Gå til innhold

Jeg blir fysisk dårlig hver gang jeg tenker på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjertet begynner å banke, og jeg gruer meg så fælt til å dra dit. Hater å være der, og føler meg nesten mobba. 

Anonymkode: 99ff9...68f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, spørsmålet er vel egentlig om noen har noen tips til hvordan jeg kan kontrollere kropp og sinn, frem til jeg finner noe annet.. 

Anonymkode: 99ff9...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, spørsmålet er vel egentlig om noen har noen tips til hvordan jeg kan kontrollere kropp og sinn, frem til jeg finner noe annet.. 

Anonymkode: 99ff9...68f

Jeg er i samme situasjon. Eneste rådet, som jeg følger selv også, er å aktivt søke på andre jobber som du tenker kan være aktuelle for deg. Er det kollegaene dine som gjør at du mistrives siden du nærmest føler deg mobbet? 

Anonymkode: d3ace...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Noe av den verste tiden i mitt liv. Grusomt. Endte med at jeg ble oppsagt, men fikk erstatning for usaklig oppsigelse og tilbud om jobben tilbake. Jeg takket nei 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (10 minutter siden):

Been there, done that. Noe av den verste tiden i mitt liv. Grusomt. Endte med at jeg ble oppsagt, men fikk erstatning for usaklig oppsigelse og tilbud om jobben tilbake. Jeg takket nei 

Hva var begrunnelsen for oppsigelsen? 

Anonymkode: d3ace...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva var begrunnelsen for oppsigelsen? 

Anonymkode: d3ace...58a

Det er såpass lenge siden at jeg husker det faktisk ikke

Anonymkode: 34c7f...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse