Gå til innhold

Behandlet som dritt ? Er begge damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt. Vært sammen i 4 år med verdens fineste kjæreste. 
gjør alt for henne. Snakket om å flytte sammen men er så mye krav. 
i helgen var vi sammen som alle andre helger.

Fredagen sa jeg ja til å hjelpe med barnebursdag tross ryggsmerter og nakkesmerter. Jeg hår gjennom noe tungt og vanskelig , noe hun skjønner . Hun ville på byn men jeg ville bli hjemme da jeg hadde mye å tenke på. Så sier hun at hun tenkte å dra så hun dro fra meg og jeg reiste hjem. Synes det var veldig respektløs og bare dra selv om jeg ikke ville. 
mer det urettferdig av meg å tenke sånn iogmed at jeg valgte å hjelpe henne på fredagen men hun kunne bare dra fra meg på lørdagen? 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kort fortalt. Vært sammen i 4 år med verdens fineste kjæreste. 
gjør alt for henne. Snakket om å flytte sammen men er så mye krav. 
i helgen var vi sammen som alle andre helger.

Fredagen sa jeg ja til å hjelpe med barnebursdag tross ryggsmerter og nakkesmerter. Jeg hår gjennom noe tungt og vanskelig , noe hun skjønner . Hun ville på byn men jeg ville bli hjemme da jeg hadde mye å tenke på. Så sier hun at hun tenkte å dra så hun dro fra meg og jeg reiste hjem. Synes det var veldig respektløs og bare dra selv om jeg ikke ville. 
mer det urettferdig av meg å tenke sånn iogmed at jeg valgte å hjelpe henne på fredagen men hun kunne bare dra fra meg på lørdagen? 

Anonymkode: 49376...c3c

Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg blitt hjemme sammen med deg. Fordi jeg mye heller ville være sammen med deg enn med noen andre og fordi du trengte det nå når du har en vanskelig tid. men uansett om du ikke hadde hatt det vanskelig, eller om du ikke hadde hjulpet til med barnebursdag dagen før, hadde jeg heller villet være sammen med deg den lørdagskvelden.

Anonymkode: 09bc5...283

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg blitt hjemme sammen med deg. Fordi jeg mye heller ville være sammen med deg enn med noen andre og fordi du trengte det nå når du har en vanskelig tid. men uansett om du ikke hadde hatt det vanskelig, eller om du ikke hadde hjulpet til med barnebursdag dagen før, hadde jeg heller villet være sammen med deg den lørdagskvelden.

Anonymkode: 09bc5...283

Var det jeg håpet på hun ville. 
så jeg dro hjem og siden har jeg ikke snakket med hun. Er veldig såret enda

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke krav er det som stilles da? 

Jeg for min del er litt delt. Hadde ikke forventet at mannen skulle være hjemme med meg hver eneste gang jeg følte meg trist eller dårlig, så her er det jo spørsmålet om det alltid er slik, eller av og til.

Anonymkode: e877c...520

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kort fortalt. Vært sammen i 4 år med verdens fineste kjæreste. 
gjør alt for henne. Snakket om å flytte sammen men er så mye krav. 
i helgen var vi sammen som alle andre helger.

Fredagen sa jeg ja til å hjelpe med barnebursdag tross ryggsmerter og nakkesmerter. Jeg hår gjennom noe tungt og vanskelig , noe hun skjønner . Hun ville på byn men jeg ville bli hjemme da jeg hadde mye å tenke på. Så sier hun at hun tenkte å dra så hun dro fra meg og jeg reiste hjem. Synes det var veldig respektløs og bare dra selv om jeg ikke ville. 
mer det urettferdig av meg å tenke sånn iogmed at jeg valgte å hjelpe henne på fredagen men hun kunne bare dra fra meg på lørdagen? 

Anonymkode: 49376...c3c

Høres ut som mye drama. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilke krav er det som stilles da? 

Jeg for min del er litt delt. Hadde ikke forventet at mannen skulle være hjemme med meg hver eneste gang jeg følte meg trist eller dårlig, så her er det jo spørsmålet om det alltid er slik, eller av og til.

Anonymkode: e877c...520

Vi bor ikke sammen enda. Men vi har alltid valgt å være med hverandre . Selfølgelig kan hun dra ut som hun ønsker men vi sees bare annen hver helg 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjaldt dette bare en vanlig tur ute på byen, eller var det en begivenhet som ble feiret sammen med andre? Har litt å si, syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Traktor said:

Høres ut som mye drama. 

To damer, triple the excitement! (Drama🤪😂)

Anonymkode: 43213...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

To damer, triple the excitement! (Drama🤪😂)

Anonymkode: 43213...ece

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (17 minutter siden):

Gjaldt dette bare en vanlig tur ute på byen, eller var det en begivenhet som ble feiret sammen med andre? Har litt å si, syns jeg:)

Hun dro på byn aleine 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har nyoppståtte helseproblemer som ala de siste dagene så kan jeg forstå at du ville ha litt omtanke fra kjæresten din. 
Men om du har hatt en langvarig sykdomstilstand som i tillegg påvirker deg psykisk så kan det være nødvendig for partneren å få litt «luft»  og sosialisere seg litt for å kunne stå i et forhold som kan oppleves krevende i de tyngste periodene dine. 
Er det noe du kan gjøre for å lette din egen situasjon eller er det snakk om en kortvarig tilstand ? 

Anonymkode: 43dbb...851

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun dro på byn aleine 

Anonymkode: 49376...c3c

Sånn å forstå. Ubetenksomt kanskje. Men ikke det jeg vil kalle for å bli behandlet som dritt;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer nord for Oslo hører jeg🙈

Anonymkode: ebf3b...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du neste gang skal ta det med ro når du har smerter. 

Og være åpen på at du ønsker litt ekstra omtanke nå. 

Anonymkode: 42b20...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du har nyoppståtte helseproblemer som ala de siste dagene så kan jeg forstå at du ville ha litt omtanke fra kjæresten din. 
Men om du har hatt en langvarig sykdomstilstand som i tillegg påvirker deg psykisk så kan det være nødvendig for partneren å få litt «luft»  og sosialisere seg litt for å kunne stå i et forhold som kan oppleves krevende i de tyngste periodene dine. 
Er det noe du kan gjøre for å lette din egen situasjon eller er det snakk om en kortvarig tilstand ? 

Anonymkode: 43dbb...851

Er snakk om kun den lørdagen som var extra tung ellers er det ikke noe spesielt 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (3 timer siden):

Sånn å forstå. Ubetenksomt kanskje. Men ikke det jeg vil kalle for å bli behandlet som dritt;)

Hun gjorde det bevisst. Sa til henne jeg aldri hadde forlatt henne om hun hadde bedt meg på overnatting og hadde det tungt 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tenker du neste gang skal ta det med ro når du har smerter. 

Og være åpen på at du ønsker litt ekstra omtanke nå. 

Anonymkode: 42b20...edc

Ja men er veldig hjelpsom av meg og ville være mest mulig med henne. Sa til henne at jeg ville være med henne 

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer nord for Oslo hører jeg🙈

Anonymkode: ebf3b...2bd

Nei

Anonymkode: 49376...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kort fortalt. Vært sammen i 4 år med verdens fineste kjæreste
gjør alt for henne. Snakket om å flytte sammen men er så mye krav. 
i helgen var vi sammen som alle andre helger.

Fredagen sa jeg ja til å hjelpe med barnebursdag tross ryggsmerter og nakkesmerter. Jeg hår gjennom noe tungt og vanskelig , noe hun skjønner . Hun ville på byn men jeg ville bli hjemme da jeg hadde mye å tenke på. Så sier hun at hun tenkte å dra så hun dro fra meg og jeg reiste hjem. Synes det var veldig respektløs og bare dra selv om jeg ikke ville. 
mer det urettferdig av meg å tenke sånn iogmed at jeg valgte å hjelpe henne på fredagen men hun kunne bare dra fra meg på lørdagen? 

Anonymkode: 49376...c3c

Verdens fineste kjæreste? Du trenger en ordbok.

Anonymkode: c806b...4e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull!!

Anonymkode: 9945f...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...