Gå til innhold

På date i morgen etter et tungt brudd :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow Etter et tungt brudd for ikke så lenge siden så skal jeg på date i morgen :) Føler meg ferdig med eks og nå. Så jeg er spent til i morgen. Så nå har jeg litt vibber i magen min. Ble så glad for fikk vite det nå og jeg måtte si det til alle, for jeg har hatt det tungt i det siste. Jo ei venninne vet om det så ønsk meg lykke til please? :)

Anonymkode: 8a62b...97d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Wow Etter et tungt brudd for ikke så lenge siden så skal jeg på date i morgen :) Føler meg ferdig med eks og nå. Så jeg er spent til i morgen. Så nå har jeg litt vibber i magen min. Ble så glad for fikk vite det nå og jeg måtte si det til alle, for jeg har hatt det tungt i det siste. Jo ei venninne vet om det så ønsk meg lykke til please? :)

Anonymkode: 8a62b...97d

Ønsker deg lykke til ❤️ Håper på det blir koselig og det er kjemi ❤️ Og etter et tungt brudd med sikkert masse følelser så er det godt å gå videre og møte noen ny ❤️ Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 12974...d8d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!  Tipper det blir godt å komme seg litt ut igjen! Kos deg masse ❤

Anonymkode: 4effa...9fb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ønsker deg lykke til ❤️ Håper på det blir koselig og det er kjemi ❤️ Og etter et tungt brudd med sikkert masse følelser så er det godt å gå videre og møte noen ny ❤️ Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 12974...d8d

Tusen takk ❤️ Det betyr mye for meg. Vært veldig vondt ja men jeg skal ikke gå ut med det her inne. Men er godt å sette ord på følelsene sine av og til et sted. Jeg har fått fred i meg og går videre og gleder meg til date i morgen. Håper pizza blir god og han blir god for meg :)

Anonymkode: 8a62b...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lykke til!  Tipper det blir godt å komme seg litt ut igjen! Kos deg masse ❤

Anonymkode: 4effa...9fb

Tusen takk ❤️ Ja godt å komme seg ut litt så gleder meg, men rolig så det er best. Så ser jeg frem til på byn på lørdag :) Shake it easy :) Sommervær her så det blir årets første sommerøl og varme :)

Anonymkode: 8a62b...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Wow Etter et tungt brudd for ikke så lenge siden så skal jeg på date i morgen :) Føler meg ferdig med eks og nå. Så jeg er spent til i morgen. Så nå har jeg litt vibber i magen min. Ble så glad for fikk vite det nå og jeg måtte si det til alle, for jeg har hatt det tungt i det siste. Jo ei venninne vet om det så ønsk meg lykke til please? :)

Anonymkode: 8a62b...97d

Lykke til. Prøv å kos deg og ha det morro.

Jeg skal også på date denne uka, og slitt med å komme meg videre etter ekskjæresten. Men nå tenkte jeg at jeg skulle kaste meg ut i det.

Og med det samme jeg avtalte dette, gjett hvem som sender meg melding? eks kjæresten... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg bare verre av å date. Helt forferdelig å bli skuffet over menn jeg ikke syns er tiltrekkende i det virkelige liv. Ikke har noe til felles med, absolutt ikke vil ha intimitet med, som gjerne lukter dårlig og ikke kan kysse om de er frekk nok til å dra så langt..der er mange fine menn, men på dateapper er der langt mellom dem, om de i det hele tatt er der så bare å stålsette seg.

Anonymkode: 3e5ff...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (3 timer siden):

Lykke til. Prøv å kos deg og ha det morro.

Jeg skal også på date denne uka, og slitt med å komme meg videre etter ekskjæresten. Men nå tenkte jeg at jeg skulle kaste meg ut i det.

Og med det samme jeg avtalte dette, gjett hvem som sender meg melding? eks kjæresten... 😅

Hva skjedde med exen? 

Anonymkode: 06cb0...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Dette går bra 🥰

Anonymkode: cd0b3...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...