DelvisPresley Skrevet 15. mai #41 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spinkel og normalvektig er ikke det samme. Anonymkode: 3a8d9...1f9 Vel, det var feil å ts å spørre om man ville ha spinkle ELLER overvektige. Det fins en mellomting. Jeg tolket her at spinkel i dette tilfellet betød normalvektig, selv om slank er et mer passende ord. Jeg er 175 cm og jeg kan veie 57 kilo og likevel være innenfor normalvektig. Men jeg vil uansett kalle det spinkelt. Først ved 77 kilo er jeg overvektig, så normalvektig er et bredt spekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 15. mai #42 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mann 45 her. Mye fordommer og nedsnakk av kvinnekroppen her. Vi menn liker Kvinner, med stor K. Stort sett har vi vel noen preferanser men å si at "alle menn" vil ha spinkle, slanke, tykke, høye, lave kvinner blir vel generaliserende. Jeg for min del er opptatt av ansiktet først og fremst. Kroppen betyr mindre, så lenge ansiktet er pent, søtt, åpent, med utstråling. Skulle jeg valgt på øverste hylle og hvis jeg "må" si noe, så har drømmedama en helt vanlig kropp. Liker I utgangspunktet ikke tynne, spe damer, ikke viktig for meg å kunne slenge rundt på henne eller løfte henne. Men jeg hadde jo helt sikkert blitt glad i henne hvis ansiktet og personligheten er bra. Men fra øverste hylle så har hun en vanlig kropp, normal bmi i retning lett overvekt(elsker en myk mage som en del kvinner har etter fødsel), ønsker ikke definerte muskler eller hard flat mage, elsker store pupper (D- g), formfull rompe og lår. Så vi menn er forskjellige. Slik ville min drømmedama vært, ja, og høyde fra 165-172 ca. Vekten et sted på 70 tallet tenker jeg. Men igjen:vi liker de kvinnene med utstråling, personlighet,naturlig kropp og ansikt, humor og som er jordnære. Damer som tror de er Guds gave til mannen er turnoff. Vel, noen menn liker dem også men da er de gjerne slik selv. Anonymkode: eb308...264 Shit - din beskrivelse av drømmedama di, jeg kan krysse av på alt du skriver😅🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 15. mai #43 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 2.52): opplever ofte at menn tar på meg å sier det er herlig at det ikke er et gram fett på kroppen min, hva ønsker dere egentlig? 🤭..Da har du ikke møtt meg iallefall..ville satt deg rett på cola/potetgull-diett. Gi meg en norsk solid kvinne på 80 kg+ med tjukke lår, store pupper og en deilig brei rumpe. 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #44 Del Skrevet 15. mai Det kommer an på mannen. De er individer, skjønner du, ikke masseprodukter. Anonymkode: 5266a...6cb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #45 Del Skrevet 15. mai Spinkel og lite former fordi jeg er kun vandt til bare spinkle damer, eller damer som er ”flate” men med store pupper, det er jo veldig nordisk utseende. Som jeg liker. Anonymkode: 29364...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 15. mai #46 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 2.52): Grunnen til jeg spør er for naturlige kvinner med bryst å rumpe har gjerne noen kilo ekstra, ser på meg selv, når jeg hadde det ble jeg aldri bedt ut på date, jeg veier nå 47kg har små bryst å er spinkel, men blir bedt ut på date ofte, å opplever ofte at menn tar på meg å sier det er herlig at det ikke er et gram fett på kroppen min, hva ønsker dere egentlig? for min del har jeg alltid vært spinkel, men har hatt litt ekstra vekt mellom graviditeter Anonymkode: 5bd83...a4f Personlighet teller mest. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #47 Del Skrevet 15. mai Litt ekstra og former any day Anonymkode: f9f4e...cda 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #48 Del Skrevet 15. mai Nå er jeg kvinne å ikke en mann som du vil ha svar av. Men menn liker forskjellig akkurat som damer. Smaken er baken og takk gu for at ikke alle er like eller liker det samme Anonymkode: 0e6c9...6ad 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #49 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mann 45 her. Mye fordommer og nedsnakk av kvinnekroppen her. Vi menn liker Kvinner, med stor K. Stort sett har vi vel noen preferanser men å si at "alle menn" vil ha spinkle, slanke, tykke, høye, lave kvinner blir vel generaliserende. Jeg for min del er opptatt av ansiktet først og fremst. Kroppen betyr mindre, så lenge ansiktet er pent, søtt, åpent, med utstråling. Skulle jeg valgt på øverste hylle og hvis jeg "må" si noe, så har drømmedama en helt vanlig kropp. Liker I utgangspunktet ikke tynne, spe damer, ikke viktig for meg å kunne slenge rundt på henne eller løfte henne. Men jeg hadde jo helt sikkert blitt glad i henne hvis ansiktet og personligheten er bra. Men fra øverste hylle så har hun en vanlig kropp, normal bmi i retning lett overvekt(elsker en myk mage som en del kvinner har etter fødsel), ønsker ikke definerte muskler eller hard flat mage, elsker store pupper (D- g), formfull rompe og lår. Så vi menn er forskjellige. Slik ville min drømmedama vært, ja, og høyde fra 165-172 ca. Vekten et sted på 70 tallet tenker jeg. Men igjen:vi liker de kvinnene med utstråling, personlighet,naturlig kropp og ansikt, humor og som er jordnære. Damer som tror de er Guds gave til mannen er turnoff. Vel, noen menn liker dem også men da er de gjerne slik selv. Anonymkode: eb308...264 Hadde aldri trodd jeg kom til å lese noe som kunne beskrevet min kropp, føler meg for rund for sommeren, takk for denne oppturen 😊 Tar den selv om du ikke vet hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 883f2...06b 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #50 Del Skrevet 15. mai Glad for at menn har like ulike preferanser som oss damer. Hadde blitt svært bekymret for helsen min om jeg måtte legge på meg 15kg og få "myk mage" for at min mann skulle tenne på meg😅 Skulle jeg droppet all aktivitet til fordel for Netflix? Er 1.68, definerte muskler, flatbrystet og sprettrumpe. Gikk opp 20 kg på alle tre graviditetene, så har følt en del på hvordan det er å være stor. Anonymkode: b12a2...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #51 Del Skrevet 15. mai Kvinner skal ha former. Spinkle damer er turn off for min del Anonymkode: 119fd...d70 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #52 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 2.52): Grunnen til jeg spør er for naturlige kvinner med bryst å rumpe har gjerne noen kilo ekstra, ser på meg selv, når jeg hadde det ble jeg aldri bedt ut på date, jeg veier nå 47kg har små bryst å er spinkel, men blir bedt ut på date ofte, å opplever ofte at menn tar på meg å sier det er herlig at det ikke er et gram fett på kroppen min, hva ønsker dere egentlig? for min del har jeg alltid vært spinkel, men har hatt litt ekstra vekt mellom graviditeter Anonymkode: 5bd83...a4f Har møtt en del menn ila 20 år av voksne livet mitt. Mitt inntrykk 90% liker SLANKE damer. Ikke store rumper og store mager. Få menn liker beinrangler da.... Så normalt slanke. Anonymkode: b6b21...c5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #53 Del Skrevet 15. mai Jeg tror menn liker de damene som liker dem tilbake. Damer som byr på seg selv og møter dem på det seksuelle. Finner de en sånn dame, tror jeg kropp er mindre viktig. Anonymkode: 2403a...965 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #54 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Glad for at menn har like ulike preferanser som oss damer. Hadde blitt svært bekymret for helsen min om jeg måtte legge på meg 15kg og få "myk mage" for at min mann skulle tenne på meg😅 Skulle jeg droppet all aktivitet til fordel for Netflix? Er 1.68, definerte muskler, flatbrystet og sprettrumpe. Gikk opp 20 kg på alle tre graviditetene, så har følt en del på hvordan det er å være stor. Anonymkode: b12a2...8e6 Flatbrystet liker svært få menn🙈 De liker en håndfull bryster!! Siden vi snakker om menns preferanser. Anonymkode: b6b21...c5b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 15. mai #55 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror menn liker de damene som liker dem tilbake. Damer som byr på seg selv og møter dem på det seksuelle. Finner de en sånn dame, tror jeg kropp er mindre viktig. Anonymkode: 2403a...965 Ja kjemi er nr. 1 alltid..men kuken blir enda hardere hvis dama har en dell mykt herlig fett på kroppen.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #56 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mann 45 her. Mye fordommer og nedsnakk av kvinnekroppen her. Vi menn liker Kvinner, med stor K. Stort sett har vi vel noen preferanser men å si at "alle menn" vil ha spinkle, slanke, tykke, høye, lave kvinner blir vel generaliserende. Jeg for min del er opptatt av ansiktet først og fremst. Kroppen betyr mindre, så lenge ansiktet er pent, søtt, åpent, med utstråling. Skulle jeg valgt på øverste hylle og hvis jeg "må" si noe, så har drømmedama en helt vanlig kropp. Liker I utgangspunktet ikke tynne, spe damer, ikke viktig for meg å kunne slenge rundt på henne eller løfte henne. Men jeg hadde jo helt sikkert blitt glad i henne hvis ansiktet og personligheten er bra. Men fra øverste hylle så har hun en vanlig kropp, normal bmi i retning lett overvekt(elsker en myk mage som en del kvinner har etter fødsel), ønsker ikke definerte muskler eller hard flat mage, elsker store pupper (D- g), formfull rompe og lår. Så vi menn er forskjellige. Slik ville min drømmedama vært, ja, og høyde fra 165-172 ca. Vekten et sted på 70 tallet tenker jeg. Men igjen:vi liker de kvinnene med utstråling, personlighet,naturlig kropp og ansikt, humor og som er jordnære. Damer som tror de er Guds gave til mannen er turnoff. Vel, noen menn liker dem også men da er de gjerne slik selv. Anonymkode: eb308...264 Synd du skriver som anonym Anonymkode: fb5c2...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 16. mai #57 Del Skrevet 16. mai Spør du 1980-mannen vil nok en større andel si de foretrekker kvinner med former. Spør du 2023-mannen vil nok en større andel si tynne nette damer med lite underhudsfett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #58 Del Skrevet 16. mai Om menn virkelig får velge, så velger de begge. Anonymkode: 8f152...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #59 Del Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 9.37): Altså, en fantasidame. Har du funnet ei slik ei enda? Eller må du ty til AI? Anonymkode: c5e3b...fbc Hahaha Slank dame med fyldige pupper er fantasidame og eksisterer ikke i virkeligheten? Jo, det gjør de. Stramme og fine, men fine og store pupper og fyldig rumpe. Min første samboer var f.eks. slik, veldig pen også. Måtte kjøpe BH på spesialbutikk fordi hun var over 170 høy og hadde 65E eller noe slikt i BH-størrelse. Siden det var så smalt rundt var de ikke ekstremt store, men absolutt "store". Small midje og timeglassfigur. Det er ikke enten tjukk eller slank og helt formløs uten pupper. Anonymkode: 18395...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai #60 Del Skrevet 16. mai Ingen av delene. Vel, det handler vel i grunn av definisjonen av ordet spinkel, i mitt hode er det underernært, men hvis det i denne konteksten menes slank, foretrekker jeg det andre alternativet. Anonymkode: 01435...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå