Gå til innhold

Dere damer som blir alt fra fornærmet til sint når menn ser på dere.........


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke en sexdukke, jeg er et menneske. 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sint eller fornærmet, jeg tenker bare at de som gjør sånt er creepy patetiske tapere. Har null behov for treningssenter uten menn, for 99,9 % av menn er ikke siklende griser uten selvkontroll. Det holder lenge å kaste ut de av dere som er det.

Jeg anser også hunder som kjører nesa opp i skrittet på folk som uoppdragne og ekle, dere er litt i samme kategori.

Anonymkode: 36eca...665

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke et sex objekt og først og fremst et menneske. Ganske respektløst å gå etter dåsa til noen du ikke kjenner engang. Og det er svært uønskelig.

Stort sett gidder jeg ikke å bli sinna, men stort sett holder jeg meg også unna menn som ikke klarer å oppføre seg iht sånt. Ikke er han kjærestemateriale, og ikke en venn heller. 

Hører ofte menn sier å jeg hadde digga det. Men jeg vet at de hadde ikke taklet om de faktisk opplevde sånt daglig.

Hvor man oppdager at for enkelte er man et kjønn og et kjøttstykke og ikke egenperson

Anonymkode: cb8bd...921

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snu det, hvorfor har noen ,menn "behov" for å sjekke ut damer på DEN måten? 

Anonymkode: 624ac...52c

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du se på skrævet til damer, er vel et like betimelig spørsmål…

:klo: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tssssss.... Blir aldri verken sinna eller sur av sånt. Ser da ofte sånn jeg også, på mannen min.. Jeg gjør ikke det på andre fordi jeg er høflig, men hvis noen ser på meg og jeg ser at de liker hva de ser.. Så tar jeg det som et kompliment. 

Skal sies jeg aldri har opplevd å bli stirret i skrittet 🤔 Men fått mye blikk på pupper.. Og generelt mye flørt.. 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke fornærmet, men det er ubehagelig. Jeg vil ikke bli betraktet seksuelt i en upassende setting. I tillegg gjør det meg usikker fordi jeg har en bulende mus, sånn som stikker ut og er markert gjennom alle bukser. Det skammer jeg meg over. 

Anonymkode: 874df...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

Nei jeg blir ikke sint. Vi damer sjekker da ut utstyret til menn også 😘

Anonymkode: aa874...dfa

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

Er ingen sexdukke, er et menneske. Menn som stirrer "der nede" er noen perverse griser. Du er vel en av dem siden du spør?

Anonymkode: 85f5d...816

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei jeg blir ikke sint. Vi damer sjekker da ut utstyret til menn også 😘

Anonymkode: aa874...dfa

Det sier en hel del om deg. Nei, det er ikke noe "vi" her. Det er sikkert flere som deg, men jeg er ihvertfall ikke en av dem. Jeg stirrer ikke menn mellom beina, det som befinner seg mellom ørene er det viktigste 

Anonymkode: 85f5d...816

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ubehagelig. Det skaper ingen god følelse hos meg at menn stirrer på mine private deler. Tvert imot, jeg blir forlegen og kvalm. Seksuell oppmerksomhet er noe jeg ønsker fra mannen min, ikke fra vilt fremmede menn. 
Og når det skaper en så ekkel følelse hos meg så kan jeg bli irritert og sint ja. 
 

Anonymkode: 782f9...020

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt hvordan vi mennesker tror at vi ikke er dyr. Hunder som lukter i skrittet er ikke uoppdragne, de er hunder. Vi mennesker er også dyr. Vi har en masse instinkter som vi responderer på før tenkehjernen slår inn. Hvordan vi reagerer når instinktene først har slått inn er det som er avgjørende. Øyne vandrer på automatikk, det tar et kvart sekund at øynene beveger seg før man innser hva han gjør og korrigerer og lar blikket gå vekk. De færreste menn søker bevisst å kikke damer å skrittet. Men vi er dyr. 

 

Hvis vi har blitt så ømtålig at vi ikke kan tåle naturen da må man forbli hjemme. Joda, det finnes menn som er ufine, glor osv. Selv har jeg faktisk aldri opplevd det. Jeg har sett øyne og tenker jaja, jeg er i alle fall ikke usynlig. 

 

Dersom kvinner mener de trenger egne treningssentre tenker jeg de bør se litt på hva de trener i. 

Anonymkode: 8e8aa...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

Kanskje fordi blikket er for lite one in a million? Man føler seg jo ikke spesiell når man blir beglodd på en måte som menn flest glor på en. Det blir litt som å sitte i kassen og bare: skal du ha en pose? 

Anonymkode: 0ad01...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det sier en hel del om deg. Nei, det er ikke noe "vi" her. Det er sikkert flere som deg, men jeg er ihvertfall ikke en av dem. Jeg stirrer ikke menn mellom beina, det som befinner seg mellom ørene er det viktigste 

Anonymkode: 85f5d...816

Ja det sier at jeg er helt normal, og ser på menn fra topp til tå. Jeg liker best å se på muskler og en stram mannerumpe jeg da, menn liker vel helst å se på pupper. At du er en av de pripne som ikke tør å innrømme for seg selv at de liker å se på menn, får heller stå for din egen regning.

Anonymkode: aa874...dfa

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

Du spør i fullt alvor hvorfor det er problematisk at creeps ser på fitta de mens man trener? 🙈

Anonymkode: 40a1e...8c1

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg anser menn som kikker på rumpe, pupper, lår og måler damer opp og ned på en måte som gjør at det synes, for evneveike. Jeg regner også med at jeg er en av en million de kikker sånn på. Sånn er det bare. De fleste menn er ikke sånn. Så det har ikke noe med at menn MÅ gjøre det å gjøre. Det har med manglende hensyn og folkeskikk å gjøre. Jeg er totalt uinteressert i seksuell flørt som handler om å se på typiske kroppsdeler fra fremmede menn. Hvis de ikke finner noe ved meg mer interessant enn det, så er de automatisk utelukket. Diskré og respektfull er nøkkelord her, og en større fascinasjon for mennesker generelt enn om synet behager eller mishager dem.

Anonymkode: 8924c...84a

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

..... og aller mest sint og fornærmet om menn ser akkurat DER.

Hvis vi utelukker de som glor, eller ser ofte nok til at dere føler dere beglodd.

Og hvorfor gjør det ekstra vondt om han ser der nede? Et blikk, altså, litt oppmerksomhet. Så vondt at dere blir sinte på menn, så vondt at dere vil ha egne treningssenter osv.

Hva er årsaken til en slik reaksjon?

Utgjør det noen forskjell om dere har partner eller er singel?

Anonymkode: 5224a...0d2

Jeg blir ikke sint, men jeg setter deg i kategorien ekkel med en gang du glor. Jeg har ikke bedt om verken oppmerksomhet eller å bli glodd på! 

Anonymkode: 3d112...a80

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (1 time siden):

Jeg er ikke en sexdukke, jeg er et menneske. 

Ja og alle kvinnelige mennesker har former som menn ser på. Og hvertfall når det er snakk om treningsklær, så er det ikke mye som er overlatt til fantasien om hvordan former det er både her og der. Dere kvinner er jo fantastiske skapninger. 

Anonymkode: d0357...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dersom kvinner mener de trenger egne treningssentre tenker jeg de bør se litt på hva de trener i. 

Anonymkode: 8e8aa...805

Det er ikke kvinners ansvar at noen menn ikke klarer å kontrollere seg. Kvinner flest kler seg ikke i tights og en ettersittende topp for å være sexy på trening. Det er mest behagelig å trene i tettsittende plagg som ikke flagrer og er i veien, og som man slipper å justere på hele tiden. Hvis menn drar på treningssenter for å glo på damer, som jeg mistenker at noen gjør, er det grunn god nok til egne treningssenter for kvinner, slik at man får fokusere på treninga og slipper å føle seg ubekvem. 

Anonymkode: f3272...64a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...