Gå til innhold

Hva er egentlig en seksuell fantasi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger den her og ikke under seksualitet for håper å få svar fra "folk flest" som er i et forhold.

Hva legger du i ordet "seksuell fantasi"?

Spørsmål til refleksjon: Er det kun noe urealistisk, eller er det noe som tenner en i virkeligheten eller er det noe man hadde levd ut om det ikke fikk konsekvenser? Hva er det?

Har det noe med partner å gjøre? Om dama di utseendemessig er alt du har drømt om, Jessica Alba og Megan Fox crossover, hadde du fortsatt fantasert om andre? Om partneren din har lagt på seg, hva inneholder fantasiene dine da? Har liten penis, fantaserer du da om stor?

Fantaserer man om det man IKKE har, uansett hvor bra det man har hjemme er?

Eller fantaserer man om det man egentlig ville ha, men ikke fikk?

Si gjerne om du er mann, kvinne, alder, sivil status

Anonymkode: c38eb...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fantasier som jeg deler med den jeg er sammen med. Er ikke redd for å si hva jeg fantaserer om til kjæresten min. Er pr nå singel. Jeg tror alle kan fantasere om det en ville ha men ikke fikk ja. Gjentager det hos mennesker flest. 

Jeg er trygg på meg selv seksuelt og ellers så er ikke redd for å åpne meg, eller om partneren åpner seg til meg om sine fantasi lyster. Om han nevner noe som jeg ikke helt tenner meg, så prøver jeg gjerne for å se om det er noe jeg tenner på eller ikke.

Jeg er litt pervers av meg som dame mtp mine fantasier og det er få menn som vet om dem. Men dem som vet om dem har jeg hatt det godt med seksuelt mtp fastasiene mine og hans :) K45 singel.

Anonymkode: be2b9...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noen «spenstige» fantasier egentlig. Jeg kan se for meg at jeg har sex med kjæreste min, men da vanlige ting som jeg syntes er godt.

Har aldri hatt fantasier om andre, konkrete mennesker eller seksuelle handlinger som ikke er en del av vårt vanlige seksualliv liksom.

Anonymkode: 371c7...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å gjøre mer av det vi allerede gjør. 

Noe av det kunne sikkert tatt nattesøvnen fra enkelte. 

Anonymkode: 9610c...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier er bare tanker som er opphissende for meg. Derfor kan jeg like godt fantasere om ting jeg har gjort, dvs aller helst ting kjæresten har gjort for meg. Hvis fantasier bare defineres ut fra ting jeg ikke har gjort så fantaserer jeg om noe jeg ønsker meg, noe veldig frekt og opphissende. Jeg fantaserer omtrent aldri om noe jeg ikke har, eller aldri kan få. Men fantasiene er ofte urealistiske og veldig vanskelige i praksis.

Anonymkode: d0759...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...