Gå til innhold

The Well


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Stirrere som tipser hverandre om beste stirrested. Sjarmerende. 

Anonymkode: e86b6...079

Det skal ikke mye til for å forstå at veltrente studentjenter ser mer attraktive ut enn nakne swingere.

Attraktive mennesker behøver ikke kle av seg klær og sitte med sikkelet nede på knærne og bruke ord som halvkram og nytelse og deilig sex, for å tiltrekke seg noen som vil knulle. 

Anonymkode: 3dfac...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det skal ikke mye til for å forstå at veltrente studentjenter ser mer attraktive ut enn nakne swingere.

Attraktive mennesker behøver ikke kle av seg klær og sitte med sikkelet nede på knærne og bruke ord som halvkram og nytelse og deilig sex, for å tiltrekke seg noen som vil knulle. 

Anonymkode: 3dfac...99b

Det er ikke meningen å tiltrekke seg noen som vil knulle på steder for å trene, bade, slappe av på spa ol. 

Anonymkode: e86b6...079

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er ikke meningen å tiltrekke seg noen som vil knulle på steder for å trene, bade, slappe av på spa ol. 

Anonymkode: e86b6...079

Nei, men det skjer og det vet alle. Vi er del av naturen.

Det blir som disse naturistene som skriver tråder om naturisme og nakenhet og alt er så fint og flott og det handler ikke om sex i det hele tatt *indignasjon* hvordan kan noen tro det *pføy*…

…men de poster trådene på seksualitetsforumet 🙄

Anonymkode: 3dfac...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men det skjer og det vet alle. Vi er del av naturen.

Anonymkode: 3dfac...99b

At idioter er en del av naturen? Selvsagt. 

Anonymkode: e86b6...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser dit ca 1-2 ganger pr mnd for "eventyr", dukker det opp en kjekk mann der så kan jeg gi han en handjob diskre uten at noen ser oss. Utrolig spennende og forbudt, jeg ser helt vanlig ut i 30åra.

Anonymkode: 97d09...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg reiser dit ca 1-2 ganger pr mnd for "eventyr", dukker det opp en kjekk mann der så kan jeg gi han en handjob diskre uten at noen ser oss. Utrolig spennende og forbudt, jeg ser helt vanlig ut i 30åra.

Anonymkode: 97d09...052

Dere er ikke spesielt diskret nei. Jævlig ekkelt når man vil slappe av og så må folk ha sex i offentligheten.

Anonymkode: e86b6...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dere er ikke spesielt diskret nei. Jævlig ekkelt når man vil slappe av og så må folk ha sex i offentligheten.

Anonymkode: e86b6...079

Jo, det skjer 100% diskre. Ville aldri gjort det ellers, lite folk der på dagtid..

Anonymkode: 97d09...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (10 timer siden):

Dersom man går på spa for å stirre eller å bli sett så har man ikke skjønt konseptet.
Et spa er et sted for å slappe av og ikke bry seg om andres tilstedeværelse.
Folks utseende er totalt irrelevant. Det eneste som teller er at alle har det godt.
Har du det ikke godt fordi det er alle slags folk rundt deg så bør du heller bade hjemme.

Nemlig 👏👍
Litt på siden av tema så besøker vi ofte Maspalomas-stranden når vi er på Gran Canaria. Dette er kanskje verdens største nudiststrand og mer avslappet stemning og hyggeligere folk skal man lete lenge etter. Folk generelt er der for å få sol på hele kroppen og for å slippe vått og klamt badetøy. Det er en utrolig frihetsfølelse å kunne bade og sole seg naken uten å krenke andre.

Endret av 911
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, det skjer 100% diskre. Ville aldri gjort det ellers, lite folk der på dagtid..

Anonymkode: 97d09...052

Haha, på hvilken dag da om jeg tør spørre? 😂 Syns alltid det er mye folk 🙈

Anonymkode: 9a7dc...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 23.28):

Det er vel ikke spesielt koselig å gå på konsert eller restaurant heller, om et stort mindretall av gjestene der har spesielle armbånd og er på jakt etter fremmedfolk å knulle. 

Anonymkode: e86b6...079

Du får stille deg i døra på neste konsert eller restaurant for å sjekke om gjestene har armbånd du ikke liker 😄 Da får du høre hvem som er creepy eller ikke. Min anbefaling er å at du holder deg langt unna folk. Det kan jo være at de tenker stygge tanker 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (2 timer siden):

Du får stille deg i døra på neste konsert eller restaurant for å sjekke om gjestene har armbånd du ikke liker 😄 Da får du høre hvem som er creepy eller ikke. Min anbefaling er å at du holder deg langt unna folk. Det kan jo være at de tenker stygge tanker 🤣

Alle tenker mye tanker andre ikke liker. Tanken er fri. 

Men ikke alle lager sexklubb midt i et lokale hvor andre prøver å slappe av. 

Anonymkode: e86b6...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, det skjer 100% diskre. Ville aldri gjort det ellers, lite folk der på dagtid..

Anonymkode: 97d09...052

Joda, tusen takk, var der med jobben på dagtid jeg. 

Anonymkode: e86b6...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Joda, tusen takk, var der med jobben på dagtid jeg. 

Anonymkode: e86b6...079

Ja? Gikk det bra? :) 

Anonymkode: 97d09...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja? Gikk det bra? :) 

Anonymkode: 97d09...052

Det gikk ihvertfall ikke for de som hadde planlagte sex i den badstua. Som sagt, folk er ikke så diskret som de tror. Og de andre som er der på dagtid, er der av en grunn. 

Anonymkode: e86b6...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Dette har jeg ikke tenkt på. Jeg får med meg så lite av ting rundt meg dersom jeg har fokus. Er fokuset mitt å hoppe i kuldevann og deretter gå i badstuen, så gjør jeg det. Tror kanskje det er noe galt med hodet mitt...men det er jo bra i denne sammenhengen 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det gikk ihvertfall ikke for de som hadde planlagte sex i den badstua. Som sagt, folk er ikke så diskret som de tror. Og de andre som er der på dagtid, er der av en grunn. 

Anonymkode: e86b6...079

Hørtes ikke bra ut, ville aldri gjort noe så tydelig.

Det går faktisk ann å gjøre ting helt diskre der :) 

Anonymkode: 97d09...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det skal ikke mye til for å forstå at veltrente studentjenter ser mer attraktive ut enn nakne swingere.

Attraktive mennesker behøver ikke kle av seg klær og sitte med sikkelet nede på knærne og bruke ord som halvkram og nytelse og deilig sex, for å tiltrekke seg noen som vil knulle. 

Anonymkode: 3dfac...99b

Noen av de studentjentene kan faktisk  være swingers også

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg reiser dit ca 1-2 ganger pr mnd for "eventyr", dukker det opp en kjekk mann der så kan jeg gi han en handjob diskre uten at noen ser oss. Utrolig spennende og forbudt, jeg ser helt vanlig ut i 30åra.

Anonymkode: 97d09...052

Det er slike som deg som gjør at The Well har et så dårlig rykte. Skal du ha sex så gjør dette på et sted der ikke hvem som helst kan komme. 

911 skrev (14 timer siden):

Nemlig 👏👍
Litt på siden av tema så besøker vi ofte Maspalomas-stranden når vi er på Gran Canaria. Dette er kanskje verdens største nudiststrand og mer avslappet stemning og hyggeligere folk skal man lete lenge etter. Folk generelt er der for å få sol på hele kroppen og for å slippe vått og klamt badetøy. Det er en utrolig frihetsfølelse å kunne bade og sole seg naken uten å krenke andre.

Helt enig. Men de fleste som ikke er i naturistmijøet og på slike steder tror at nakenhet =sex. 

Synd men sant. 

For min del var det noe av det jeg ble mest overrasket over, etter å ha blitt introdusert for naturiststrand første gang, hvor lite man tenker på at de man ser  (og prater med) der, faktisk er helt nakne.  

Anonymkode: b4ae7...37f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er slike som deg som gjør at The Well har et så dårlig rykte. Skal du ha sex så gjør dette på et sted der ikke hvem som helst kan komme. 

 

Anonymkode: b4ae7...37f

En diskre handjob går ikke under sex..

Anonymkode: 97d09...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En diskre handjob går ikke under sex..

Anonymkode: 97d09...052

Jo! 

Anonymkode: b4ae7...37f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En diskre handjob går ikke under sex..

Anonymkode: 97d09...052

Du kan jo forresten sjekke det med vaktene på The Well. Tror ikke de er enige med deg der. 

Anonymkode: b4ae7...37f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...