Brunhilde Skrevet 1. mai #41 Del Skrevet 1. mai (endret) Klassisk idiot som skriver noe sånn som dette! Endret 1. mai av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #42 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klassisk kvinne 30+ å søke trøst i vinflaska 🧱🧱 Anonymkode: 63d21...ccf Hva er man da om man klikker seg inn på et slikt tema en fridag med utmerket godt vær, bare for å skrive dette? Bitter incel? Anonymkode: 9d6e4...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #43 Del Skrevet 1. mai Mange ganger. Men aldri alene da. Festet ukentlig da jeg var ung, jeg er stor (179 cm), så gikk alltid en vinflaske på vors. Gjerne et par drinker også. Ble ikke overstadig full eller dårlig, jeg tålte mye. Nå er jeg i midten av 30 årene og «aldri» på fest. Merker jo at jeg tåler mindre enn tidligere, de gangene det blir litt vin. Men en flaske går nok fremdeles fint. Anonymkode: 75aa5...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #44 Del Skrevet 1. mai Jeg har aldri i hele mitt liv drukket en hel flaske vin alene. Men vi er jo ikke vinelskere, alle sammen. Men jeg tror de fleste vil bli noe påvirket av en hel flaske vin alene, da....selv om man ikke tror det selv. Anonymkode: 778d0...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. mai #45 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har aldri i hele mitt liv drukket en hel flaske vin alene. Men vi er jo ikke vinelskere, alle sammen. Men jeg tror de fleste vil bli noe påvirket av en hel flaske vin alene, da....selv om man ikke tror det selv. Anonymkode: 778d0...4dd Jeg ser ingen i tråden som ikke tror de blir påvirket. Påvirket og dritings er ikke det samme, vet du 😉 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 1. mai #46 Del Skrevet 1. mai Jeg tror faktisk jeg aldri har sittet alene og drukket en hel flaske hvitvin. Sammen med kona, derimot, går det fort langt mer enn det. Det er en grunn til at vi kjøper trelitere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #47 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Gjorde det nettopp nå, men er ikke full. Føler meg bare idiot😶😶 Anonymkode: 6f734...e96 Ja.. Hva er så spesielt med det? En flaske vin er bare 4 glass... Anonymkode: 60a2f...0b8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #48 Del Skrevet 1. mai Mousj skrev (8 timer siden): Selvsagt, en flaske vin er ikke all verden, god kald hvitvin, kjeks og en god ost, skravle i telefonen eller se en god film.. luksuskveld og helt innafor. Deilig å slippe å være sosial selv om man har lyst på vin. Samme her! ☺️ Jeg koser meg alene med en flaske vin og snacks på fredagskvelden med en film. Null dårlig samvittighet for det! Jeg elsker roen om kvelden og egentida jeg har da. Livet er kort; nyt det 🧡 Forøvrig så drikker jeg svært sjelden resten av uka, jeg sparer det til helga ☺️ Og de som roper om alkoholproblemer bare noen tar mer enn ett glass en kveld, kan vel ta seg en Pepsi Max og kose seg på sin måte ✌🏼 Anonymkode: 4fcd0...938 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #49 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gjorde det nettopp nå, men er ikke full. Føler meg bare idiot hvordan går det med deg idag TS? Anonymkode: 25acb...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #50 Del Skrevet 1. mai Mousj skrev (14 timer siden): Selvsagt, en flaske vin er ikke all verden, god kald hvitvin, kjeks og en god ost, skravle i telefonen eller se en god film.. luksuskveld og helt innafor. Deilig å slippe å være sosial selv om man har lyst på vin. Vet du hva? Helt enig!😄 godt det er flere. Det er så tabubelagt tema føler jeg. Kan du ha vin relativt ofte? Anonymkode: 6f734...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #51 Del Skrevet 1. mai Har aldri gjort. Drikker kun alkohol i sosiale sammenhenger eller med mannen min. Anonymkode: b2a0d...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #52 Del Skrevet 1. mai Ja, det har skjedd og skjer helt sikkert igjen. Noen ganger bare litt vin, andre ganger hele flaska. Anonymkode: 24235...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #53 Del Skrevet 1. mai Så klart! Hva er problemet? 🤔 vi er voksne, og bestemmer vel selv? Anonymkode: a473d...68a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #54 Del Skrevet 1. mai Ja jeg kan godt kose medøg med en flaske alene, jeg kan dele en flaske med andre, jeg kan like godt drikke et glass alene, og jeg kan like fullt være edru på fest uten å drikke. Du har ikke alkoholproblem bare fordi du drikker alkohol Det er under 1 liter vin i en flaske. Anonymkode: 23498...c22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #55 Del Skrevet 1. mai Eg har drukket meg full åleina nokon få gongar utan nokon spesiell grunn. Einaste mønsteret var fri og fint vær. Har drukket svært lite sidan 2017. Har ikkje alkohol i huset eller kjøpe alkohol. Føler ikkje behovet, passer gjer det heller ikkje. Er det virkelig normalt å drikke heil flaske vin regelmessig? Anonymkode: e0353...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 2. mai #56 Del Skrevet 2. mai Nei, aldri. Og jeg liker vin altså, men det meste jeg har drukket alene er et par øl til god mat. Ellers drikker jeg aldri alene, ser på det som en sosial greie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #57 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 1.14): Folk er så nazi på alkohol nå til dags. Er populært å ha hvit mnd eller reise på tur alene uten å nyte et glass. Hvorfor? Ts Anonymkode: 6f734...e96 Det er vel fordi det har blitt mer oppmerksomhet rundt hvor helsefarlig alkohol er, bla. med tanke på risiko for kreft. Flere tenker nok på å begrense inntaket da, det smaker ikke like godt lenger med det i tankene kanskje? Det er jo mye som kan gi kreft, både potetgull, bacon og øl, men jeg koser meg med det i blant likevel. Har også hvite måneder. Anonymkode: dc365...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #58 Del Skrevet 4. mai Ja, det hender, det er kosekveldene mine! Kjøper en flaske god vin som passer til gourmetmåltidet jeg skal lage til meg selv, tenner mange stearinlys, kler meg i myke, behagelige klær og ser er god serie. Herlig for introverte meg med slike fredags- eller lørdagskvelder innimellom. Finnes ikke dårlig samvittighet for det, tvert imot nyter jeg hvert minutt. Anonymkode: d1696...10a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #59 Del Skrevet 4. mai Ja, har gjort det flere ganger mens jeg ser en film på kvelden f.eks. 1 vinflaske er jo ikke så mye. Og er jo ikke rart man ikke føler seg full, er jo ikke så høy prosent i vin. Anonymkode: ab602...8fb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #60 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 1.12): Godt å høre. Føler meg alene om akkurat dette. Jeg er i midten av 30årene og ikke 60, bare så det er sagt Anonymkode: 6f734...e96 Og alderen er relevant fordi? Anonymkode: a8151...2a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå