AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #1 Del Skrevet 29. april 2024 jeg bruker å gå en times tid på tredemølle, veksler mellom å holde litt fast og ha hendene ned. Så begynte jeg å tenke på/ skal hendene henge løst som når man går tur? Eller er det ok å holde seg? Anonymkode: dd84a...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #2 Del Skrevet 29. april 2024 Best trening å ikke holde. Anonymkode: 03cc8...4f7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 29. april 2024 #3 Del Skrevet 29. april 2024 Man går vel slik man vanligvis går? Altså med litt sving på armene. Tror dette gir best utbytte av treningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #4 Del Skrevet 29. april 2024 Jeg bruker gåstaver Anonymkode: d530a...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. april 2024 #5 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): jeg bruker å gå en times tid på tredemølle, veksler mellom å holde litt fast og ha hendene ned. Så begynte jeg å tenke på/ skal hendene henge løst som når man går tur? Eller er det ok å holde seg? Anonymkode: dd84a...ab2 Du skal IKKE holde hendene på tredemølla! Da blir treningseffekten mindre og tallene litt feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #6 Del Skrevet 29. april 2024 Ikke hold... Anonymkode: be232...574 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 29. april 2024 #7 Del Skrevet 29. april 2024 Du skal ikke holde, da "jukser" du og gjør treningen lettere/mindre effektiv. Hvis du holder pga balansen så fester du blikket rett frem og har det der, også tar du på deg nødbremsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. april 2024 #8 Del Skrevet 29. april 2024 Det er ikke vanlig å holde i mølla med mindre man bruker den til opptrening etter skade, eller er veldig svimmel eller veldig gammel. Armene kan svinge slik de gjør når du går til vanlig, eller du kan bøye dem litt mer på samme måten som kappgjengere eller løpere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. april 2024 #9 Del Skrevet 29. april 2024 Du svinger armene frem og tilbake akkurat sånn som du går vanlig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #10 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg bruker å gå en times tid på tredemølle, veksler mellom å holde litt fast og ha hendene ned. Så begynte jeg å tenke på/ skal hendene henge løst som når man går tur? Eller er det ok å holde seg? Anonymkode: dd84a...ab2 Gjør det du er komfortabel med, etterhvert så kan man gå lengre uten å holde. Ta det i ditt tempo Anonymkode: d6edd...8ee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #11 Del Skrevet 29. april 2024 Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 29. april 2024 #12 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Da er det nok bedre å senke tempoet ja, og heller feste nødbremsen til treningstøyet ditt. Jeg har ganske lange ben, skal jeg gå fort så går jeg med tempo mellom 6,5-7. Fra 7 og oppover må jeg begynne å små-jogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. april 2024 #13 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Mellom 5 og 6,5 - fra 7 må jeg småjogge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #14 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Alt fra 4-5 ca, men har korte bein. Men begynn lavt også øker du når du føler at du er mer klar. Det er vell også dagsform som spiller inn, gjør det hos meg ihvertfall Anonymkode: d6edd...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. april 2024 #15 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg er lav og har korte bein, men kan gå helt greit fram til 7,1 km/h. Riktignok i "kappgang-stil", men jeg går. 7,1 er tydeligvis en slags magisk grense for meg, i alle fall akkurat nå. Øker jeg mer blir det jogging. Jeg begynte lavere, og har økt tempoet etterhvert som jeg har følt at jeg kan klare å gå raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #16 Del Skrevet 1. mai 2024 On 4/29/2024 at 10:35 PM, AnonymBruker said: Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Går bare nå pga et brudd og da er det på mellom 6 og litt over 7. (Må begynne å jogge et sted mellom 7 og 8.) Har stigning på minst 4. Men blir oftest mellom 8 og 10, eller opp til 12/13, i intervaller. Anonymkode: 70898...941 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #17 Del Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 22.35): Takk for svar alle sammen. Har gått litt ustødig etter operasjon, men tenker jeg skal få det til uten å holde om jeg senker tempoet Av nysgjerrighet- dere som går, hvilken hastighet har dere? Anonymkode: dd84a...ab2 Jeg begynner på 4,5 i 5-10 minuttee og øker til 5, som er kappgang for meg. Høyere enn det så må jeg jogge. Går og med incline og begynner på 6% på 4,5 pgså øker jeg den óg. Anonymkode: 85ac2...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 1. mai 2024 #18 Del Skrevet 1. mai 2024 Dunno, men jeg må ihvertfall holde meg ellers tryner jeg garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 1. mai 2024 #19 Del Skrevet 1. mai 2024 Har den som regel på 6 i fart og 4-5 i stigning på oppvarming, jeg er 160 høy med korte ben så det er fort nok til oppvarming 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 3. mai 2024 #20 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 21.33): Jeg bruker gåstaver Anonymkode: d530a...1d1 På tredemølle? Hvorfor det i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå