Gå til innhold

En jeg dater har kviser nedentil. Hva syns dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en voksen mann og vi har lagt sammen en gang og da hadde han kviser nedentil og rundt rumpen og slikt. Jeg syns det var ekkelt men jeg har ikke sagt noe til han. Såg dem var gule også flere. Frister ikke helt å ligge med han igjen da jeg ble overrasket. Ikke sett det med andre menn før. 

Anonymkode: 44145...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg dater en voksen mann og vi har lagt sammen en gang og da hadde han kviser nedentil og rundt rumpen og slikt. Jeg syns det var ekkelt men jeg har ikke sagt noe til han. Såg dem var gule også flere. Frister ikke helt å ligge med han igjen da jeg ble overrasket. Ikke sett det med andre menn før. 

Anonymkode: 44145...bb1

Ja har selv sett det på en fyr jeg rota med litt og det var avtennende ja. Sa det til han og ble sur på meg. Han hadde da en hudsykdom så han kunne ikke noe for det. Men er ikke sexy nei. 

Anonymkode: 767e9...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja har selv sett det på en fyr jeg rota med litt og det var avtennende ja. Sa det til han og ble sur på meg. Han hadde da en hudsykdom så han kunne ikke noe for det. Men er ikke sexy nei. 

Anonymkode: 767e9...b5d

Hvorfor sa du det til han?

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars fyr.

Anonymkode: f78af...686

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det kan være avtennende, men når det er sagt synes jeg det virker rart og kommentere det, som om du skulle gått bort til noen og poengtert kvisa som var på nesen

Anonymkode: fa348...192

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsvorter? 

Anonymkode: 4527f...79f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er noe dritt når du må innse at de du dater virkelig er mennesker. 

Anonymkode: 94a7a...4e6

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser nedentil er ganske vanlig og det er vanskelig å få gjort noe med deg.

Anonymkode: 44d61...7d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kviser nedentil er ganske vanlig og det er vanskelig å få gjort noe med deg.

Anonymkode: 44d61...7d4

Nettopp! Man kan liksom ikke styre om de skal komme eller ikke. Vi har forskjellig hud. Men den som ikke liker det får slå opp og gå sin veg da. 

Anonymkode: 85565...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (På 30.4.2024 den 0.05):

Hvorfor sa du det til han?

Sikkert asperger eller noe. Noen har bare ikke filter.

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den som sa det til han: Hvis man møter en som man vet har  feks. Eksem. Og så ser man et område med eksem og sier «du har eksem du, æsj»Hvem sier sånt?🙈😅 

Anonymkode: 05910...077

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsvorter. Smittsomt!

Anonymkode: d7634...026

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg hadde blitt skeptisk. For hva om det ikke er kviser, men noe smittsomt? Tror denne usikkerheten hadde vært avtennende...

Anonymkode: 127ec...191

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Kjønnsvorter? 

Anonymkode: 4527f...79f

 

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjønnsvorter. Smittsomt!

Anonymkode: d7634...026

Ser dere virkelig ikke forskjell på vorter og kviser?

Anonymkode: bc946...978

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Både jeg og mannen kan få kviser på rompa innimellom. Er det noe å henge seg opp i?

Anonymkode: 664ca...2b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Ser dere virkelig ikke forskjell på vorter og kviser?

Anonymkode: bc946...978

Helt sykt. 

Anonymkode: 664ca...2b2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://velbehagklinikk.no/blogg/hvordan-bli-kvitt-kviser-pa-rumpa/

Hvordan forhindre akne og kviser på rumpa

Du kan forhindre kviser på rumpa ved å ha generelt god helse og unngå visse ting, slik som tettsittende klær. 

  • Bruk løse klær når det er mulig. Trange klær, spesielt i kombinasjon med svette, kan forårsake hudirritasjon som fører til follikulitt. Sørg for å skifte klær og ta en dusj etter trening. Mayo Clinic anbefaler også å bruke et nytt håndkle og vaskeklut etter bading.
  • Samarbeid med legen for å behandle eventuelle sykdommer, slik som diabetes.  Kroniske helseproblemer kan gjøre det vanskeligere for kroppen din å bekjempe infeksjoner.
  • Hvis du får follikulitt, sørg for at du får det raskt under kontroll for å unngå karbunkler og behovet for mer aggressiv behandling.
  • Unngå fuktede våtservietter, spesielt de som er laget med MI.

Anonymkode: 02267...074

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og i periode plaget med vonde innvendige kviser nedentil. Fått antibiotikakurer innimellom. Det et fryktelig vondt og jeg kan ikke noe for at det kommer. Heldigvis har jeg mann, så det er ikke noe problem.

Anonymkode: cfed6...22d

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://velbehagklinikk.no/blogg/hvordan-bli-kvitt-kviser-pa-rumpa/

Hvordan forhindre akne og kviser på rumpa

Du kan forhindre kviser på rumpa ved å ha generelt god helse og unngå visse ting, slik som tettsittende klær. 

  • Bruk løse klær når det er mulig. Trange klær, spesielt i kombinasjon med svette, kan forårsake hudirritasjon som fører til follikulitt. Sørg for å skifte klær og ta en dusj etter trening. Mayo Clinic anbefaler også å bruke et nytt håndkle og vaskeklut etter bading.
  • Samarbeid med legen for å behandle eventuelle sykdommer, slik som diabetes.  Kroniske helseproblemer kan gjøre det vanskeligere for kroppen din å bekjempe infeksjoner.
  • Hvis du får follikulitt, sørg for at du får det raskt under kontroll for å unngå karbunkler og behovet for mer aggressiv behandling.
  • Unngå fuktede våtservietter, spesielt de som er laget med MI.

Anonymkode: 02267...074

Dette her er grunnen til at jeg ikke går med truse 😂. En veldig god grunn med andre ord 🏆. Og for dere som lurte....Ja jeg er rar 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...