Gå til innhold

Starte tråder hvor en mannlig bruker gir seg ut for å være kvinne


Cor Cubiculum
Gå til løsning Løst av Rhodiola,

Anbefalte innlegg

I seksualitetforumet blir det støtt og stadig opprettet tråder som jeg er overbevist om ikke er seriøse. Gjerne av en mann som fremstiller seg som kvinne. Dette skjer selvsagt anonymt, så 100% sikker kan jeg ikke være. I mine øyne er dette ofte ren trolling og burde ikke være lov. Kan moderator se hvem en anonym trådstarter er og i tilfelle, vil slike tråder bli slettet og synderen utestengt? I alle fall ved stadige gjentagelser.

Endret av Cor Cubiculum
Presisering
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Løsning
Cor Cubiculum skrev (12 timer siden):

I seksualitetforumet blir det støtt og stadig opprettet tråder som jeg er overbevist om ikke er seriøse. Gjerne av en mann som fremstiller seg som kvinne. Dette skjer selvsagt anonymt, så 100% sikker kan jeg ikke være. I mine øyne er dette ofte ren trolling og burde ikke være lov. Kan moderator se hvem en anonym trådstarter er og i tilfelle, vil slike tråder bli slettet og synderen utestengt? I alle fall ved stadige gjentagelser.

Hei @Cor Cubiculum!

Svaret på alle spørsmålene dine er ja. Moderatorer og administratorer kan sjekke hvem det er som står bak innhold postet som AnonymBruker.

Innhold som helt tydelig opprettes for å vekke sterke negative reaksjoner vil i de fleste tilfeller slettes. Den vurderingen bygger på blant annet brukerens tidligere historikk, eventuelle sanksjoner og hva slags kontekst det er snakk om.

For eksempel vil man kjapt erfare at det ikke er mye spillerom for å tulle med eller ufarliggjøre seksuelle overgrep og pedofili, fremsnakke og/eller oppfordre til voldshandlinger, drap, folkeforfølgelse, terror og lignende; også kjent som bruddene som nært sagt garanterer deg en pause fra Kvinneguiden Forum.

Siden du nevner en viktig faktor, stadige gjentagelser, kan jeg bekrefte at det ofte er en indikator på hva hensikten med det aktuelle innholdet er. I alle vurderingssituasjoner knyttet opp mot moderering av forumets innhold eller administrering av forumets medlemmer er det mange nyanser som spiller inn og blir avgjørende i de endelige beslutningene. I vurderingene du spør om er det i hovedsak historikk, kontekst og formulering.

Rhodiola, adm.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...