Gå til innhold

Jeg blir fysisk dårlig hver gang jeg tenker på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjertet begynner å banke, og jeg gruer meg så fælt til å dra dit. Hater å være der, og føler meg nesten mobba. 

Anonymkode: 99ff9...68f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, spørsmålet er vel egentlig om noen har noen tips til hvordan jeg kan kontrollere kropp og sinn, frem til jeg finner noe annet.. 

Anonymkode: 99ff9...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, spørsmålet er vel egentlig om noen har noen tips til hvordan jeg kan kontrollere kropp og sinn, frem til jeg finner noe annet.. 

Anonymkode: 99ff9...68f

Jeg er i samme situasjon. Eneste rådet, som jeg følger selv også, er å aktivt søke på andre jobber som du tenker kan være aktuelle for deg. Er det kollegaene dine som gjør at du mistrives siden du nærmest føler deg mobbet? 

Anonymkode: d3ace...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Noe av den verste tiden i mitt liv. Grusomt. Endte med at jeg ble oppsagt, men fikk erstatning for usaklig oppsigelse og tilbud om jobben tilbake. Jeg takket nei 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (10 minutter siden):

Been there, done that. Noe av den verste tiden i mitt liv. Grusomt. Endte med at jeg ble oppsagt, men fikk erstatning for usaklig oppsigelse og tilbud om jobben tilbake. Jeg takket nei 

Hva var begrunnelsen for oppsigelsen? 

Anonymkode: d3ace...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva var begrunnelsen for oppsigelsen? 

Anonymkode: d3ace...58a

Det er såpass lenge siden at jeg husker det faktisk ikke

Anonymkode: 34c7f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble mobbet på jobb og fikk mange beskyldninger mot meg som ikke stemte. Ble både fysisk og psykisk dårlig av det, så på slutten så gråt jeg hver gang jeg måtte på jobb, og jeg er ikke en person som tar lett til tårene.

Dro til legen og ble sykemeldt. Opplevde flere traumatiske episoder både på jobb og i sykemeldingsperioden i møte med leder. Lang historie kort, jeg endte opp som ufør. 

Anonymkode: 5300d...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Keiko99 said:

Been there, done that. Noe av den verste tiden i mitt liv. Grusomt. Endte med at jeg ble oppsagt, men fikk erstatning for usaklig oppsigelse og tilbud om jobben tilbake. Jeg takket nei 

Så da brukte du advokat på dem, eller hvordan gikk det til?

Anonymkode: 045a6...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så da brukte du advokat på dem, eller hvordan gikk det til?

Anonymkode: 045a6...aa4

Jeg luktet lunta i forkant og organiserte meg i handel og kontor noen mnd før. Noe som selvsagt ikke var populært hos arbeidsgiver. Fikk hjelp av en person som kom og  holdt møte med arbeidsgiver, og vi ble enig der og da på møtet om erstatning og jobben tilbake, som jeg sa nei til da jeg hadde null tillit til dem og var traumatisert av det hele 

Anonymkode: 34c7f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fått et traume og assosierer jobben med følelsen.

Anonymkode: be359...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...