Gå til innhold

Om menn får velge, vil dere ha store bryster og rumpe å litt overvektig, eller små spinkle damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror de fleste menn liker litt former, MEN på de rette stedene. Litt rumpe og pupper er bra, men ikke masse flesk rundt magen, for eksempel.

Anonymkode: d3bbb...f54

Er det ikke magen som er myk og har litt flesk da? Typisk "fupa" noe som faktisk mange menn verden over synes er flott.

Anonymkode: 3ba9d...df6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Å ikke ha naturlig timeglassfigur eller store, faste pupper har ingenting med latskap å gjøre. 

Anonymkode: c5e3b...fbc

Hører bare unnskyldninger her 🤔🤪

Anonymkode: 452e6...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke magen som er myk og har litt flesk da? Typisk "fupa" noe som faktisk mange menn verden over synes er flott.

Anonymkode: 3ba9d...df6

Aldri hørt en kompis si fupa er digg, sorry.

Anonymkode: 452e6...0dd

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg har sluttet å bry meg om hva menn vil ha og liker meg selv som jeg er. 

Alle som har kommet så langt fortjener medalje. 🙂

Anonymkode: e6041...55d

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sa det vel selv. Som spinkel får hun mest interesse fra menn, spinkel er det vi menn foretrekker. Jeg signerer på den, det er jo allmenn kjent at tunge damer er uattraktivt, samme som med lave menn. Jeg foretrekker selv tynne løpejenter/friluftsjenter, og har aldri klart å fatte interesse for de som er litt større.

Vil egentlig ikke bruke ordet spinkel da. Slank er bra. Flat mage, flate bryst også for alt jeg bryr meg, men har vel aldri møtt ei som ikke har digg rumpe om hun er _litt_ aktiv og holder seg slank. Heller lita og fast rumpe enn svær og slapp rumpe.

Anonymkode: 9833c...06b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jeg var veldig tynn fikk jeg mer oppmerksomhet. Også oppmerksomhet jeg IKKE ville ha. Det var bokstavelig talt ca 3 menn i uka som satte seg på bussen ved siden av meg og ville snakke.

Når jeg ble en del tykkere og mye bedre trent fikk kroppen NOE oppmerksomhet: menn sier ikke så mye, men jeg vet ikke om det er fordi de ikke tør, men mange damer har kommentert på kroppen og lurt på hvordan jeg trener. Likevel får jeg fortsatt en del oppmerksomhet, men da ETTER at menn blir kjent med meg. 

Følte liksom at jeg hadde et mindre "truende" utseende som spinkel og svak, i tillegg til at det er mer uvanlig og altså lettere å legge merke til, som førte til mer oppmerksomhet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var tynn på grunn av sykdom for en stund siden. Følte meg veldig stygg på grunn av mindre fett i ansiktet. Er sky og blir ikke kontaktet, det gjelder i sosiale sammenhenger også. Men merker andre er usikker på meg, sikkert på grunn av at de ser at jeg heller ikke vil prate med dem. 

Men, da jeg var tynn fikk jeg noen uvanlig oppstemte blikk fra noen menn. En så ut som at han hadde sett sin livs kjærlighet, har ikke sett det før. Kan være tilfeldig å ikke ha noe med meg å gjøre, men mistenker at noen reagerer mer på tynne kropper enn i min vansligvis medium fromfulle kropp.

Skal ikke bli så tynn igjen, for det så ikke noe pent ut på meg, i min mening. Men tror det er noe i det, for noen menn. 

Anonymkode: 883f2...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tynn og har små pupper, har aldri fått spesielt mye oppmerksomhet. Kan virkelig ikke tenke meg at så tynn som mulig er noe menn flest vil ha.

Tror "slank med former" er det de fleste liker best.

Anonymkode: c169b...0af

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Grunnen til jeg spør er for naturlige kvinner med bryst å rumpe har gjerne noen kilo ekstra, ser på meg selv, når jeg hadde det ble jeg aldri bedt ut på date, jeg veier nå 47kg har små bryst å er spinkel, men blir bedt ut på date ofte, å opplever ofte at menn tar på meg å sier det er herlig at det ikke er et gram fett på kroppen min, hva ønsker dere egentlig?

for min del har jeg alltid vært spinkel, men har hatt litt ekstra vekt mellom graviditeter

Anonymkode: 5bd83...a4f

Tror du alle menn har lik smak? Sånne spørsmål er så teite, det finnes ikke noen fasit.

Anonymkode: 019f0...f97

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tar jeg en overvektig dame over spinkle 10 av 10 ganger 

Anonymkode: 119fd...d70

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir svarene ulike,folk er ulike. MEN sånn all over liker menn slanke damer med lite fett på kroppen. Den diskusjonen er bare å slå død. Det er fakta. Altså vanligvis er det dette menn vil ha.

Anonymkode: b6b21...c5b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

opplever ofte at menn tar på meg å sier det er herlig at det ikke er et gram fett på kroppen min, hva ønsker dere egentlig?

At dama ikke ser ut som et dårlig røntgenbilde hvis hu står med sola i ryggen.. En kvinne skal ha bmi på minimum 25 for å være deilig.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Altså, en fantasidame. Har du funnet ei slik ei enda? Eller må du ty til AI?

Anonymkode: c5e3b...fbc

Hallo?! Jeg ser sånn ut! Veldig vanlig figur hos latinaer, ikke like utbredt her i Norden, men det er da en del av oss som har det. Jeg er få kilo unna undervekt i følge BMI, men har alt fettet på pupper, rumpe og lår. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hører bare unnskyldninger her 🤔🤪

Anonymkode: 452e6...0dd

Timeglassfigur er genetisk betinget, så det er ikke noe man kan jobbe for. Man kan endre fettprosent, ikke hvor fettet legger seg, med mindre man tar fettsuging, da.

Anonymkode: f707c...058

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært overvektig, men har hatt fyldig rumpe og større lår, da var magen også litt større naturligvis. Og flere menn digget denne kroppen. Så ble jeg ganske tynn hvor jeg fikk mindre rumpe, slanke lår og tynnere i magen, og flere menn digget dette også, noen sa jeg ble drithot av å gå ned de kiloene og ble helt ville (blant annet eksen), andre sa jeg kunne gått opp 5 kg igjen. Alt i alt aldri bedt om kommentarer på kropp, men menn skal jo alltid kommentere. 

Så ja, meningene er jo åpenbart delt. Fikk nok hakket mer oppmerksomhet som spinkel, men har med vilje gått opp noen kilo for å ikke se radmager ut i ansiktet, for da ser man dessverre eldre ut.

Anonymkode: bb1d5...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg elsker dem store med masse flesk all over:) har bestandig synes stooore damer 250 kg å opp for meg:) liker når flesket disser all over,myketen,dissinga føle hennes vekt,ja jeg liker atl med ei svær dame:) synd det er så få her i norge,har prøvd tynne damer 2 ganger i mitt liv aldri mere,den følelsen av bein var ondt jeg fikk den ikke opp engang:) så måtte lyge at alkoholen hadde tatt over:) nei jeg er vel en fat admier lover,hadde jeg bodd i usa så hadde nokk min dame hvert en av de som bruke scooter å 600 pounds and up

386650330_10223644737975421_5893538101250682892_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste er pent ansikt og sunn kropp.

Anonymkode: e6a1d...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom tilbake med de store puppene og den feite rævva når dama er 50 🤢

 

Det funker med litt ekstra frem til kvinner er kanskje 25 år. Så begynner det å sige overalt. Ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 2a6e0...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 45 her. Mye fordommer og nedsnakk av kvinnekroppen her. Vi menn liker Kvinner, med stor K. Stort sett har vi vel noen preferanser men å si at "alle menn" vil ha spinkle, slanke, tykke, høye, lave kvinner blir vel generaliserende. 

Jeg for min del er opptatt av ansiktet først og fremst. Kroppen betyr mindre, så lenge ansiktet er pent, søtt, åpent, med utstråling. 

Skulle jeg valgt på øverste hylle og hvis jeg "må" si noe, så har drømmedama en helt vanlig kropp. Liker I utgangspunktet ikke tynne, spe damer, ikke viktig for meg å kunne slenge rundt på henne eller løfte henne. Men jeg hadde jo helt sikkert blitt glad i henne hvis ansiktet og personligheten er bra. 

Men fra øverste hylle så har hun en vanlig kropp, normal bmi i retning lett overvekt(elsker en myk mage som en del kvinner har etter fødsel), ønsker ikke definerte muskler eller hard flat mage, elsker store pupper (D- g), formfull rompe og lår. Så vi menn er forskjellige. Slik ville min drømmedama vært, ja, og høyde fra 165-172 ca. Vekten et sted på 70 tallet tenker jeg. 

Men igjen:vi liker de kvinnene med utstråling, personlighet,naturlig kropp og ansikt, humor og som er jordnære. Damer som tror de er Guds gave til mannen er turnoff. Vel, noen menn liker dem også men da er de gjerne slik selv. 

Anonymkode: eb308...264

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke høyde var så viktig for menn, men her nevnes det uttrykkelig et par ganger uten at det engang er tema 😝

Anonymkode: 3a8d9...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinkle damer, altså normalvektige. Pupper er ikke viktig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...