fordi man snakker med noen man ikke vil ha et forhold med. 

Anonymkode: e39bd...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør hun aldeles ikke. De holder seg selv på pinebenken.

Finner de seg i sånt har de bare seg selv å takke.

Anonymkode: 461c5...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hun vet at tre gutter liker henne. Men hun spiller "hard to get" for alle tre. Hun er egentlig ikke interessert i noen av dem, men hun holder dem på pinebenken. Sender dem meldinger, gir dem alle nok oppmerksomhet til at de fortsetter å tro at de har sjangs. Hun liker oppmerksomheten hun får. Hun tenker ikke over hvor slem hun er mot dem. 

Jeg vil si at ikke vil være hennes venn lenger. Kan jeg gjøre det, men god samvittighet?

Anonymkode: 0efa9...862

knuller hun dem også? alle tre?

Anonymkode: 665bf...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Går det virkelig ikke an for ei jente, å snakke med gutter uten at det skal være noe mer i bildet? Og ut i fra det begynne å dramatisere?

Anonymkode: f3185...be2

Er jo ikke det som er poenget til OP. Poenget er at hun villeder dem i den tro at de har en sjans. Om disse gutta boys gir masse tegn på å forfølge henne romantisk, som jeg regner med det dreier seg om, så er det uredelig av henne å la dem tro det kan gå den veien om hun ikke har intensjoner om det. 

Til TS. Syns ikke du skal lage så mye ut av dette, men om du syns dette virker uredelig, så er det fullt mulig å si til henne at dette er lite voksent av henne. Rett og slett uredelig og noe ufint. Om hun ikke tåler å høre det, så er hun ikke mye å samle på som venn. 

Anonymkode: db5eb...27b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette gjør jo gutta hele tiden. 😂

Anonymkode: 4daeb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...