Gå til innhold

Ny sjanse i nytt forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal gjøre en lang historie kort.

Dama gjorde det slutt etter 8 uker fordi jeg var for pågående, hun trengte tid, hun fikk ikke nok tid for seg selv. Hun fikk ikke bearbeidet sine følelser på rett måte, jeg trodde alt var bra for hun virket lykkelig og var forelsket. Plutselig stilnet hun og gjorde det slutt.

Tross den korte tiden, jeg liker henne veldig godt og vil gjerne skjerpe meg og gi henne tiden hun trenger. Jeg er en oppriktig snill og god mann og ønsker det beste for henne og oss,. Burde hun gi meg en ny sjanse for en date, eller er det over og ut pga dette?

Har noen et råd jeg kan bruke for å snakke med henne sånn at hun forstår at jeg angrer, er lei for det og vil ordne opp i dette ?

Anonymkode: e618a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal gjøre en lang historie kort.

Dama gjorde det slutt etter 8 uker fordi jeg var for pågående, hun trengte tid, hun fikk ikke nok tid for seg selv. Hun fikk ikke bearbeidet sine følelser på rett måte, jeg trodde alt var bra for hun virket lykkelig og var forelsket. Plutselig stilnet hun og gjorde det slutt.

Tross den korte tiden, jeg liker henne veldig godt og vil gjerne skjerpe meg og gi henne tiden hun trenger. Jeg er en oppriktig snill og god mann og ønsker det beste for henne og oss,. Burde hun gi meg en ny sjanse for en date, eller er det over og ut pga dette?

Har noen et råd jeg kan bruke for å snakke med henne sånn at hun forstår at jeg angrer, er lei for det og vil ordne opp i dette ?

Anonymkode: e618a...1a2

Move on there is no hope for more.

Anonymkode: 73ade...568

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel hun som bør skjerpe seg i denne situasjonen. La henne gå. Når man er forelsket, og det er ekte så føler man ikke behov for å trekke seg unna. 

Anonymkode: eb57d...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ikke så interessert ut. Er du sikker på at hun var dama di? Gå videre du.

Anonymkode: bc579...e3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ekte følelser, jeg vil gjerne fikse dette, følelsene hennes døde da jeg var ikke gav henne den tiden hun trengte for å bearbeide, vanskelig å forklare, men jeg ødela dette, vil gi det en sjanse å fikse dette. Å bare gi opp er for enkelt.

Anonymkode: e618a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun høres ikke så interessert ut. Er du sikker på at hun var dama di? Gå videre du.

Anonymkode: bc579...e3b

Det som er grunnen til at jeg ønsker å fikse dette er at vi hadde det så fint i den perioden dette pågikk, om det er en ting jeg kan prøve for henne, så er jeg villig. Hun fikk følelser for meg og mistet de. Jeg tror hun kan få de tilbake og de fleste kvinner hadde jeg ikke gjort dette for, men hun her er unntaket.

Anonymkode: e618a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var ekte følelser, jeg vil gjerne fikse dette, følelsene hennes døde da jeg var ikke gav henne den tiden hun trengte for å bearbeide, vanskelig å forklare, men jeg ødela dette, vil gi det en sjanse å fikse dette. Å bare gi opp er for enkelt.

Anonymkode: e618a...1a2

Det er bare noe hun sier for å komme seg ut av relasjonen. Dette er dødfødt. Ingen ødelegger med å vise interesse. Hun er vel voksen nok til å si at hun trenger en kveld alene av og til, men bearbeide? Veldig rart

Anonymkode: eb57d...9b6

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bearbeide»? Var hun nettopp kommet ut at ev annet forhold? Kan det hende du var en rebound?

Anonymkode: bc579...e3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet forsvinner i alle fall om du skal trygle enda en gang. Om hun burde gi deg en ny sjanse er kun opp til henne å avgjøre. Betyr ingenting hva andre eller du mener. Skal du ha noen sjanse må du i alle fall holde deg unna henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

«Bearbeide»? Var hun nettopp kommet ut at ev annet forhold? Kan det hende du var en rebound?

Anonymkode: bc579...e3b

saken er at hun er litt "annerledes" hatt det tøft, få forhold, lite erfaring, hun er 38 år. Jeg prøver ganske enkelt å bry meg om henne, og jeg liker henne godt. 

Anonymkode: e618a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogtusssa skrev (4 minutter siden):

Håpet forsvinner i alle fall om du skal trygle enda en gang. Om hun burde gi deg en ny sjanse er kun opp til henne å avgjøre. Betyr ingenting hva andre eller du mener. Skal du ha noen sjanse må du i alle fall holde deg unna henne. 

Ok, takk. Jeg har ikke tryglet tidligere. 

Anonymkode: e618a...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kanskje litt hardt formulert, men forstår desperasjonen du føler. Det er vondt, men noe de aller fleste opplever i livet. 

Anonymkode: 76a80...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Let it go.

Anonymkode: a154b...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Vær så snill å ikke ta henne tilbake igjen. Move on!!!! Jeg var sammen med min kone i 18 år og hun var gjentatte ganger på tur ut av huset for å finne seg selv. For vær gang hun flyttet ut ble knekken for meg enda hardere, hun er nå ut av huset igjen. Det kommer aldri til å gå. Hun har deg bare for det er trygt og godt. Ikke noe annet. Desverre.  Hun " fikk" heller aldri tid til å være alene. Men det som skjer at man blir en forbanna stor tøffel, og selv om det ikke er bevist vil hun drar utnytte av det, fordi du tar henne tilbake uansett. Jeg veit at er kjipt. Man mot man, ikke ødelegg deg selv. 3 år siden tok jeg nesten knekken på meg selv for å få slutt på smærten. Den vil bli tyngre for vær gang. Hun elsker deg ikke for den du er❤️

Anonymkode: 3dbbe...528

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de som mener du bør la henne gå. Har vært hun som ville ut av forholdet mange ganger, å det var en grunn til at jeg ville gå selv om jeg ikke visste helt hvorfor. Har noen intimitetsproblemer. Det å komme tilbake førte ikke med seg noe godt for noen parter.

Det kan hende dere er bra for hverandre, men vær forsiktig. Du fortjener mer en dette også. 

Anonymkode: 1413d...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Skal gjøre en lang historie kort.

Dama gjorde det slutt etter 8 uker fordi jeg var for pågående, hun trengte tid, hun fikk ikke nok tid for seg selv. Hun fikk ikke bearbeidet sine følelser på rett måte, jeg trodde alt var bra for hun virket lykkelig og var forelsket. Plutselig stilnet hun og gjorde det slutt.

Tross den korte tiden, jeg liker henne veldig godt og vil gjerne skjerpe meg og gi henne tiden hun trenger. Jeg er en oppriktig snill og god mann og ønsker det beste for henne og oss,. Burde hun gi meg en ny sjanse for en date, eller er det over og ut pga dette?

Har noen et råd jeg kan bruke for å snakke med henne sånn at hun forstår at jeg angrer, er lei for det og vil ordne opp i dette ?

Anonymkode: e618a...1a2

Forstår jeg det riktig at dere var sammen i 8 uker? 

Anonymkode: 6ca38...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så problemet er at du er for pågående, så hun gjorde det slutt. Og nå vil du ikke godta at hun slår opp? Er ikke det pågående?

Finn deg en dame som liker pågående menn. Hverken du eller dama skal måtte forandre personlighet for å være god nok for hverandre

Anonymkode: a8ccc...e85

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...