Gå til innhold

En venninne av kjæresten spurte hvordan kjæresten min er i senga.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble helt satt ut, hun er gift og vi alle 4 (hun og hennes mann, og jeg og min kjæreste/forlovede) var der. Kjæresten min er først og fremst venner med mannen, men han kjenner henne ganske godt også. 
Så var det noe alkohol involvert og hun spurte rett ut om dette, både hvordan sex livet vårt er og hvordan han er i senga. 
 

Ble satt ut og fleipet det bort med at jeg ikke har sex før ekteskapet (vi er forlovet men vært sammen i noen år, har hatt sex i de årene). Fordi jeg ville svare litt fleipete og komme meg unna spørsmålet, men hun tok ikke hintet og presset på. Sa rett ut at dette ikke er hennes sak. Forloveden min var i ferd med å svare henne selv, men jeg avbrøt med det siste svaret mitt. Vet ikke hva han hadde tenkt å si. Synes det er ekkelt at hun spurte. Kjæresten synes tydeligvis det var humoristisk og sa at hun er vel bare nysgjerrig da. Virker som om han likte interessen. 
Skal jeg ta det opp med henne eller si mer til kjæresten? Tror dere hun liker han? Tror ikke jeg selv hadde vært interessert i hvirdan en mann var i senga uten at jeg var tiltrukket. Men hadde aldri spurt et sånt spørsmål selv. 

Anonymkode: af52b...419

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dette hadde jeg bare latt gå. Noen har jo litt spesielle sosiale antenner. Hadde i hvert fall ikke trodd at hun var interessert i han, da hadde hun ikke tatt opp det temaet når du var til stede. Eventuelt så var de ute etter å fiske etter muligheter for swinging/firkant etc. 

Anonymkode: 808f6...b9c

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg blitt sur over. Hadde avslutta vennskapet med hun «veninnen». Hadde også blitt sur på mannen som likte interessen. Også så flaut for mannen hennes at hun spør om sånnt..

Anonymkode: 8ae8d...392

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det der hadde jeg blitt sur over. Hadde avslutta vennskapet med hun «veninnen». Hadde også blitt sur på mannen som likte interessen. Også så flaut for mannen hennes at hun spør om sånnt..

Anonymkode: 8ae8d...392


Jeg nevnte ikke dette i innlegget, men jeg synes det er veldig råttent gjort ovenfor hennes mann. Han er easygoing og virker ikke som om han brydde seg, men han er slik på mange områder. 

Hun har sagt at hun liker min kjæreste best av alle vennene mannen hennes har. Og helt ærlig ville jeg ikke blitt fryktelig overrasket om det kom frem at hun liker han mer enn bare vennskapelig også. 

Anonymkode: af52b...419

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ting hvis man gjensidig spør hverandres litt på en fest, men at hun sitter ute av det blå og nærmest intervjuer deg om sexlivet er bare sprøtt og frekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha firkant?

Anonymkode: 7bb13...cb2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ble helt satt ut, hun er gift og vi alle 4 (hun og hennes mann, og jeg og min kjæreste/forlovede) var der. Kjæresten min er først og fremst venner med mannen, men han kjenner henne ganske godt også. 
Så var det noe alkohol involvert og hun spurte rett ut om dette, både hvordan sex livet vårt er og hvordan han er i senga. 
 

Ble satt ut og fleipet det bort med at jeg ikke har sex før ekteskapet (vi er forlovet men vært sammen i noen år, har hatt sex i de årene). Fordi jeg ville svare litt fleipete og komme meg unna spørsmålet, men hun tok ikke hintet og presset på. Sa rett ut at dette ikke er hennes sak. Forloveden min var i ferd med å svare henne selv, men jeg avbrøt med det siste svaret mitt. Vet ikke hva han hadde tenkt å si. Synes det er ekkelt at hun spurte. Kjæresten synes tydeligvis det var humoristisk og sa at hun er vel bare nysgjerrig da. Virker som om han likte interessen. 
Skal jeg ta det opp med henne eller si mer til kjæresten? Tror dere hun liker han? Tror ikke jeg selv hadde vært interessert i hvirdan en mann var i senga uten at jeg var tiltrukket. Men hadde aldri spurt et sånt spørsmål selv. 

Anonymkode: af52b...419

Hva så?

Så lenge som mann ikke agerer på det, må man jo nesten bare regne med at andre vil få lyst på ham..?

Dersom det blir en gjentagende greie, ville jeg tatt det opp ved først nykter anledning. Si det rett ut, "jeg er en privat person som har sagt tydelig ifra om at spørsmål rundt mitt sexliv er totalt uakseptabelt. Jeg lurer på hva som får deg til å ikke akseptere andres grenser.. Hvis det er slik at du ikke er fornøyd med ditt, kan du oppsøke en sexolog for tips."..

 

Anonymkode: 2158f...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt han er rå og tilfredsstiller meg på alle måter🤷🏻‍♀️🤭

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du må snakke med samboeren din om at du ikke synes det er noe greit å dele, slik at han vet det til en annen gang. 

Anonymkode: 91f91...c1c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spurt hvordan jeg er i sengen av en kompis av exn, forran ex'n (Da vi var sammen)

Ingen av oss sa noe på det annet enn å bare tulle det bort, men han var ikke en god venn og kommenterte meg  andre ganger også og var tydelig interisert. Uten alkohol. Kan hende denne dama ikke er noen du tjener på å ha i livet, men du kjenner henne best. 

 

Anonymkode: b1826...e99

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble helt satt ut, hun er gift og vi alle 4 (hun og hennes mann, og jeg og min kjæreste/forlovede) var der. Kjæresten min er først og fremst venner med mannen, men han kjenner henne ganske godt også. 
Så var det noe alkohol involvert og hun spurte rett ut om dette, både hvordan sex livet vårt er og hvordan han er i senga. 
 

Ble satt ut og fleipet det bort med at jeg ikke har sex før ekteskapet (vi er forlovet men vært sammen i noen år, har hatt sex i de årene). Fordi jeg ville svare litt fleipete og komme meg unna spørsmålet, men hun tok ikke hintet og presset på. Sa rett ut at dette ikke er hennes sak. Forloveden min var i ferd med å svare henne selv, men jeg avbrøt med det siste svaret mitt. Vet ikke hva han hadde tenkt å si. Synes det er ekkelt at hun spurte. Kjæresten synes tydeligvis det var humoristisk og sa at hun er vel bare nysgjerrig da. Virker som om han likte interessen. 
Skal jeg ta det opp med henne eller si mer til kjæresten? Tror dere hun liker han? Tror ikke jeg selv hadde vært interessert i hvirdan en mann var i senga uten at jeg var tiltrukket. Men hadde aldri spurt et sånt spørsmål selv. 

Anonymkode: af52b...419

Fyll eller autisme?

Anonymkode: 122f9...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsket sikkert å få tilbud om å prøve han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder å si at du ikke vil dele sexlivet. Noen vil dele, andre ikke, trenger ikke lage en greie av det.

Men driver de og pusher så er det bare ren uhøflighet uansett tema.

Anonymkode: 4b6b5...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerinne spurte en gang om hvordan broder'n var i senga

Asså jeg ble kvalm jeg.

 

Svarte Er du seriøs? Og så kutta jeg ut all kontakt.   Fortalte mannen og han ble også skikkelig kvalm. Hadde fint lite med søster å gjøre etter dette,

 

 

TL

Anonymkode: e0e72...77e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, i min omgangskrets er det veeeeeldig vanlig å komme inn på seksuelle tema i fylla, så jeg ville overhodet ikke reagert. Det er noe annet når man er edru, men å være litt frimodig når man er fyll trodde jeg var ganske vanlig. 

Anonymkode: 9459c...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 15.05):

Ble helt satt ut, hun er gift og vi alle 4 (hun og hennes mann, og jeg og min kjæreste/forlovede) var der. Kjæresten min er først og fremst venner med mannen, men han kjenner henne ganske godt også. 
Så var det noe alkohol involvert og hun spurte rett ut om dette, både hvordan sex livet vårt er og hvordan han er i senga. 
 

Ble satt ut og fleipet det bort med at jeg ikke har sex før ekteskapet (vi er forlovet men vært sammen i noen år, har hatt sex i de årene). Fordi jeg ville svare litt fleipete og komme meg unna spørsmålet, men hun tok ikke hintet og presset på. Sa rett ut at dette ikke er hennes sak. Forloveden min var i ferd med å svare henne selv, men jeg avbrøt med det siste svaret mitt. Vet ikke hva han hadde tenkt å si. Synes det er ekkelt at hun spurte. Kjæresten synes tydeligvis det var humoristisk og sa at hun er vel bare nysgjerrig da. Virker som om han likte interessen. 
Skal jeg ta det opp med henne eller si mer til kjæresten? Tror dere hun liker han? Tror ikke jeg selv hadde vært interessert i hvirdan en mann var i senga uten at jeg var tiltrukket. Men hadde aldri spurt et sånt spørsmål selv. 

Anonymkode: af52b...419

Ikke for å skremme deg, men da min og eksens felles venninne (vennepar) spurte meg om hvordan eksen min var i senga, viste det seg at de to var utro sammen noen mnd etterpå. Vi ble skilt for å si det sånn..

Anonymkode: ead78...c65

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun vil  bytte mann for en kveld. 

Dere burde prøve det ut og se om det er noe for dere

Anonymkode: 42ef4...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg det er blitt mer vanlig å snakke om sex og tema som egentlig helst angår de to som er i et forhold. 

Har opplevd flere ganger å få spørsmål om sexlivet. En ting er å ikke ha helt sosiale antenner på den biten når man er 16-18år, men når man bikker 25, og hvertfall 30år, så oppfører man seg. 

Jeg liker ikke å utlevere partner. Men kan feks snakke med venner om at jeg har prøvd sånn eller sånn osv. Men jeg deler kun det jeg ønsker. Spør/maser noen direkte så unngår jeg å svare. Jeg vil bestemme selv hva jeg deler.

Anonymkode: 2070c...ce7

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dessverre tror jeg det er blitt mer vanlig å snakke om sex og tema som egentlig helst angår de to som er i et forhold. 

Har opplevd flere ganger å få spørsmål om sexlivet. En ting er å ikke ha helt sosiale antenner på den biten når man er 16-18år, men når man bikker 25, og hvertfall 30år, så oppfører man seg. 

Jeg liker ikke å utlevere partner. Men kan feks snakke med venner om at jeg har prøvd sånn eller sånn osv. Men jeg deler kun det jeg ønsker. Spør/maser noen direkte så unngår jeg å svare. Jeg vil bestemme selv hva jeg deler.

Anonymkode: 2070c...ce7

Ser ikke noe grunn til at det skulle være noe «dessverre». Har null problemer om å snakke om sex med venninner, men jeg går ikke inn på detaljer. 
 

Men kan fint si at han er rå i sengen og at han er mer opptatt av å tilfredsstille meg enn seg selv. At vi har insane sex og så kan vi fint prate om hva vi liker.

Har fått mye mer detaljer fra venninner, men oftest vedrørende dater enn om de er i et seriøst forhold. 

Anonymkode: 539e6...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...