Gå til innhold

Vanlig at menn endrer seg litt i væremåten rett før et møte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg så nettopp leiligheten og flytteprosessen. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Tror du, ja.

Jeg ville sett an dette og tatt alt med en klype salt. Du får ta en tur og se på leiligheten hans, om den ikke bare er en kompis sin, da.

Han burde ventet med noe til han hadde etablert seg i nytt hus/leilighet, og fått ny adresse. I stedet er han hjemme hos kone og barn mens han holder kontakt med deg.

 

Anonymkode: b7170...930

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror du, ja.

Jeg ville sett an dette og tatt alt med en klype salt. Du får ta en tur og se på leiligheten hans, om den ikke bare er en kompis sin, da.

Han burde ventet med noe til han hadde etablert seg i nytt hus/leilighet, og fått ny adresse. I stedet er han hjemme hos kone og barn mens han holder kontakt med deg.

 

Anonymkode: b7170...930

Nei det stod tomt. Hvorfor skal alle menn lyve egentlig? Makan for et syn vi har på menn. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Joda, han var med meg i et halvårs tid. Jeg er veldig sårbar ift menn. Og vet han her jeg nå skal treffe muligens er sårbar selv og hva om det ikke har gått opp for han at han flytter? Er redd jeg bare blir en punkt. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Ja han er nok sårbar når det er snakk om et brudd vil jeg tro....

Ikke gått opp for han at han flytter?

Altså klarer dere ikke å prate sammen? 

Tror jeg ville ha snakka med han først...

Så om du føler du får litt sånn dårlige vibber så kan du jo trekke deg hvis du ønsker det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvor mange ganger har du blitt dumpa av mannfolk etter sex nå? du må ta lærdom av erfaringene dine kvinne.

Men du er desperat, og klarer ikke være alene et sekund, det er ikke alle som er som deg.

Du er så naiv at jeg får vondt i hjernen, og det sier jeg ikke for å være dust, det sier jeg fordi du driver med selvskading sånn som du holder på.

Til neste gang du begynner å snakke med en mann:

-Ikke ligg med han første gangen

Ikke snakk om sex før dere møtes

-Ikke send lettkledde bilder til en person du ikke har møtt.

-Ikke tro at du kan få menn til å like deg ved å ligge med dem, det er ikke sånn det fungerer.

-ikke involver deg i menn som bor med "eksen".

 

 

Anonymkode: 63c31...9a6

Får vondt i hjernen selv. Dette er mann nr 700 i rekken, ts følger akkurat samme oppskrift som de 699 gangene før. INGENTING går inn. Desperasjon på neste nivå. Det er heller ikke vits i å svare i tråden, for alle svar som godtas av ts er svar som bekrefter det hun ønsker (= mannen vil ha henne og dette er kjempelurt!).  Trodde den hasjrøykende mannen var den aktuelle nå, men her går det fort i svingene 🙄 

Anonymkode: 0b205...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Får vondt i hjernen selv. Dette er mann nr 700 i rekken, ts følger akkurat samme oppskrift som de 699 gangene før. INGENTING går inn. Desperasjon på neste nivå. Det er heller ikke vits i å svare i tråden, for alle svar som godtas av ts er svar som bekrefter det hun ønsker (= mannen vil ha henne og dette er kjempelurt!).  Trodde den hasjrøykende mannen var den aktuelle nå, men her går det fort i svingene 🙄 

Anonymkode: 0b205...8f9

Ja helt håpløst, helt utrolig at en voksen kvinne ikke lærer av sine feil.

Anonymkode: 63c31...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så det er så vanlig at menn dumper dama etter første møte med ligg?! 

Anonymkode: 69a88...a8e

Absolutt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skal alt virkelig gå etter boka? Det finnes ingen fasitsvar "menn" . Noen hopper over uten å tenke, andre får følelser de ikke ante (ja de finnes). Det utroligste kan skje. Hvorfor ikke ta sjansen? Skal man haså mye frykt er det ikke rart enkelte forblir single. 

Anonymkode: 69a88...a8e

.. og er man naiv, desperat og tar null lærdom av sine erfaringer, er det ikke rart du fremdeles er singel heller ts. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja men de har vært single i ett år. Bare bodd sammen. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Flytteprosess? Hva innebærer det i praksis? Er singel, men bodd sammen for barnas skyld?  
og dette pisspreiket går rett hjem hos deg? 

Anonymkode: d185a...78f

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke invester så mye følelser i dette så raskt. Jeg mener dere har ikke en gang truffet hverandre.

Selv om tonen er fin med chatting er det først når dere møtes dere vil bli kjent og kjenne på om dette er noe, for dere begge.

 

Anonymkode: dda80...340

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ikke invester så mye følelser i dette så raskt. Jeg mener dere har ikke en gang truffet hverandre.

Selv om tonen er fin med chatting er det først når dere møtes dere vil bli kjent og kjenne på om dette er noe, for dere begge.

 

Anonymkode: dda80...340

Man burde nok holde seg helt lavt og ha lite forventinger tenker jeg. Får se om det blir et møte, det er absolutt ikke sikkert. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ville jeg unngått å date noen som er i en slik fase. Jeg tror nemlig ikke at man er ferdig med eksen når man har bodd sammen helt til nå, og at det er MYE som foregår både i hodet og hjertet hans hvis han driver å flytter nå, liksom. 

Jeg vet ikke hva "i flytteprosess" innebærer heller, skal han date deg innimellom at han bærer ut flytteesker? Eller bor han sammen med henne fortsatt? Uansett så er ikke dette bare-bare når det er barn involvert. Kan være det er mye han kjenner på, kanskje dårlig samvittighet også. Du har heller ikke noen garanti for at det han forteller deg er sant. Kanskje ligger han fortsatt med henne, for alt du vet.

Hvis du er SÅ opptatt av at dette skal gå bra og så redd for å bli såret... så er det en veldig sårbar situasjon du har satt deg selv i, når du velger å date en mann som er i en slik fase.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til da, kan jo gå helt fint og :)

Anonymkode: 2083c...30c

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Selv ville jeg unngått å date noen som er i en slik fase. Jeg tror nemlig ikke at man er ferdig med eksen når man har bodd sammen helt til nå, og at det er MYE som foregår både i hodet og hjertet hans hvis han driver å flytter nå, liksom. 

Jeg vet ikke hva "i flytteprosess" innebærer heller, skal han date deg innimellom at han bærer ut flytteesker? Eller bor han sammen med henne fortsatt? Uansett så er ikke dette bare-bare når det er barn involvert. Kan være det er mye han kjenner på, kanskje dårlig samvittighet også. Du har heller ikke noen garanti for at det han forteller deg er sant. Kanskje ligger han fortsatt med henne, for alt du vet.

Hvis du er SÅ opptatt av at dette skal gå bra og så redd for å bli såret... så er det en veldig sårbar situasjon du har satt deg selv i, når du velger å date en mann som er i en slik fase.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til da, kan jo gå helt fint og :)

Anonymkode: 2083c...30c

Takk for råd, det setter en vekker i meg! Har akkurat idag en dårlig følelse. Kan fortelle litt mer konkret... Han vil besøke meg, selfølgelig med overnatting. Han flyttet ut tidlig denne uka, jeg fikk til og med en house-tour. Så kan ikke være et hvilket som helst hus han fant heller. MEN, jeg tenker jeg kommer til å foreslå å vente, vente til han er kommet i hus. Jeg sa først ja, men har tenkt litt inatt. Orker ikke å sette meg selv i fare for å bli såret.. Kan jeg avvfeie det hele nå? Trenger råd, så følger jeg den. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Takk for råd, det setter en vekker i meg! Har akkurat idag en dårlig følelse. Kan fortelle litt mer konkret... Han vil besøke meg, selfølgelig med overnatting. Han flyttet ut tidlig denne uka, jeg fikk til og med en house-tour. Så kan ikke være et hvilket som helst hus han fant heller. MEN, jeg tenker jeg kommer til å foreslå å vente, vente til han er kommet i hus. Jeg sa først ja, men har tenkt litt inatt. Orker ikke å sette meg selv i fare for å bli såret.. Kan jeg avvfeie det hele nå? Trenger råd, så følger jeg den. 

Anonymkode: 69a88...a8e

Foreslå å treffes på en restaurant, gå en tur el? Altså ikke noen overnatting. Dere har ikke møtt hverandre ennå?

Anonymkode: 02fd6...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts nå skal du bare slippe dette som om det var en ebola infisert svartedauen smittet brennende potet, NÅ.

En mann som har bodd med eksen og barna til nå, er ikke singel, det tar ofte lang tid å bearbeide slike brudd og kan ikke skjø før en kommer alene og for alvor må bearbeide. Det at han tviler litt og er litt rar før møtet med deg nå, sier meg at det skjer for mye for ham. Han er ikke stabil og han er ikke tilgjengelig.

Du har tydeligvis et mønster i å prøve å få det til med menn som egentlig er okkupert med andre følelser og ting, og ikke kan binde seg til det, ser du det selv? Det er stor sjanse for at det kun ender med sex med denne mannen, for det er egentlig ikke plads til deg i hans følelsesliv. 

Anonymkode: 5fca8...fb2

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye rart vi damer finner oss i ! 
Hadde det vært en mann som traff ei som fortsatt bodde sammen med mannen, meen bodde bare samme pga barna så hadde han løpt så fort han kunne … 

Kom deg ut og sats heller på menn som ER single og ferdig med exer! 

Anonymkode: 16583...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/1/2024 at 1:18 AM, AnonymBruker said:

Han ljuger til deg. Ingen bor sammen med exen pga barna. De er selvsagt fortsatt sammen. Ikke vær naiv.

Anonymkode: 68028...f1e

Øh, jeg gjorde det i et år... just saying ... mann 45+.

Anonymkode: 43dea...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selv ville jeg unngått å date noen som er i en slik fase. Jeg tror nemlig ikke at man er ferdig med eksen når man har bodd sammen helt til nå, og at det er MYE som foregår både i hodet og hjertet hans hvis han driver å flytter nå, liksom. 

Jeg vet ikke hva "i flytteprosess" innebærer heller, skal han date deg innimellom at han bærer ut flytteesker? Eller bor han sammen med henne fortsatt? Uansett så er ikke dette bare-bare når det er barn involvert. Kan være det er mye han kjenner på, kanskje dårlig samvittighet også. Du har heller ikke noen garanti for at det han forteller deg er sant. Kanskje ligger han fortsatt med henne, for alt du vet.

Hvis du er SÅ opptatt av at dette skal gå bra og så redd for å bli såret... så er det en veldig sårbar situasjon du har satt deg selv i, når du velger å date en mann som er i en slik fase.

Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til da, kan jo gå helt fint og :)

Anonymkode: 2083c...30c

Signerer denne jeg. Her bør du virkelig ha is i magen TS. Hvis du ønsker noe varig her så skal du definitivt ta dette rolig. En mann som har bodd under samme tak som eksen, uten sex (får vi tro), og som er midt i en flytteprosess er ikke på et stabilt sted i livet sitt. Han har sannsynligvis stort behov for fysisk nærhet og sex, men vet sannsynligvis lite om hva han ønsker seg framover ellers, eller hvordan livet hans blir. Når det i tillegg er barn inne i bildet her så bør du la han og barna få ro til å finne ut av det nye livet før han involverer deg. og hvis du ønsker å unngå å bli såret selv bør du absolutt unngå å ligge med han med det første.

Til dere som mener at han lyver: Ja, det kan hende. Men jeg og eksen bodde også sammen i 4 mnd etter bruddet, og da hadde vi faktisk en rask prosess. Det tar tid å gjøre opp det økonomiske og finne nytt bosted. Og man prøver å ta litt hensyn til barna også. Jeg er enig i at et år er lenge, men det kan ha en god forklaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...