Gå til innhold

Fornøyd med vekta di?


Isabel

Er du fornøyd med vekta di??  

  1. 1. Er du fornøyd med vekta di??

    • Ville vært 7-10 kg slankere!
      11
    • Er fornøyd slik jeg er nå!
      15
    • Ville vært 5-6kg slankere!
      10
    • Nei,ville vært 1-4kg slankere!
      9
    • Ville vært mer enn 11kg slankere!
      12


Anbefalte innlegg

jeg vet aldri hvor mye jeg veier..men jeg har jo-jo vekt.. går opp og ned 4 kg som det passer seg.. :=) men jeg er stort sett fornøyd..

dere som vil gå opp i vekt.

begynn og tren..muskler veier litt og det ser penere ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fornøyd jeg.

Har ikke engang badevekt, så jeg aner ikke hva jeg veier.

Men jeg er da frisk og glad, ikke for tykk heller tror jeg.

Tror at jeg har det man kaller "trivselsvekt".

Tidligere hadde jeg et fryktelig dårlig forhold til kroppen min og vekta mi. Syntes at jeg var for tykk og sånt. Nå er jeg kjempefornøyd med alt!

Kunne sikkert gått ned noen kilo da, men det er ikke verd bryet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nei jeg er ikke fornøyd med kroppen eller vekta mi :oops:

Skulle gjerne vært 5-6 kilo slankene og fått trent magen litt, den er grei noen ganger,men etter mat :o

Er i gang da, får se om det sees resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner egentlig ikke hva jeg veier; har da badevekt, men tror den er ganske så feil - og viser at jeg veier mindre enn det jeg virkelig gjør.

Det spiller nå forresten ingen rolle; jeg er fornøyd.

Badevekten brukes for å hente meg inn igjen etter ferier og høytider (sommer, jul, påske). Sommer og jul pleier jeg å ha store eksamener = dårlig appetitt; etterfulgt av masse kos og topp appetitt. Da må det en liten innskjerping til etterpå for å få meg tilbake til før eksamen-vekten. Det er usunt å fyke opp og ned i vekt slik; så jeg prøver være flink å tvinge i meg mat i eksamensperioder og begrense meg sommer og jul, samt få meg mye mosjon.

Hovepoenget for meg er at hodet mitt virker, at jeg føler meg opplagt og fin i de klærne jeg vil gå i.

Slankekur har jeg aldri i mitt liv vært på. Håper jeg likeså slipper unna å måtte ty til fetekurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte på 7-10 kg slankere...

Selv om jeg faktisk har (nesten) samme vekt nå som jeg hadde som 16 åring, og selv om jeg er kjempefornøyd over at jeg har fått bort alle de kiloene (og vel så det) jeg la på meg for 3-4 år siden da jeg var gravid.

Men jeg har lyst til å komme ned i 36 størrelse igjen... Bruker 38 nå... :roll:

Synes 36 passer bedre til høyden min, som ikke akkurat er til å skryte av... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg veier det samme som da jeg var 18 år og ferdig utviklet. Jeg er 1.79 høy og veier 63 kg.

Vil ikke bli lettere, da blir jeg seende syk ut. Har veldig lys hud og er jeg for tynn ser jeg ut som ett spøkelse.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil snu statistikken litt: Jeg ville gjerne lagt på meg noen kilo. Er for spinkel!! :-? (er ikke sykelig tynn, bare veldig spinkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta er jo fullstendig uinteressant, men om jeg ikke skal kverulere (denne gangen), så er svaret:

Ja, absolutt! :)

Trives med kroppen min, og er kanskje (dessverre) en av få unge jenter som er god venn med speilet stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med kroppen min, faktisk. Og etter at jeg møtte mannen med stor M, så er jeg hvertfall fornøyd :sjarmor: Han elsker kroppen min akkurat som den er.

Ble operert for en måned siden, og måtte da veie meg på sykehuset. Må si jeg fikk litt sjokk da, tenkte at det måtte være noe galt med vekta eller noe...men det var riktig. Tenker aldri på vekta mi, eier ikke en badevekt og har ikke veid meg siden ungdomsskolen. Men jeg trener 4 ganger i uka, og har fått endel muskler - i tillegg har jeg tung benbygning. Det rare er jo at jeg ser omtrent lik ut som min venninne som er like høy som meg, 162 cm, og veier 55 kg. Jeg veier 9 kg mer enn henne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte at jeg ville gå ned 11kg eller mer...

Jeg er overvektig, det har jeg vært siden jeg begynte å slite med SF, har prøvd mange ganger å gå ned, men det har ikke virket så veldig...

Jeg vil selvsagt gå ned til "matchvekt" som er nesten 20kg mindre enn jeg veier nå, men samtidig så tror jeg faktisk det er flere andre som vil jeg skal gå ned enn meg selv... Er iallfall det inntrykket jeg får av visse folk. Blir bare deprimert av å prate om vekt, så jeg burde ikke svart på denne undersøkelsen..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har grunn til å være fornøyd med den magen der ElleVille !

Bare jeg blir like fast i fisken som deg nå, så ser vi akkurat like ut (sånn bortsett fra at jeg er hvit som et spøkelse og du er mer gyllen av deg, men du har flere skrubbsår da) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...