Gå til innhold

Verdt det å kjøpe play station 5 når jeg aldri har gamet fast før? (Trenger ny hobby)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du tenke at det er verdt det å kjøpe play station 5 når jeg aldri har gamet fast før? (Grunnen til at jeg tenker begynne game er at jeg trenger en ny hobby som jeg kan gjøre alene innendørs og der jeg får brukt litt hjernekapasitet) 🙂

Jeg er en dame på 30 år som vurderer å kjøpe meg PS5, men har lite erfaring med gaming så er redd jeg skal “kaste vekk pengene”. Men har likt det veldig godt når jeg har prøvd det hos andre da også tenker jeg at det må da være bedre å bruke feks 1-2 timer av dagen på å game ett spille enn å bare sitte passiv i sofaen og se på film og serier? Altså bedre hjernetrim og game noe? ☺️

Anonymkode: 0a9f1...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt økonomi til det så hadde jeg lett gjort det samme når jeg var i starten av tredveårene. Kunne lett kastet vekk mye mer enn bare 1-2 timer hver dag på assasins creed, Harry Potter osv 😂 elsker det! Bare lærte ikke hvor gøy det var før etter jeg fikk kjæreste. 😂🥰

Anonymkode: e6c6c...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Det er vært det. Jeg er ikke noen gamer men har flere konsoller jeg spiller på.

Anonymkode: c35c8...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på!

Jeg spiller selv, men da på gaming pc. Har prøvd PS, men den ble nesten aldri brukt så jeg solgte den. Gikk tilbake til PC. Det handler derimot mer om vaner😊

K28

Anonymkode: f7e5f...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker hjernetrim i stedet for å sitte stille, anbefales det å begynne å spille et musikkinstrument - det er uendelig mer givende og lærerikt enn å "game"; litt spontan Boogie Woogie blir alltid satt pris på i offentlig sammenheng.

Se på videoene nedenfor, og spør deg selv om ikke du ville ha vært den som spilte her:

 

 

Anonymkode: 9cdd8...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det blir bortkasta penger eller ikke kommer da veldig an på.

Det finnes jo tusenvis av spill og velge mellom så tenke du klare nok å finne et :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt verdt det og mye gøyere enn å se på TV-serier.

Anonymkode: cbacd...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller kjøpt Nintendo Switch. Du finner flere koselige spill, mer "casual" enn playstation.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, male32 said:

Jeg ville heller kjøpt Nintendo Switch. Du finner flere koselige spill, mer "casual" enn playstation.

Ca. alt som ikke er laget av Nintendo selv finner du jo (ofte i bedre versjon) på PS5 også. I tillegg blir Switch erstattet av en ny konsoll i løpet av et års tid, så timingen er ikke supergod.

TS, med mindre økonomien din er veldig stram er PS5 er kurant valg det. Hvis du vil ha noe billigere går det eventuelt an å se på Xbox Series S.

Anonymkode: 63804...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste tilfelle bruker du den ikke, og selger den med kanskje 1000kr i tap. 1000kr (+ litt for selve spillene) er ikke mye for å teste ut en hobby 😊 Gaming er kjempegøy, og det finnes virkelig all slags spill, så du er garantert å finne noe som passer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...