AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #21 Del Skrevet 1. mai 2024 Lindex sine trusestr er helt merkelige. Jeg bruker S/36 i alle slags bukser, men trusene til lindex må jeg ha 40/42 i🤷🏼♀️ Anonymkode: 80ff2...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #22 Del Skrevet 1. mai 2024 Jeg bruker XL i klær og bruker omtrent utelukkende lindex sine truser og i størrelse XL. De er de eneste som ikke strammer i strikken eller noe på meg. Kjøper kun truser i bomull eller viscose og oftest de som er høy i livet. Cubus sine er for små i XL og kappahl sine har alltid et strikk som strammer ekkelt i XL, og XXL blir for stort. Jeg er tykkest over magen, og ikke så stor rumpe. Anonymkode: a25df...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 3. mai 2024 #23 Del Skrevet 3. mai 2024 Jeg bruker M i klær (er egentlig en str S/M), men bruker veldig ofte L i truser. Syns det er merkelig hvor små mange truser er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #24 Del Skrevet 4. mai 2024 Er jeg den eneste i verden som går NED i størrelse på truser sammenliknet med buksestørrelse? Jeg er overvektig og bruker str L eller XL i bukser. I truser fra Lindex, derimot, bruker jeg aldri større enn L, og har også noen i M. Samme gjelder Kapp Ahl, eller Sloggi, for den del. Min teori er at det handler om kroppsfasong. Jeg har utpreget eplefasong, og sliter mest med vekta på magen. Hofter og rumpe er ikke så store problemområder for meg. Kanskje er det annerledes for de som har mer timeglassfasong; også de som er slanke? Anonymkode: 5ffb8...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #25 Del Skrevet 4. mai 2024 Ja, bruker str 38 i bukser og kjøpte truser i L fra HM. Alt for små, kan ikke bruke dem. De kom i en pakke med flere truser, og jeg måtte jo åpne de n for å få prøvd. Null mulighet for retur. Lindex derimot opplever jeg at er raus i størrelsen. Anonymkode: 4edb5...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #26 Del Skrevet 4. mai 2024 Høh? Jeg bruker str L/XL i klær og bruker str L i truser. Unntaket er Pierre Robert sine uten strammende strikk, for de må man gå flere størrelser ned i, så de bruker jeg str S eller M i. Har aldri opplevd at truser generelt er små i størrelsen, enda jeg er skikkelig brei over ræva og har stor mage. Anonymkode: c3e57...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå