Gå til innhold

Ring i nesa .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på å ta ring i nesa som 44 åring …. Har vanlige hull/ piercing i ører fra før . Hva syns dere ? 

Anonymkode: 91362...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på jeg bryr meg ikke 

Anonymkode: e7b09...587

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er pent, men for all del, hver sin lyst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller deg enn meg.

Anonymkode: 3d15e...931

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig stor fan av piercinger (selv om jeg bare har noen få). Jeg har en septum piercing og digger den. Med rett smykke så kan jeg også flippe den opp og skjule den. Det kommer godt med i formelle sammenhenger der jeg ikke ser behovet for å vise fram piercingen, eller de dagene hvor jeg ønsker et litt annet utseende. Den grodde utrolig fort og var ikke smertefull å ta. 

Om det er en ring i nesevingen eller en septum piercing du vil ta, så sier jeg uansett kjør på! Jeg synes det er kult når folk eksperimenterer med utseende sitt

Anonymkode: 1ea9a...cd0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær klar over at hvis du angrer deg, vil arret være der for alltid. Jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 0561f...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en som tok det, og endte med å ta den ut fordi det festet seg så mye snørr og buser rundt den i nesa. Man får jo ikke rensket ordentlig når den sitter i. Å snyte seg med nesepiercing... halvparten henger igjen der inne.

Anonymkode: 0f66c...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være fin i nesevingen men liker ikke septum.  Syns det uansett krever en litt spesiell type kvinne.  Og syns ikke nesering går med helt vanlige klær, litt mer boho-aktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva slags hull du snakker om.. men du gjør vel uansett hva du vil selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjenner en som tok det, og endte med å ta den ut fordi det festet seg så mye snørr og buser rundt den i nesa. Man får jo ikke rensket ordentlig når den sitter i. Å snyte seg med nesepiercing... halvparten henger igjen der inne.

Anonymkode: 0f66c...97f

Gjør det da ikke, har hatt septum og har vanlig nesepiercing nå og har aldri hatt det problemet. Man tørker jo av piercingen også. 

Anonymkode: e7b09...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...