Gå til innhold

Selvbruning


Ibenholt

Anbefalte innlegg

Jeg er snart tom for den jeg har brukt hittil. Har prøvd litt forskjellig og var veldig fornøyd med den jeg prøvde sist, men har nå lyst på en som gir litt mer farge (UTEN å se unaturlig ut). Jeg har hittil brukt "Dior Bronze Shimmer Glow Self-Tanner for body" og synes den gir veldig fin farge. Før dette brukte jeg St. Tropez skummet. Nå har jeg lyst å prøve noe annet, som gir fin og gyllen farge, som likevel ikke er oransje. Noen som vet hva det er de bruker i Big Brother? Akkurat sånn farge som de får av den spray-greia, er det jeg har lyst på. Noen som vet hva de bruker f. eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke peiling på hva de bruker i BB-huset,men kan jo tipse om min favoritt da;

Shiseido :hjerte: Den lukter minst av alle de titalls forskjelige selvbruningene jeg har prøvd. Den trekker kjapt inn og gir en nydelig farge! Tror ikke de har spray, jeg har bare prøvd den på pumpeflaske.

Synes også ModelCo og Piz Buin er bra! De har spray...

De lukter ikke bra,men gir en fin farge som varer lenge, og trekker raskt inn i huden. de er også lette å påføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Jeg skal sjekke ut Shiseido, og har også lagt merke til en fra Clarins som skulle være så bra. Gleder meg til å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...