Gå til innhold

Er jeg gravid? Eller er det mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg og kjæresten skal se på hus, vi har vært sammen et år og han går kjempe bra med sønnen min som også vil bli storebror 

Vi hadde barnefri rundt 18 april og hadde da sex ved å hoppe av i svingen, han kom utenfor også gikk det litt tid før vi gikk på igjen da var han allerede fuktig på penisen så tror kanskje det var litt cum der 😅

Jeg skal ha mensen om 2 dager og har fått negativ test men det er med ettermiddagsurin, har snakket med kjæresten om det før og da sa han vi skulle se etter et hus med 3 soverom hvis det skulle skje. Men fortsatt bekymret siden han er følelsemenneske og det er mye som foregår.. 

 

 

 

Men så til symptomer jeg har brått fått vondt i hue og tisser mer enn vanlig 😅 litt rar i magen mellom navel og dåsa men vet ikke om det er da starten på graviditet eller mensen 🙈 også har jeg vondt i korsryggen og rar smak i munn 🙈 hva tenker dere? Er det stor sjangs for at jeg er gravid? 

 

Og hvordan skal jeg si det til kjæresten? Vurderer isåfall noe kjempe søt gave med pappa på

Hva ville dere gjort? 5

Anonymkode: 69887...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ganske sterk strek allerede 10 dpo på utvannet ettermiddagsurin (ikke tidligtest) så jeg har mine tvil om at du er gravid. Slike symptomer som du nevner hvis de skyldes graviditet er jo pga hcg, og da ville det slått ut på en graviditetstest.

Anonymkode: f2dcd...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tatt gledene på forskudd. Ta en ny test og se hva du får til svar det du og ta det derifra. 

Graviditetssymptomer kommer pga stigning i hcg, så har du graviditetssymptomer vil en test være positiv.  

Jeg tror nok dessverre at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 8eac3...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ville ikke tatt gledene på forskudd. Ta en ny test og se hva du får til svar det du og ta det derifra. 

Graviditetssymptomer kommer pga stigning i hcg, så har du graviditetssymptomer vil en test være positiv.  

Jeg tror nok dessverre at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 8eac3...57e

Var sånn med guttungen sist å jeg hadde symptomer mye tidligere og da gikk det brått en uke før testen var positiv 😅

Anonymkode: 69887...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Var sånn med guttungen sist å jeg hadde symptomer mye tidligere og da gikk det brått en uke før testen var positiv 😅

Anonymkode: 69887...687

Da er det ikke graviditetssymptomer, men generelle symptomer. For graviditetssymtomer kommer ikke før hcg er begynt å stige.  Men før testen er positiv, så vet du ikke sikkert det ene eller andre. 

Anonymkode: 8eac3...57e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Da er det ikke graviditetssymptomer, men generelle symptomer. For graviditetssymtomer kommer ikke før hcg er begynt å stige.  Men før testen er positiv, så vet du ikke sikkert det ene eller andre. 

Anonymkode: 8eac3...57e

Har prøvd de make sure graviditetstesten tok den ikke lenge for jeg la ut dette innlegget, får vente og se om mensen kommer 

Anonymkode: 69887...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du kan gjøre er å vente noen dager og teste igjen, eller se om mensen kommer. Så nært forventet mens pleier man å få positiv test med dagens tester, om man er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjans for graviditet er det jo alltid ved ubeskyttet sex, men slik du forteller det vurderer jeg sannsynligheten som veldig liten.. 

Anonymkode: 89f28...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke graveditetssymptomene.

Ta en test.

Ikke tull,mens prøv på ekte hvis dere planlegger et barn.

Anonymkode: 887af...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du er det, men du får vente og ta en test.

Anonymkode: a097b...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du planlegger familieforøkelse uten at kjæresten din er involvert i planleggingen. 

Det er en dårlig ide…

Anonymkode: 1bfc2...720

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke gravid, du ønsketenker og tolker alt som graviditetstegn

Anonymkode: 8ed56...8a1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 22.34):

Har prøvd de make sure graviditetstesten tok den ikke lenge for jeg la ut dette innlegget, får vente og se om mensen kommer 

Anonymkode: 69887...687

Kom mensen? Tok du ny test? Gått 2 dager nå, så tester burde gitt svar nå. 

Anonymkode: 8eac3...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...