AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #21 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Okei, I'll go first: I tenårene hang jeg en del sammen med en som jeg var lettere forelsket i, men som ikke hadde planer om noe seriøst. Vi hadde vel "noe", men det ble aldri et forhold, i alle fall. Han var ett år eldre, en såkalt "player", og oppførte seg i tillegg ugreit, der han til slutt flørtet og hadde sex med andre, selv om vi liksom hadde en greie. Det endte meg at jeg droppet all kontakt og fikk ganske snart en annen kjæreste, men det som skjedde forandret meg (til det verre...), og jeg slet med tillit i årevis. Under dette nesten 10 år gamle forholdet, tok han av og til kontakt, og hadde sikkert 15 kjærester og utallige hook-ups på den tiden jeg hadde én. Med andre ord, fyren var og forble like håpløs! Da jeg ble singel igjen, gikk det ikke lenge før han var på pletten igjen. Denne gangen møttes vi, da jeg gjerne ville treffes igjen for å se hvordan ting var etter så mange år. Han ble veldig interessert etter dette og ønsket å utvikle relasjonen. Nå var han dønn imponert over alt med meg, og sa etter hvert rett ut at jeg var den han ville flytte sammen med og få barn med... Jeg kjente etterhvert at jeg ikke hadde de rette følelsene og ønsket heller ikke et forhold, da jeg ikke stolte på ham pga. tidligere, osv. Long story stort; det endte meg at jeg lå med fire av hans beste venner mens vi holdt på, og fortalte ham dette, i samme slengen at jeg fortalte at jeg ikke ville bli kjærester. Han gikk i kjelleren og ble fly forbannet og lei seg. Rett etter traff jeg min nåværende ektemann, giftet meg og fikk barn. Kanskje litt slemt, men ja, noen ganger tar det over 10 år før karma is a bitch! Og noen ganger skaper man selv et "monster".. Han forsøker fortsatt å ta kontakt, men det slipper jeg vel å nevne 🙃😂 Få høre ditt verste/beste moment! Anonymkode: f694f...936 Lurer på om karma biter deg i ræva om ti år. Anonymkode: 64059...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #22 Del Skrevet 29. april 2024 Eks kjæresten min skaffa seg tinder etter 6 mnd med meg, og ble oppdaga av min veninne, som jobber med min forrige eks og massevis av felles venner fant ut av det. 🙈 Han ødela antageligvis også en god del jobbmuligheter for seg selv fordi min eks kjenner massevis av folk i bransjen. Av div andre sammensatte grunner fikk han faktisk ikke oppdrag på 4 mnd i fjor. Trur det går bra nå da. Anonymkode: 25057...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha69 Skrevet 29. april 2024 #23 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, I'll go first: I tenårene hang jeg en del sammen med en som jeg var lettere forelsket i, men som ikke hadde planer om noe seriøst. Vi hadde vel "noe", men det ble aldri et forhold, i alle fall. Han var ett år eldre, en såkalt "player", og oppførte seg i tillegg ugreit, der han til slutt flørtet og hadde sex med andre, selv om vi liksom hadde en greie. Det endte meg at jeg droppet all kontakt og fikk ganske snart en annen kjæreste, men det som skjedde forandret meg (til det verre...), og jeg slet med tillit i årevis. Under dette nesten 10 år gamle forholdet, tok han av og til kontakt, og hadde sikkert 15 kjærester og utallige hook-ups på den tiden jeg hadde én. Med andre ord, fyren var og forble like håpløs! Da jeg ble singel igjen, gikk det ikke lenge før han var på pletten igjen. Denne gangen møttes vi, da jeg gjerne ville treffes igjen for å se hvordan ting var etter så mange år. Han ble veldig interessert etter dette og ønsket å utvikle relasjonen. Nå var han dønn imponert over alt med meg, og sa etter hvert rett ut at jeg var den han ville flytte sammen med og få barn med... Jeg kjente etterhvert at jeg ikke hadde de rette følelsene og ønsket heller ikke et forhold, da jeg ikke stolte på ham pga. tidligere, osv. Long story stort; det endte meg at jeg lå med fire av hans beste venner mens vi holdt på, og fortalte ham dette, i samme slengen at jeg fortalte at jeg ikke ville bli kjærester. Han gikk i kjelleren og ble fly forbannet og lei seg. Rett etter traff jeg min nåværende ektemann, giftet meg og fikk barn. Kanskje litt slemt, men ja, noen ganger tar det over 10 år før karma is a bitch! Og noen ganger skaper man selv et "monster".. Han forsøker fortsatt å ta kontakt, men det slipper jeg vel å nevne 🙃😂 Få høre ditt verste/beste moment! Anonymkode: f694f...936 Hei Ts. Jeg har lest hele tråden din og støtter din holdning. Jeg har og en eks Jeg skulle gjerne fortalt om. Men kan du skrive til meg pm? Vil ikke ta det åpenlyst her inne, siden det er så mange fordømmende mennesker her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #24 Del Skrevet 29. april 2024 Jeg var hektet på en fyr fra jeg var 16 til jeg var 27, ung, naiv og håpefull, til slutt ble det oss, etter maange faser med ghosting og stillhet fra hans side. Så ghosted han meg igjen, i forholdet. Det knuste hjertet mitt og vekket meg samtidig, og jeg brøt med ham. Dvs jeg svarte ham aldri når han kom tilbake, og han ble også veldig ufin mot meg for en reaksjon. Til slutt lot han meg være, og etter en stund fikk han kjæreste, skal ikke lyve og si at det ikke gjorde vondt, det gjorde jævlig vondt. De var sammen i rundt ett år før hun var utro mot ham på fest. Jeg må si at det var en liten del av meg som tenkte at det der hadde han litt godt av. Anonymkode: 98911...332 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 29. april 2024 #25 Del Skrevet 29. april 2024 Å ligge med en fyrs kompiser for å hevne seg sier mye om deg. Og det er ikke særlig positivt for å si det slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha69 Skrevet 29. april 2024 #26 Del Skrevet 29. april 2024 Skriv til meg TS Du virker som ei kul dame som jeg kunne tenke å skrive med ang tema ditt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 29. april 2024 #27 Del Skrevet 29. april 2024 (endret) . Endret 30. april 2024 av Mayer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #28 Del Skrevet 30. april 2024 Høres ut som nye standarden i 2024. Menn kaller damer som deg for psykopater. De fikk det ikke som de ville. Damer kaller menn det viser seg de har null kjemi med for narsissister. Lett og slenge ut mentale diagnoser på folk uten at personen har formelt fått diagnosen satt av spesialist. I disse tilfellene vil jeg gjerne høre begge sider av saken. Litt avsporing men ts hevn vil aldri være av det gode slik du beskriver. Å ligge med 4 kompiser så kan du ikke se sex som noe fint mellom to mennesker slik det burde være. Rart at sex skal være så hard valuta at det får folk ut av balanse av hvem folk har sex med og at det var ett bevisst spill. Anonymkode: 2d826...e66 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #29 Del Skrevet 30. april 2024 Glemte en ting til. Når sex ikke betyr noe spesielt idag som folk hele tiden skriver på kg. Det var bare sex han skylder deg ingenting og bla bla. Fort du brukte det som hevn da ble tonen annen her. Da var det tarvelig det du gjorde ts iflg flere svar her😂er jo komisk .. who cares det var bare sex begge var single så nå må dere bestemme dere om sex er bare sex eller ikke😂😂? Anonymkode: 2d826...e66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #30 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte en ting til. Når sex ikke betyr noe spesielt idag som folk hele tiden skriver på kg. Det var bare sex han skylder deg ingenting og bla bla. Fort du brukte det som hevn da ble tonen annen her. Da var det tarvelig det du gjorde ts iflg flere svar her😂er jo komisk .. who cares det var bare sex begge var single så nå må dere bestemme dere om sex er bare sex eller ikke😂😂? Anonymkode: 2d826...e66 Blir fort veldig komisk når folk krampeaktig forsøker å late som om de er "progressive" og "moderne". Får litt problemer med å holde meg når f.eks en av gutta blir stiv i maska men prøver å spille kul med at "fortid er fortid" når han finner ut at dama hans er et hakk i sengestolpen til kompisen men ingen av dem har nevnt noe. Sånt er bare poetisk! 😂 Anonymkode: 35228...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #31 Del Skrevet 30. april 2024 Venninna mi hadde en ex som var utro flere ganger og generelt en drittsekk i oppførselen. Den nye kjæresten hans flørter og ligger rundt og det er ganske åpenlyst for alle unntatt han Anonymkode: f641a...4a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #32 Del Skrevet 30. april 2024 Det føles godt å ha ligget med 4 av kompisene til en og samme fyr?!?!?! Da tør jeg ikke tenke på hvordan frekvensen din ellers ser ut... Du har jo bare sunket ned forbi hans nivå, og gjort deg selv til et usselt og dårlig menneske. Om det såret han har dere bare endt opp to stk med vonde følelser, minus og minus blir liksom ikke pluss. Bare sørgerlig å lese. Håper du får det bedre med deg selv, tross lasten. Anonymkode: 72082...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #33 Del Skrevet 30. april 2024 Å bli utsatt for hevn er ikke det samme som karma. Anonymkode: 8047e...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 30. april 2024 #34 Del Skrevet 30. april 2024 Har ikke helt forstått behovet med å ta hevn. Det viser vel egentlig bare at man ikke er helt over personen og samtidig viser man hvor dypt ting stakk osv. - Hva med å bare gå videre? Bruk tid og energi på ting som kan gi noe tilbake. Og ut fra innlegget til TS, så er vel egentlig mitt inntrykk at TS er en drittsekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #35 Del Skrevet 30. april 2024 Min x manipulerte meg til de grader. Jeg var 16 år når jeg møtte han. Han var to år eldre. Meget sjalu. Bare jeg snakket med noen så ble det bråk. Politiet snakket vi med hver helg når han drakk. For da var han ufyselig. Så det ikke da. Men så det når jeg ble eldre og tenkte over forholdet. Han isolerte meg til slutt. Mistet alle mine venner. Fikk ikke være sosial med noe andre enn han. Kom meg ut av det tilslutt. Han ble samboer med ei med en gang. Fikk barn. Det fungerte ikke. No er han feit og mista håret. Så jeg tenker tilpass for deg at du ikke har det gode livet. Du har sikkert ødelagt hun du fikk barn med også. Så ja. Jeg fryder meg. Anonymkode: 90206...7ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #36 Del Skrevet 30. april 2024 Tror du har misforstått hva karma er. Anonymkode: f60ce...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #37 Del Skrevet 30. april 2024 Hevnen var å la 4 av kompisene hans tømme seg i deg… 😂 Anonymkode: 35228...2f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #38 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Må bare applaudere det når kvinner for en gangs skyld tar igjen..det er så forfriskende. Nei. Det er ikke forfriskende. Det er bare trist. Å ta igjen med samme mynt gjør ikke verden til et bedre sted. Det tilfører kun mer smerte. Å heve seg over det er det eneste som ville vært forfriskende og gjort at du kunne gått fra det med æren i behold Anonymkode: 5cc87...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #39 Del Skrevet 30. april 2024 Pinlig moment på happen der jeg som leder så en ansatt som var skikkelig sånn barnslig sur mobbetype, mye yngre enn jeg så ikke dårlig ut han, men ville aldri funnet på å like ham på dating side. Jeg så han i det der matching spillet, og var litt nysgjerrig om det kunne være han som hadde likt meg fordi om han gjorde var det sannsynligvis kødd. Så trykket på han i spillet, det var ikke match. Men jeg skjønte jo ikke at når jeg trykket på ham i spillet, så hadde jeg likt ham. Et par dager senere matchet jeg med ham. Og senere unmatchet han med meg og jeg satt der og tenkte at de sikkert flirer seg ihjel fordi de er barnslige mobbere av natur. Så det som var karma og lærdom her er at jeg visste jeg ikke skulle ha satt meg i så sårbar situasjon som å være på dating sider som happn. Anonymkode: 3c39f...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #40 Del Skrevet 30. april 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Okei, I'll go first: I tenårene hang jeg en del sammen med en som jeg var lettere forelsket i, men som ikke hadde planer om noe seriøst. Vi hadde vel "noe", men det ble aldri et forhold, i alle fall. Han var ett år eldre, en såkalt "player", og oppførte seg i tillegg ugreit, der han til slutt flørtet og hadde sex med andre, selv om vi liksom hadde en greie. Det endte meg at jeg droppet all kontakt og fikk ganske snart en annen kjæreste, men det som skjedde forandret meg (til det verre...), og jeg slet med tillit i årevis. Under dette nesten 10 år gamle forholdet, tok han av og til kontakt, og hadde sikkert 15 kjærester og utallige hook-ups på den tiden jeg hadde én. Med andre ord, fyren var og forble like håpløs! Da jeg ble singel igjen, gikk det ikke lenge før han var på pletten igjen. Denne gangen møttes vi, da jeg gjerne ville treffes igjen for å se hvordan ting var etter så mange år. Han ble veldig interessert etter dette og ønsket å utvikle relasjonen. Nå var han dønn imponert over alt med meg, og sa etter hvert rett ut at jeg var den han ville flytte sammen med og få barn med... Jeg kjente etterhvert at jeg ikke hadde de rette følelsene og ønsket heller ikke et forhold, da jeg ikke stolte på ham pga. tidligere, osv. Long story stort; det endte meg at jeg lå med fire av hans beste venner mens vi holdt på, og fortalte ham dette, i samme slengen at jeg fortalte at jeg ikke ville bli kjærester. Han gikk i kjelleren og ble fly forbannet og lei seg. Rett etter traff jeg min nåværende ektemann, giftet meg og fikk barn. Kanskje litt slemt, men ja, noen ganger tar det over 10 år før karma is a bitch! Og noen ganger skaper man selv et "monster".. Han forsøker fortsatt å ta kontakt, men det slipper jeg vel å nevne 🙃😂 Få høre ditt verste/beste moment! Anonymkode: f694f...936 Var vel helst du som var bitchen her 😆Nedverdiger deg selv for å hevne deg på en som holdt deg på gress ... Anonymkode: 7e524...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå