Gå til innhold

Ditt beste "karma is a bitch"-moment i dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, I'll go first:

I tenårene hang jeg en del sammen med en som jeg var lettere forelsket i, men som ikke hadde planer om noe seriøst. Vi hadde vel "noe", men det ble aldri et forhold, i alle fall. Han var ett år eldre, en såkalt "player", og oppførte seg i tillegg ugreit, der han til slutt flørtet og hadde sex med andre, selv om vi liksom hadde en greie. Det endte meg at jeg droppet all kontakt og fikk ganske snart en annen kjæreste, men det som skjedde forandret meg (til det verre...), og jeg slet med tillit i årevis. Under dette nesten 10 år gamle forholdet, tok han av og til kontakt, og hadde sikkert 15 kjærester og utallige hook-ups på den tiden jeg hadde én. Med andre ord, fyren var og forble like håpløs!

Da jeg ble singel igjen, gikk det ikke lenge før han var på pletten igjen. Denne gangen møttes vi, da jeg gjerne ville treffes igjen for å se hvordan ting var etter så mange år. Han ble veldig interessert etter dette og ønsket å utvikle relasjonen. Nå var han dønn imponert over alt med meg, og sa etter hvert rett ut at jeg var den han ville flytte sammen med og få barn med... Jeg kjente etterhvert at jeg ikke hadde de rette følelsene og ønsket heller ikke et forhold, da jeg ikke stolte på ham pga. tidligere, osv. Long story stort; det endte meg at jeg lå med fire av hans beste venner mens vi holdt på, og fortalte ham dette, i samme slengen at jeg fortalte at jeg ikke ville bli kjærester. Han gikk i kjelleren og ble fly forbannet og lei seg. Rett etter traff jeg min nåværende ektemann, giftet meg og fikk barn.

Kanskje litt slemt, men ja, noen ganger tar det over 10 år før karma is a bitch! Og noen ganger skaper man selv et "monster"..

Han forsøker fortsatt å ta kontakt, men det slipper jeg vel å nevne 🙃😂 Få høre ditt verste/beste moment!

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere, egentlig.

En kollega på den gamle arbeidsplassen som ønsket å rote litt, men sa at han var blitt såret i sitt tidligere ekteskap (nylig avsluttet), derfor var han ikke klar for noe seriøst. Jeg tok det veldig tungt, særlig fordi to måneder senere hadde han en ung, pen samboer. Som han giftet seg med noen måneder etterpå. Så fikk de to barn på rappen. Så sluttet sexen. Helt. Hun var ikke lenger interessert. Da begynte han plutselig å skrive til meg og ønsket å mimre. Ha. Ha.

En mann som jeg hadde skikkelig hekt på, som behandlet meg superstygt (ikke fysisk vold, men mye annet). Da jeg endelig ble frigjort fra hekten, møtte jeg en mannen jeg er gift med i dag. Er veldig lykkelig med ham, og vi utgjør en skikkelig stødig familie sammen med barna våre. Mannen jeg hadde hekt på, er nå i den samme tolvårsperioden på sin sjette samboer, og det ender med drama hver jævla gang. Han har blitt eldre og mye styggere, og drar ikke så lett damer lenger. Igjen. Ha. Ha.

Anonymkode: bd620...6a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg fikk ut av innlegget ditt TS, er at du er en drittsekk 🤷‍♂️

Anonymkode: 09084...faf

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eneste jeg fikk ut av innlegget ditt TS, er at du er en drittsekk 🤷‍♂️

Anonymkode: 09084...faf

HAHA, men ja, det kan jeg være. Så det er helt riktig.. Men ikke mot de som er snille og greie :)  TS

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HAHA, men ja, det kan jeg være. Så det er helt riktig.. Men ikke mot de som er snille og greie :)  TS

Anonymkode: f694f...936

En drittsekk er en drittsekk, dessverre. Så den karmaen du snakker om kommer vel og biter deg i ræva snart. 

Anonymkode: 09084...faf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En drittsekk er en drittsekk, dessverre. Så den karmaen du snakker om kommer vel og biter deg i ræva snart. 

Anonymkode: 09084...faf

Karma har kommet til meg før, det skal være sikkert. Men akkurat denne episoden tror jeg er ham vel fortjent! En fyr som har såret og bedratt hvert eneste kvinnemenneske han har vært involvert i. Hvorfor er DU så berørt av at han her fikk payback? Er du redd for at kvinner skal begynne å ta igjen på deg, kanskje? TS

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Karma har kommet til meg før, det skal være sikkert. Men akkurat denne episoden tror jeg er ham vel fortjent! En fyr som har såret og bedratt hvert eneste kvinnemenneske han har vært involvert i. Hvorfor er DU så berørt av at han her fikk payback? Er du redd for at kvinner skal begynne å ta igjen på deg, kanskje? TS

Anonymkode: f694f...936

Ikke at jeg har noe spes sympati med denne fyren, men jeg ser ikke helt hvordan du "vinner" på å bli like laus og tarvelig som han ved å ligge med 4 av hans bestekompiser. Det er jo bare ekkelt.

Anonymkode: 0517a...303

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare applaudere det når kvinner for en gangs skyld tar igjen..det er så forfriskende. 

Jeg skriker ikke engang til de som har oppført seg sinnsykt mot meg når jeg møter dem på gaten. Jeg ser bare bort. Selv om skulle ønske rasshøl fikk den typen drama utenfor stuedøren..

 

Anonymkode: 1f741...918

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Karma har kommet til meg før, det skal være sikkert. Men akkurat denne episoden tror jeg er ham vel fortjent! En fyr som har såret og bedratt hvert eneste kvinnemenneske han har vært involvert i. Hvorfor er DU så berørt av at han her fikk payback? Er du redd for at kvinner skal begynne å ta igjen på deg, kanskje? TS

Anonymkode: f694f...936

Nei? Jeg er en hyggelig kvinne. 

Anonymkode: 09084...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei? Jeg er en hyggelig kvinne. 

Anonymkode: 09084...faf

Yeah right. Så hva er problemet ditt? 🤨 TS

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ikke at jeg har noe spes sympati med denne fyren, men jeg ser ikke helt hvordan du "vinner" på å bli like laus og tarvelig som han ved å ligge med 4 av hans bestekompiser. Det er jo bare ekkelt.

Anonymkode: 0517a...303

Uenig, jeg fikk jo noe positivt ut av det: bra sex. Har vel gjort mye verre ting enn dette, men dette er det som er gøy å fram med tanke på payback for hans del! Ts

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Yeah right. Så hva er problemet ditt? 🤨 TS

Anonymkode: f694f...936

At du er en drittsekk, og at dersom den karmaen du tror på finnes, så kommer den til å ta deg. 

Anonymkode: 09084...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At du er en drittsekk, og at dersom den karmaen du tror på finnes, så kommer den til å ta deg. 

Anonymkode: 09084...faf

I don't care! Ikke alle fæle ting som skjer er karma, og uansett bryr det meg ikke, da det var så verdt det! 🤠 TS

Anonymkode: 9f0ee...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

I don't care! Ikke alle fæle ting som skjer er karma, og uansett bryr det meg ikke, da det var så verdt det! 🤠 TS

Anonymkode: 9f0ee...f62

Psykopatiske tendenser også, ja.

Anonymkode: 09084...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, litt samme som har skjedd her, folk som kommer luskende tilbake med halen mellom beina, når det er for sent.

Ene hadde jeg hekt på i mange år, men jeg var aldri bra nok for annet enn sex for han. Ti år senere var jeg hans "the one that got away", og det er jeg fremdeles. Da han først kom inn i livet mitt igjen var jo det en gammel drøm som ble oppfylt, plutselig hadde jeg han og jeg ga det en sjanse - men følelsene var nok litt borte, vi hadde vokst fra hverandre, whatever... jeg dumpet han ikke som hevn, men fordi jeg ikke var forelsket i han lengre. Det toget var gått.

En annen dumpet meg bare for å date ei annen. De ble sammen og levde i sin lykkeboble mens jeg satt hjemme og gråt døgnet rundt. Et halvt år senere hadde jeg stablet meg på beina igjen og begynt å komme over han. Da han kom på døra gråtende og angrende og liksom bare hadde tenkt på meg hele tiden, så kastet jeg han ut første gangen, han var også full og fremdeles sammen med henne. Men han gjordet det slutt med henne og gikk veldig etter meg, og jeg på date med han og vi ble litt sammen igjen.. Men det var noe som var ødelagt. Jeg hadde også flyttet (litt pga kjærlighetssorgen faktisk, for liten by å ha en eks i), og avstandsforhold gjorde det også lite ideelt. Så jeg gjorde det slutt. 

Anonymkode: 0e853...dcd

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psykopatiske tendenser også, ja.

Anonymkode: 09084...faf

Om hun likte sexen er det ikke noe psykotisk med det. Det er ikke unormalt at noen har kjekke kompiser. Hun likte han ikke, så det hadde ikke mye betydning for henne å beholde han lenger. 

Anonymkode: e294f...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drama og sjalusi og følelser får det verste frem i mennesker ja. Sex med 4 av kompisene høres sykt ut ja. Får håpe dem har fortaldt det til han.

Anonymkode: aa931...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drama og sjalusi og følelser får det verste frem i mennesker ja. Sex med 4 av kompisene høres sykt ut ja. Får håpe dem har fortaldt det til han.

Anonymkode: aa931...0c6

Ups sorry du hadde fortaldt han det ja. Får håpe du var et godt ligg da.

Anonymkode: aa931...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått karma, Ts.

Det du gjorde mot ham var på ingen måte karma - det var kun din egen hevnlyst. En hevnlyst du hadde gnukket på i over 10 år. Det viser at du i denne tiden ikke har tatt ansvar for egne følelser og psykiske helse, men heller har holdt oppe og dyrket hevnlysten.

Om du virkelig tror på faktisk karma, da står du nå på samme sted som han gjorde da han behandlet deg ufint. Trolig står du faktisk verre enn ham nå, fordi ditt motiv var ren og uforfalsket hevnlyst, ikke umodenhet.

 M Obama sa "when they go low, we go high!". Du gjorde det motsatte, ts. At du godter deg over å såre en annen person viser hvor lavt du står i deg selv.

For din egen del bør du kanskje håpe karma ikke eksisterer...

Anonymkode: 1942d...f42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du har misforstått karma, Ts.

Det du gjorde mot ham var på ingen måte karma - det var kun din egen hevnlyst. En hevnlyst du hadde gnukket på i over 10 år. Det viser at du i denne tiden ikke har tatt ansvar for egne følelser og psykiske helse, men heller har holdt oppe og dyrket hevnlysten.

Om du virkelig tror på faktisk karma, da står du nå på samme sted som han gjorde da han behandlet deg ufint. Trolig står du faktisk verre enn ham nå, fordi ditt motiv var ren og uforfalsket hevnlyst, ikke umodenhet.

 M Obama sa "when they go low, we go high!". Du gjorde det motsatte, ts. At du godter deg over å såre en annen person viser hvor lavt du står i deg selv.

For din egen del bør du kanskje håpe karma ikke eksisterer...

Anonymkode: 1942d...f42

Jeg tror DU har misforstått karma. La oss si at du var ham, og var utro mot alle dine kjærester og generelt var en manipulerende asshole på daglig basis. Med mindre han er gay, må det jo nettopp en dame til for å gi karma. Og jeg er dame :) Tenker at det blir mer naturlig å tenke at karma vil være å få igjen sin egen "medisin" på det feltet det gjelder. Eller er du av de som tenker at "shit, h*n har fått kreft! Det må være fordi h*n var utro i 2010"? 

Noen mennesker greier faktisk å notere ting i bakhodet, og går ikke og "gnur" på det i årevis. Hvis sjanser byr seg, tar vi en for laget (i dette tilfellet for forsmådde kvinner) og oss selv, og gir en god gammeldags payback! Støtter ikke at man skal "heve seg" over at folk gjør dritt mot deg. Når du tar igjen, balanserer man i alle fall energien og viser ovenfor seg selv at hey, dette var ikke greit! Gratulerer til deg som mener at en fyr på 35 år (i dag) som driver på likedan, bare kan unnskyldes for å være umoden. Mens vi kvinner er "slutty", "ufine", "hevnlystne" og det som verre er, hvis man gir igjen et mannfolk med samme mynt. 

Er ikke redd for karma, og bryr meg ikke, som sagt. Fordi det som er gjort er gjort, og det føles godt. TS

Anonymkode: f694f...936

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...