Gå til innhold

Vurderer og kjøpe en av disse biltypene...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?...

Anonymkode: b2458...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var tre biler som gir skyhøye utgifter, ikke noe positivt i den retning på noen av de.

Anonymkode: 74700...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?...

Anonymkode: b2458...fe2

Å fy flate. Lykke til med å holde en av de utgiftsmaskinene gående.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei jeg er i tenkeboksen angående en volvo XC90 2003-2006 og nissan Pathfinder 2005-2006 og MB Vito 2004-2007 lurer på om noen kan ramse opp ulempene med disse bilene?...

Anonymkode: b2458...fe2

Svært dyre i drift alle tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (1 time siden):

Å fy flate. Lykke til med å holde en av de utgiftsmaskinene gående

Glemte og nevne at jeg kjører alt fra 5000 til 8000 km i året...

Anonymkode: b2458...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Glemte og nevne at jeg kjører alt fra 5000 til 8000 km i året...

Anonymkode: b2458...fe2

Hva skal du med en sånn bil når du kjører så lite?

Anonymkode: 7cc05...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva skal du med en sånn bil når du kjører så lite?

Anonymkode: 7cc05...ca7

Tja tenkte på plassen og nissan er jo et asia merke de skal være billigere enn feks volvo og mercedes 

Anonymkode: b2458...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å kjøpe en så gammel bil som er så dyr i drift. Du kommer til å få store utgifter til reparasjoner i tillegg

Anonymkode: 50750...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vito er selveste paradeeksempel på en drittbil. Styr unna! XC90 er flotte biler, men begynner å dra meget på årene. De er tunge og alt av oppheng og hjullager og slikt vil kreve mye oppmerksomhet nå. Utrolig dyr i drift. Pathfinder er typisk brukt som arbeidsbiler. Enkle og greie, men jeg kan ikke skjønne hvor du skal finne en slik uten et stort vedlikeholdsetterslep?

Anonymkode: 98af0...bcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha veldig god råd for å kjøpe en XC90. De er svindyre å fikse på.

Anonymkode: d48a5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter det som skrives om forventede utgifter på slike biler. Dette må forventes å bli høye kostnader pr kilometer. Jeg pleier å tenke at forventet levetid på en bil er 20 år. Det er stor sannsynlighet for at du må sende en bil til huggeren etter å ha kostet på den betydelige penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannisinbestealder skrev (19 timer siden):

Jeg støtter det som skrives om forventede utgifter på slike biler. Dette må forventes å bli høye kostnader pr kilometer. Jeg pleier å tenke at forventet levetid på en bil er 20 år. Det er stor sannsynlighet for at du må sende en bil til huggeren etter å ha kostet på den betydelige penger

Glemte og nevne at jeg kjører maks 8000 km i året har satt 8000 km på min XC70 og gjør det samme me en bil nr 2 hvis det er det laveste jeg kan sette...

Anonymkode: b2458...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 17.31):

Glemte og nevne at jeg kjører maks 8000 km i året har satt 8000 km på min XC70 og gjør det samme me en bil nr 2 hvis det er det laveste jeg kan sette...

Anonymkode: b2458...fe2

Har du sjekket ut Maxus Euniq 5? Ved mye småkjøring skal du streve med å finne bedre egna storbil.

Anonymkode: 98af0...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...