Gå til innhold

Fornøyd med vekta di?

Isabel

Er du fornøyd med vekta di??  

1. 1. Er du fornøyd med vekta di??

• Ville vært 7-10 kg slankere!
      11
    • Er fornøyd slik jeg er nå!
      15
    • Ville vært 5-6kg slankere!
      10
    • Nei,ville vært 1-4kg slankere!
      9
    • Ville vært mer enn 11kg slankere!
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kroppen eller vekten?

Jeg er fornøyd med kroppen min, men veier mer enn jeg ser ut - kunne derfor tenke meg å veie mindre, men så er det jo heller ikke det som betyr noe... men hvordan det ser ut og føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten er en uting for den setter griller i hodet på oss i forhold til tall... Jeg er egentlig fornøyd med kroppen min slik den er.. Nei det er løgn - innerst inne har jeg flere ting som jeg synes er feil ved kroppen og utseendet mitt som jeg skulle ønske var annerledes. Størrelsen min er jeg fornøyd med - men badevekten min forteller meg at det ikke hadde gjort noe å miste en to - tre kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er enig med du som sa att du er lei alt slankepratet, tror at det er mange som føler det.

Overalt er det jo snakk om det, i media ikke minst. Så nårr en hele tia hører om slanking og ser syltynne damer som bare er SÅ perfekte så er det ikke rart en får dårlig samvittighet når en f-eks. tar seg en bit sjokolade, sånn har det iallefall blitt meg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ingen alternativ med at

jeg ville veid 3-4 kg. MER ???

Det er faktisk noen der ute som

er for tynne og rett og slett ikke

klarer å legge på seg!

Dette er helt klart akkurat like slitsomt

som å være overvektig

og ha problemer med å ta av seg.

Begge deler er nok like frustrerende for de det gjelder,

det er bare det at når det snakkes om vektproblemer

så tenker de fleste på overvekt og ikke undervekt.

Eller??

YRAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sånn der 95 % fornøyd med vekta, men ville gjerne vært 5 kilo tyngre!! Skulle stått noen svaralternativer for folk som vil opp i vekt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne vært litt slankere, men har ikke noe særlig problemer med å akseptere kroppen min som den er nå. Jeg gikk opp 10-15 kilo på grunn av medisiner, men har nesten gått ned alle de kiloene nå, så jeg er nesten fornøyd :D Både samboeren og datteren min liker at jeg er myk og god også :D

Hvofor er det forresten ikke med noe alternativ for de som synes de er for tynne? Det er vel en del av dem også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg er fornøyd med kroppen min. Vekta har fint lite å si så lenge buksene passer, og det gjør de! :)

(Men hadde ikke sagt nei takk til et par kilo ekstra, sånn hvis jeg skal flisespikke litt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tiggergutt79

Jeg synes man skal prøve og ikke bry seg så mye selv om det er vanskelig.Det er så mye press fra media,man føler seg nesten mislykket om man veier 5 kg som alle mener er formye.Det er vel mer helsefarlig og veie formye enn forlite, men begge deler er vel plagsomt for den det gjelder.men hva er egentlig formye?Etter det media fremstiller som "normalt"så veier jo ca 90% formye.Jeg tror det er viktig og prøve og bry seg om ting som betyr noe.F.eks familie,venner,en fin dag med sol,eller kjæresten,de liker oss sånn vi er!for dem er jo sammen med oss!!!Men alle har vel noe som er feil,vi er vel egentlig vår egen største fiende?!Så kast badevekta og nyt livet og ta en kakebit avog til,man dør ikkje av det!eller bruk resten av livet på og tenke:5 kg mindre,litt tynnar her,større pupper eller hva man selv mener som er feil.hilsen ei som ikker er en str 38,men trives uten det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt ha tenkt meg og gått ned 20-30 kg, men jeg orker bare ikke å streve etter det.....

Så derfor gir jeg bare f... i alle de kiloene og bruker heller tida på å leve.

Det meste av tida er jeg fornøyd og har det veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri fornøyd, jeg. Det har ikke med antall kilo å gjøre, for jeg ser at vekten realistisk sett ikke burde vært lavere. Har høye krav til meg selv, alltid et forbedringspotensiale, kan aldri se meg i speilet og være 100% fornøyd...

:evil:

Lisa-Beth

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Egentlig er jeg fornøyd. Har lenge vært klassifisert som undervektig, nå har jeg kommet meg over den grensa, så vidt det er, men det la seg nesten alt på magen. (potegull og sjokolade nemlig, og det er jo ikke slik man bør gå opp i vekt) Det fordeler seg omkring (eller forsvinner? Vekt har jeg ikke, så jeg vet helt ærlig ikke)

Jeg anser meg som slank, men ikke for tynn. Slik har jeg vært siden jeg var liten. Burde sikkert ideelt sett i alle fall ikke gå NED i vekt.. Det ønsker jeg heller ikke... men bedre kondis hadde ikke skada....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...