AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?... Anonymkode: b2458...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Del Skrevet 29. april Her kan du lese ulike erfaringer som folk har med disse bilene. https://bilguiden.broom.no/ Anonymkode: 4cd49...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Del Skrevet 29. april Det var tre biler som gir skyhøye utgifter, ikke noe positivt i den retning på noen av de. Anonymkode: 74700...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?... Anonymkode: b2458...fe2 Å fy flate. Lykke til med å holde en av de utgiftsmaskinene gående. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?... Anonymkode: b2458...fe2 Svært dyre i drift alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april TomSawyer skrev (1 time siden): Å fy flate. Lykke til med å holde en av de utgiftsmaskinene gående Glemte og nevne at jeg kjører alt fra 5000 til 8000 km i året... Anonymkode: b2458...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte og nevne at jeg kjører alt fra 5000 til 8000 km i året... Anonymkode: b2458...fe2 Hva skal du med en sånn bil når du kjører så lite? Anonymkode: 7cc05...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skal du med en sånn bil når du kjører så lite? Anonymkode: 7cc05...ca7 Tja tenkte på plassen og nissan er jo et asia merke de skal være billigere enn feks volvo og mercedes Anonymkode: b2458...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Del Skrevet 29. april Må ikke finne på å kjøpe en så gammel bil som er så dyr i drift. Du kommer til å få store utgifter til reparasjoner i tillegg Anonymkode: 50750...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Del Skrevet 29. april Vito er selveste paradeeksempel på en drittbil. Styr unna! XC90 er flotte biler, men begynner å dra meget på årene. De er tunge og alt av oppheng og hjullager og slikt vil kreve mye oppmerksomhet nå. Utrolig dyr i drift. Pathfinder er typisk brukt som arbeidsbiler. Enkle og greie, men jeg kan ikke skjønne hvor du skal finne en slik uten et stort vedlikeholdsetterslep? Anonymkode: 98af0...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Del Skrevet 30. april Du skal ha veldig god råd for å kjøpe en XC90. De er svindyre å fikse på. Anonymkode: d48a5...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannisinbestealder Skrevet 6. mai #12 Del Skrevet 6. mai Jeg støtter det som skrives om forventede utgifter på slike biler. Dette må forventes å bli høye kostnader pr kilometer. Jeg pleier å tenke at forventet levetid på en bil er 20 år. Det er stor sannsynlighet for at du må sende en bil til huggeren etter å ha kostet på den betydelige penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Del Skrevet 7. mai Mannisinbestealder skrev (19 timer siden): Jeg støtter det som skrives om forventede utgifter på slike biler. Dette må forventes å bli høye kostnader pr kilometer. Jeg pleier å tenke at forventet levetid på en bil er 20 år. Det er stor sannsynlighet for at du må sende en bil til huggeren etter å ha kostet på den betydelige penger Glemte og nevne at jeg kjører maks 8000 km i året har satt 8000 km på min XC70 og gjør det samme me en bil nr 2 hvis det er det laveste jeg kan sette... Anonymkode: b2458...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 17.31): Glemte og nevne at jeg kjører maks 8000 km i året har satt 8000 km på min XC70 og gjør det samme me en bil nr 2 hvis det er det laveste jeg kan sette... Anonymkode: b2458...fe2 Har du sjekket ut Maxus Euniq 5? Ved mye småkjøring skal du streve med å finne bedre egna storbil. Anonymkode: 98af0...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå