Gå til innhold

Skal jeg kreve å betale mindre leie pga at det er skittent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leier en bolig i to uker der alt er inkludert; sengetøy, håndduker toalettpapir og såpe.

Da jeg åpnet skuffer og skap så jeg at det ikke var skikkelig rengjort for det var smuler, det er kun 2 håndduker, et krøllete kjøkkenhåndkle fant jeg inni et skap på soverommet og kun én toalettrull.

20240429_155554.thumb.jpg.4e039d8094d18020cc521ab71813ed39.jpg20240429_155621.thumb.jpg.a3f344caf482e53e8141d5ef21025c7b.jpg

Anonymkode: 159c9...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her

20240429_155633.thumb.jpg.1c4ea6da15d9cc805ce0f15706390b1f.jpg20240429_160830.thumb.jpg.8b7f5980f316e80a2ecce86c7a323174.jpgFlere bilder

Anonymkode: 159c9...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 475,-pr natt og det er ikke internett eller oppvaskmaskin.

Kun nrk som tv kanal.

Ts

Anonymkode: 159c9...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den prisen er renholdet helt innenfor. Man har ulik standard.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller bør bo på hotell neste gang.

Anonymkode: c04ef...0a1

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig skittent og veldig billig. Vet ikke helt hva du skulle betale når det er så billig i utgangspunktet .. du kan jo spørre selvsagt, men åpenbart ingen store summer og betale. 

Anonymkode: 394f4...096

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sønn leide leilighet som var veldig skitten da vi overtok. Utleier var nokså lunken så mailet de om ståa, og ga beskjed om at når han flyttet ut ble hans utvask i samme standard. Det godtok de. 

Anonymkode: be728...52c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok det du kan forvente til en så lav pris.

Anonymkode: 6a763...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som leier, betaler dere MER enn 450kr per nart? 😱 eller i lån for den saks skyld. 

Anonymkode: 5ed10...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende bildene til huseier å påpeke det. Hva har du å tape?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nevner ikke om sengetøyet var der? Resten av det du ba om var tilstede. På et hotell regnes det også med at du ikke skal gå gjennom en hel dorull på et kort opphold. Enig i at et toukers opphold burde da hatt hvertfall 2 doruller, men du får heller kjøpe inn selv. Mannen min klarer seg lenge på én dorull han 😅

«Krøllete» kjøkkenhåndkle? Ehhhh… hvis det ikke var skittent kan du ikke kreve å betale mindre bare fordi det ikke var brettet og strykt? 

Smulene er uheldig, men ikke krise, det er virkelig ikke så galt som du skal ha det til, og jeg syns ikke det ser skittent nok ut til å klage på det… hvertfall ikke når det er så billig som det er.


Hvis du vil ha høyere standard, må du betale for det. Betal (den prisen du skal betale) for i natt og ta inn på hotell i morgen heller, siden det ikke er bra nok for deg. 

Anonymkode: c51ec...290

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned, TS. Har du gått rundt og lett etter skitt?

Anonymkode: 3b032...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du begynner snakke om redusert leie, har du varslet utleier og gitt de en mulighet til å rette opp?

Anonymkode: b72dc...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ro ned, TS. Har du gått rundt og lett etter skitt?

Anonymkode: 3b032...d3a

Så ikke ut som det var nødvendig akkurat. En burde forvente bedre enn dette. 

Anonymkode: 50169...710

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dere som leier, betaler dere MER enn 450kr per nart? 😱 eller i lån for den saks skyld. 

Anonymkode: 5ed10...f6d

Om jeg skal bryte ned leien min, så betaler jeg 666 kroner per natt, om det er 31 dager i måneden..

Anonymkode: f108c...032

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dere som leier, betaler dere MER enn 450kr per nart? 😱 eller i lån for den saks skyld. 

Anonymkode: 5ed10...f6d

Svært mange som leier betaler mer enn det, om de bor sentralt. Dette er i tillegg korttidsleie, så  vil si det er billig.

Anonymkode: 6a763...069

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dere som leier, betaler dere MER enn 450kr per nart? 😱 eller i lån for den saks skyld. 

Anonymkode: 5ed10...f6d

Hvor er dette da? 
Jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn lån, men tror ikke du hadde funnet noe så billig og leie i en by nei. 

Anonymkode: 394f4...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dere som leier, betaler dere MER enn 450kr per nart? 😱 eller i lån for den saks skyld. 

Anonymkode: 5ed10...f6d

Jeg betaler mer enn dette i leie. Jeg har bodd i leiligheten i 2 år. Akkurat nå ser det ganske bomba ut her. Lurer på om jeg kan gå ned i leie? 😀

Du har leid deg noe billig piss, og standaren er deretter. Du får hva du betaler for.

Anonymkode: 93625...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre betalt atskillig mer pr. natt på hotell der renholdet var på det nivået der, så jeg vet ikke helt hva du forventer for kr. 475?

Anonymkode: 413f8...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ro ned, TS. Har du gått rundt og lett etter skitt?

Anonymkode: 3b032...d3a

Jeg har ikke lett etter skitt for jeg så det med en gang jeg åpnet bestikkskuffen, og rusket på gulvet lå foran kjøleskapsdøren.

Ts

Anonymkode: 159c9...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...